* Register   * Advanced search 
Search for:


Post new topic Reply to topic Board index » WoW Go to page Previous  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Next
Author Message
PostPosted: Wed Oct 20, 2010 12:36 pm
 
Skilled
Skilled
User avatar

Joined: Thu Oct 08, 2009 9:01 pm
Posts: 196
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Demostenes wrote:
Tahle podpora dungeonove turistiky je jeden z duvodu, proc jsou moderni hry takovy sracky. Hry nemaji naprosto zadnou vyzvu i poloretardovana opice se muze podivat vsude temer bez prace. Takze to vsechno degeneruje na uroven obrovskeho grafickeho chatu s akcni vlozkou. Coz ma sice za nasledek obrovsky narust hracu, proto ze je to opravdu pro kazdeho a kazdy muze byt "dobry" (neco jako nemyslis, tak si zaplatis soukromou skolu a ten titul taky dostanes), na druhou stranu je tam obrovska fluktulace, protoze tim, jak ve hre nejsou prekazky, tak se dlouhodobe stava nudnou a nejednu komercni hru to polozilo.


ICC vyšlo někdy na začátku února (dle uhlykových lolků z 4. 2. 2010) a podívám-li se na Drak'thul což je realm převážně obývaný čecho-slováky a současně jeden z nejlepších realmů v Evropě (5. z 263 realmů) pak nejlepší gilda zabila LK HC 13. května (44. ve světě celkem, 25. v Evropě), druhá nejlepší 19. září (517. na světě, 244. v Evropě). To mi zas jako taková degenerace nepřijde když těch "druhých" 25 lidí na to potřebovalo téměř 7,5 měsíců a jen na Drak'thulu je nějakých 11 tisíc postav co bylo v ICC.

_________________
Pokud jsme žrali syrového mamuta 10.000 let, můžem ho žrát syrového pořád. Pokud chcete pečenýho, počkejte si až někam praští blesk, a přestaňte tu ztrácet čas nějakým třením dřívek nebo mlácením šutrů o sebe. To ničemu nepomůže...


Top
 Profile  
 
Ads
PostPosted: Wed Oct 20, 2010 9:54 pm
 
Ancient
Ancient
User avatar

Joined: Wed Aug 24, 2005 11:15 am
Posts: 2776
Online: 35:59:19
Status: active
Reg. players: 0
ano ano a ja ako cisto pvp hrac som bol 95% dungeonov s cisto pvp gearom :)
inak je to kotel tazke...

_________________
every light carry a shadow


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Thu Oct 21, 2010 8:20 am
 
Skilled
Skilled
User avatar

Joined: Thu Oct 08, 2009 9:01 pm
Posts: 196
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
uhlyk wrote:
ano ano a ja ako cisto pvp hrac som bol 95% dungeonov s cisto pvp gearom :)
inak je to kotel tazke...

Tys zabil lich kinga a haliona 25m hardmode v pvp gearu?

_________________
Pokud jsme žrali syrového mamuta 10.000 let, můžem ho žrát syrového pořád. Pokud chcete pečenýho, počkejte si až někam praští blesk, a přestaňte tu ztrácet čas nějakým třením dřívek nebo mlácením šutrů o sebe. To ničemu nepomůže...


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu Oct 21, 2010 9:08 am
 
Adept
Adept
User avatar

Joined: Sun May 21, 2006 5:00 pm
Posts: 313
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
inebane2 wrote:
uhlyk wrote:
ano ano a ja ako cisto pvp hrac som bol 95% dungeonov s cisto pvp gearom :)
inak je to kotel tazke...

Tys zabil lich kinga a haliona 25m hardmode v pvp gearu?


Píše dungy. Pokud ho vzal někdo v PvP itemech na RAID (obzvlášť HC)pak to muselo být zajímavý :lol: .


Top
 Profile WWW ICQ  
 
PostPosted: Thu Oct 21, 2010 2:54 pm
 
Ancient
Ancient
User avatar

Joined: Wed Aug 24, 2005 11:15 am
Posts: 2776
Online: 35:59:19
Status: active
Reg. players: 0
ne licha som nezabil... preto 95%
a o hc sa nebavime. ci ?

_________________
every light carry a shadow


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Fri Oct 22, 2010 10:26 am
 
Skilled
Skilled
User avatar

Joined: Thu Oct 08, 2009 9:01 pm
Posts: 196
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Quote:
hahaha novy raid a do 24 hodin je vygumovany =)), arthas alias fyzicka podoba lich kinga, zomrel rukov niakych noname dobrodruhov do 24h od otvorenia... tomu sa hovori hra, kde sa prekonavaju prekazky iba na cas =)

Quote:
všecko snadný, jednoduchý

Quote:
žádná výzva, hra pro poloretardované opice, nejsou překážky

Quote:
lich kinga jsem nezabil ani na normal že... a hardmody nedělám!


Možná hraješ jen pvp a máš třeba 2500 rating, takže gratz, každopádně se musím smát, když ti samí lidé co vykřikují jak ta hra je pro děcka a každá retardovaná opice nakonec ukáží že vlastně neprošli ani ten normal a o hardmodech si můžou jen zdát... no stačilo. Tak šup, obleč si svou level 35+ postavičku do mithrilu, pět štuberů před trollák a jdem... sakra ten Endor není žádná výzva. UAAAAA 3 frost spideři, nemám GC PLS PLS PLX OoOOoo :twisted:

_________________
Pokud jsme žrali syrového mamuta 10.000 let, můžem ho žrát syrového pořád. Pokud chcete pečenýho, počkejte si až někam praští blesk, a přestaňte tu ztrácet čas nějakým třením dřívek nebo mlácením šutrů o sebe. To ničemu nepomůže...


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri Oct 22, 2010 3:32 pm
 
Ancient
Ancient
User avatar

Joined: Wed Aug 24, 2005 11:15 am
Posts: 2776
Online: 35:59:19
Status: active
Reg. players: 0
neviem preco moje quoty mixujes s niekoho quotami a tym padom mi vkladas do ust co som nepovedal.
od zaciatku som pisal o normal mode...
tvoje utoky su trapne... ziadnu postavicku 35+ nemam a hlavne som aj na endore stale loboval za STAZENIE dungov, lebo su nuda...
v kazdom pripade fakt ma nebavi chodit kazdy den random hc dung, aby po xy dnoch mal na itemi na niaky raid a po xy tych istych raidoch mal konecne equip na licha... radsej za tu kratku dobu som sa sustredil na to co ma bavi - pvp, ktore ale v konecnom dosledku nie je to co by som chcel od hry... sediet na prdeli a cakat mozem este lepsie v uo kde mam vlastny domcek... ja od hry radsej ocakavam zabavu, momentalne sc2/hon

_________________
every light carry a shadow


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Thu Oct 28, 2010 11:54 am
 
Endor manager
Endor manager
User avatar

Joined: Tue Oct 28, 2008 3:31 pm
Posts: 4798
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
inebane2 wrote:
ICC vyšlo někdy na začátku února (dle uhlykových lolků z 4. 2. 2010) a podívám-li se na Drak'thul což je realm převážně obývaný čecho-slováky a současně jeden z nejlepších realmů v Evropě (5. z 263 realmů) pak nejlepší gilda zabila LK HC 13. května (44. ve světě celkem, 25. v Evropě), druhá nejlepší 19. září (517. na světě, 244. v Evropě). To mi zas jako taková degenerace nepřijde když těch "druhých" 25 lidí na to potřebovalo téměř 7,5 měsíců a jen na Drak'thulu je nějakých 11 tisíc postav co bylo v ICC.


Ja taky mohu udelat endor HC mod, kde bude kazda obluda davat instant kill a bude mit 100x tolik HP (treba). Tyhle extremy abslolutne nema smysl brat v uvahu, jde o to, jak je naladena cela hra, tzn jeji svet, ktery hrajou vsichni. Ne nejaky mod pro par cinskych magoru a lidi, co nemaji nic uzitecneho na praci. A wow je naladeny na utirani prdele a tisicinasobne opakovani naprosto nudnych cinnosti, ta hra je absolutne o nicem, nema to zadnou hloubku. Fry ten million squid rings, jo, tomu rikam odvaz.

_________________
Kdo chce hleda zpusoby, kdo nechce hleda duvody.

http://www.sosariantales.com/Tale%2004% ... 20pker.htm


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Sun Nov 07, 2010 1:35 am
 
Skilled
Skilled
User avatar

Joined: Thu Oct 08, 2009 9:01 pm
Posts: 196
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Demostenes wrote:
Ja taky mohu udelat endor HC mod, kde bude kazda obluda davat instant kill a bude mit 100x tolik HP (treba). Tyhle extremy abslolutne nema smysl brat v uvahu, jde o to, jak je naladena cela hra, tzn jeji svet, ktery hrajou vsichni. Ne nejaky mod pro par cinskych magoru a lidi, co nemaji nic uzitecneho na praci. A wow je naladeny na utirani prdele a tisicinasobne opakovani naprosto nudnych cinnosti, ta hra je absolutne o nicem, nema to zadnou hloubku. Fry ten million squid rings, jo, tomu rikam odvaz.

Bossové na hc opravdu nejsou o tom že dávají instant killy a mají 100x tolik HP. Většinou mají nové ability, občas je celý fight úplně jiný, někdy staré ability fungují jinak (a ano, je i zlomek bossů kde je opravdu jen o něco víc damage a hp). Ano, dávají o něco víc dmg, mají o něco víc hp ale o tom to vážně není. Koneckonců ono to není ani zásadně jiné od bossů na Endoru, Ratlord ve stokách a Mordinius se neliší (jen) tím že Mordinius má víc hp a dává větší rány. Pravda, ve WoW by byl Mordinius na konci "hardmode stok" a vypadal jako Ratlord, místo aby byl solo v Abyssu...

Nějak nechápu to shazování hardmodů, pokud na normal kritizuješ jednoduchost ("pro retardované opice", "naladěno na utírání prdele"), pak ty narážky na hardmody ("pro pár čínských magorů", "lidí co nemají co na práci") nedávají smysl. Skoro mi to připadá výrok Trautenberga "kyselo moc kyselý, bramborák moc bramborovej". Hrajeme 10 hodin týdně, progressujem LK 25 HC, pravda 9 či kolik měsíců po otevření ICC ale při tomhle množství času se není moc co divit. Za 10 hodin na endoru uděláš se štěstím bulky na jeden skill za sobotu na 80+ pokud musíš shánět i materiál...

Naopak mi WoW přijde tvrdší než Endor protože na Endoru mobové většinou tlučou do merce/paláta/druida, ten má za zadkem priesta co léčí a damagedealeři mají víceméně klidný život, max. na ně sem tam padne summon nebo něco ale to že je někdo na follow nebo o půl obrazovky pozadu se tě nedotkne nijak hůř než že chybí jeho damage. Je fakt že se zas nemusíš bát o gear, ale při 480ti smrtích na lich kingovi by to s gearem asi moc veselé nebylo :P

_________________
Pokud jsme žrali syrového mamuta 10.000 let, můžem ho žrát syrového pořád. Pokud chcete pečenýho, počkejte si až někam praští blesk, a přestaňte tu ztrácet čas nějakým třením dřívek nebo mlácením šutrů o sebe. To ničemu nepomůže...


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon Nov 08, 2010 12:28 am
 
Endor manager
Endor manager
User avatar

Joined: Tue Oct 28, 2008 3:31 pm
Posts: 4798
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
inebane2 wrote:

Naopak mi WoW přijde tvrdší než Endor protože na Endoru



:lol: Vtip mesice :lol:

_________________
Kdo chce hleda zpusoby, kdo nechce hleda duvody.

http://www.sosariantales.com/Tale%2004% ... 20pker.htm


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Mon Nov 08, 2010 4:16 pm
 
Skilled
Skilled

Joined: Sun Apr 10, 2005 5:59 pm
Posts: 88
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Demostenes wrote:
inebane2 wrote:
Naopak mi WoW přijde tvrdší než Endor protože na Endoru

:lol: Vtip mesice :lol:
Neda sa to porovnat priamo, ale v urcitych veciach ma inbane pravdu. Napriklad ist najtazsi raid na WoWku, chce asi 1000x vacsi skill od kazdeho hraca oproti Endoru, kde da najtazsi dung kazda parta, so schopnym warom, priestom a magom v pvp spotrebaku..

Endor je o nieco malo tvrdsi v tom, ze po smrti pridem o veci. Bohuzial ekonomia je v znacnom rozklade, takze zaobstaranie nemagickych itemov na smrti v pvm si moze dovolit naozaj kazdy. Dlhodoba existencia fariem - dungeon, kde drop nezodpoveda obtiaznosti - zabezpecuje bohaty prisun magickych itemov, ktore este viac zlahcuju uz tak lahke pvm.
Demostenes wrote:
Ja taky mohu udelat endor HC mod
Verim, ze vela hc hracov by to naozaj potesilo a pridalo by to velmi vela na zabavnosti. Momentalne je jediny sposob, ako porovnat kto je lepsi pvmer je tak maximalne cas, za ktory to prejdem.
Demostenes wrote:
Tyhle extremy abslolutne nema smysl brat v uvahu
To je prave dovod, preco to ti ludia este stale hraju. Lebo nasli nieco, co neda kazdy na prvy pokus a zaroven je v realnych moznostiach kazdej party zdolat prekazku.
Demostenes wrote:
A wow je naladeny na utirani prdele a tisicinasobne opakovani naprosto nudnych cinnosti
To iste ako Endor. Najprv zajdem 10x stoky, potom 10x orcak, 10x burned, dammed, duegar atd...... Cim vyssi level, tym viac krat opakovanie trivialnych dungeonov, tomu vravim vyzva..


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Mon Nov 08, 2010 8:27 pm
 
Ancient
Ancient
User avatar

Joined: Wed Aug 24, 2005 11:15 am
Posts: 2776
Online: 35:59:19
Status: active
Reg. players: 0
to uz sa skor ale bavite o probleme mmorpg vseobecne :)

_________________
every light carry a shadow


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Mon Nov 08, 2010 9:05 pm
 
Skilled
Skilled

Joined: Sun Apr 10, 2005 5:59 pm
Posts: 88
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
uhlyk wrote:
to uz sa skor ale bavite o probleme mmorpg vseobecne :)
Ani nie vseobecne, ale hlavne som hovoril o tych zalozenych na exp systeme. V skutocnom rpg, by nemali byt ziadne expy, alebo by sa od toho nemala odvijat sila postavy a hlavny skill, by mal byt skill hraca a nie 84,5 / 100 archery. Presne taketo cinnosti su tie, ktore tvoria rutinu a v niektorych pripadoch, drzia exphunterov pri hre.
Demostenes wrote:
Fry ten million squid rings, jo, tomu rikam odvaz.
Na naternovanie archery z 90 na 100 je treba kolko sipov? 100k? 200k? To je nieco velmi podobne.


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Mon Nov 08, 2010 10:37 pm
 
Endor manager
Endor manager
User avatar

Joined: Tue Oct 28, 2008 3:31 pm
Posts: 4798
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Gotcha wrote:
na 100 je treba kolko sipov? 100k? 200k? To je nieco velmi podobne.


Jak jinak chces trenovat lukostrelbu, nez strilenim sipu? Nenapada me logictejsi a realistictejsi vec.... :lol:

Myslis neco jako posli 99,- sms a kredit ti koupi mamka? Jo, to je asi lepsi reseni, takovy moderni.

_________________
Kdo chce hleda zpusoby, kdo nechce hleda duvody.

http://www.sosariantales.com/Tale%2004% ... 20pker.htm


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Tue Nov 09, 2010 3:32 am
 
Skilled
Skilled

Joined: Sun Apr 10, 2005 5:59 pm
Posts: 88
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Demostenes wrote:
Jak jinak chces trenovat lukostrelbu, nez strilenim sipu? Nenapada me logictejsi a realistictejsi vec.... :lol:
Myslis neco jako posli 99,- sms a kredit ti koupi mamka? Jo, to je asi lepsi reseni, takovy moderni.
V poste vyssie kritizujes ako je wow naladene na tisicnasobne opakovanie naprosto nudnych cinnosti. Trenovanie skillov na Endore je presne to co podla teba robi z wowka sracku.

Skor som chcel poukazat na to, ze vystrielanim 100k sipov sa ako hrac nenaucim nic nove. Logickejsi a realistickejsi by bol, keby skill postavy priamo zavisel od skillu hraca.


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Tue Nov 09, 2010 11:10 pm
 
Endor manager
Endor manager
User avatar

Joined: Tue Oct 28, 2008 3:31 pm
Posts: 4798
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Fry ten million squid rings je narazka na neco trosku jineho....

Nicmene hry, ktere by byly jen o skillu hrace by musely byt od zacatku uplne jine, neco jako die by the sword.....Kazdopadne MMO na tom nepostavis, ono je to dost omezujici.

_________________
Kdo chce hleda zpusoby, kdo nechce hleda duvody.

http://www.sosariantales.com/Tale%2004% ... 20pker.htm


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Tue Nov 09, 2010 11:43 pm
 
Ancient
Ancient
User avatar

Joined: Wed Aug 24, 2005 11:15 am
Posts: 2776
Online: 35:59:19
Status: active
Reg. players: 0
tym, ze to bude iba o skille hraca zabijas hlavne prvky RPG :D

_________________
every light carry a shadow


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Thu Nov 11, 2010 11:17 am
 
Skilled
Skilled
User avatar

Joined: Thu Oct 08, 2009 9:01 pm
Posts: 196
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Demostenes wrote:
inebane2 wrote:
Naopak mi WoW přijde tvrdší než Endor protože na Endoru
:lol: Vtip mesice :lol:

Odpověď na úrovni Mono.

V čem ti ten Endor přijde tak zásadně těžký? Máš tanka, ten se léčí, máš healera, ten léčí tanka a lidi v grupě, máš (možná) mága co to zdí a cokoli natáhnete seknete o zeď. Občas "zašpuntujete". Ano, Endor je náročnější v tom že pokud vyrakvíte celá parta tak jste bez gearu... ale zase nijak zásadně nepostihuje lamárny jednotlivce.

On stačil i obyčejný Undying/Immortal, jít Naxx 10/25 s tím že na boss fightu nesmí nikdo chcípnout. Co bylo srandy když na posledním bossovi na 20 % usnul hunter a chcípl na voidzonu. Takovou veselohru si tu neužiješ :twisted:

Quote:
Jak jinak chces trenovat lukostrelbu, nez strilenim sipu? Nenapada me logictejsi a realistictejsi vec....

Šance na gain stanovená na základě agility a levelu cíle porovnaná proti stávající aim/archery upravená pochopitelně nějakou konstantou a možná logaritmem jak pro archery tak pro aim by mi přišla výrazně logičtější, než ukájet se nad realističností rangera stojícího v domečku a 3 dny a 3 noci si střílícího do své druhé postavy která stojí a zuřivě se bandážuje... ie podaří se ti trefit kamelku v abyssu, máš výrazně větší šanci na gain než ostřelováním medvědů před domem.

Ovšem chápu že by to jednak mohlo odstranit tu "hardcorovitost" endoru a hlavně by se nespotřebovalo 200.000 šípů které předtím musel vyrobit nějaký kraft (což by potenciálně mohla být podpora prodeje kraftích výrobků, kdyby teda každý ranger neměl svého krafta... který někde seká na ostrůvku od nevidím do nevidím)

_________________
Pokud jsme žrali syrového mamuta 10.000 let, můžem ho žrát syrového pořád. Pokud chcete pečenýho, počkejte si až někam praští blesk, a přestaňte tu ztrácet čas nějakým třením dřívek nebo mlácením šutrů o sebe. To ničemu nepomůže...


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu Nov 11, 2010 2:43 pm
 
Skilled
Skilled

Joined: Sun Apr 10, 2005 5:59 pm
Posts: 88
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
uhlyk wrote:
tym, ze to bude iba o skille hraca zabijas hlavne prvky RPG :D
Imho to RP prvky este viac posilnuje. Pride ti realnejsie oznacit si ciel a mackat jedno tlacitko oproti tomu, ze by si kazdy vystrel musel klikat a letel by presne tam kde mas kurzor? (nerozmyslaj teraz prosim nad prevedenim, ale nad tym ci vies v skutocnosti strielat do niekoho, alebo strielas niekam)

A co sa tyka skillovania, tak by si musel tak isto dlhe hodiny trenovat a naozaj sa v tom zlepsis, a nie pozerat na postavicku strielajucu do golema.
Demostenes wrote:
Jak jinak chces trenovat lukostrelbu, nez strilenim sipu? Nenapada me logictejsi a realistictejsi vec....
Tym, ze si povedal, ze ta nenapada logickejsia a realistickejsia vec, som ti len chcel uviest priklad, nepovedal som, ze to zapadne do konceptu Endoru.
Demostenes wrote:
Kazdopadne MMO na tom nepostavis, ono je to dost omezujici.
Darkfall


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Thu Nov 10, 2011 2:33 am
 
Newbie

Joined: Sat Jun 13, 2009 1:01 am
Posts: 5
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
OMG =D hral jsem WOW dost dlouho na ofiku, take jsem hral Warhammer online, GW, Line age I, II. a dalsi MNORPG hry =) i UO. Ultima online je prvni MNORPG =) a tak jak se stara tak je i zabavna =) dle meho nejpovedenejsi MNORPG =) a wowko je lakave svou jednoduchosti =) ale nenabizi nic noveho porad je to jen Tupa GRINDOVACKA Pro nactilete =) kazdy kdo ma vetsi rozsach pro MNORPG pozna velke nedostatky wowka =) Kdyz ve WOWku naexpim vsechny glasy pak uz nemam co delat =) porad jen BGecka nic jineho zadny smysl =) UO ma ducha ktery se jen tak nevytrati =) a WOW ma krasny plast i knihy jsou dobre ale uvnit nema nic =) Proste UO ma 80% a WOWKO sotva 30% i Warhammer Online je lepsi nez WOW jak graficky tak i public qwestama, jen cekam kdy je WOWKO skopiruje =) a hlavne kazdy novy Datadisk do WOWKA je vetsi a vetsi propadak=) prijde mi ze WOW zacina byt spise SCI-FI jak fantazi =) muj nazor =)


PS: schanim lidi co by radi tvorily a meli hlavu plnou napadu na NEW MNORPG kdo bude mit zajem napiste na ICQ 302229197 ale nebojte nejde o zadne WOWKO =DD



s pozdravem SARAD PAUNIUSS

(omlouvam se ze nepisu s Diakritikou)


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu Nov 10, 2011 10:05 am
 
Adept
Adept

Joined: Tue Jun 06, 2006 4:27 pm
Posts: 487
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
A co je to MNORPG?


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri Nov 11, 2011 3:48 pm
 
Master
Master
User avatar

Joined: Thu Jun 23, 2005 7:52 pm
Posts: 889
Location: Zlín
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
:-D zrejme myslel MMORPG Massive Multiplayer Online Role Playing Game, nejak tak to je, kdyby pro priste nevedel

_________________
Image


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Tue Nov 29, 2011 7:46 pm
 
Ancient
Ancient
User avatar

Joined: Wed Aug 24, 2005 11:15 am
Posts: 2776
Online: 35:59:19
Status: active
Reg. players: 0
Gotcha wrote:
Imho to RP prvky este viac posilnuje. Pride ti realnejsie oznacit si ciel a mackat jedno tlacitko oproti tomu, ze by si kazdy vystrel musel klikat a letel by presne tam kde mas kurzor? (nerozmyslaj teraz prosim nad prevedenim, ale nad tym ci vies v skutocnosti strielat do niekoho, alebo strielas niekam)


pri rpg nejde o realnost, ale o typ hry. ak chces skombinovat fps a rpg, prosim. ja osobne uprednostnujem rpg, kde by skill skor mal byt o CC/ CC breakeroch/ kombach a pouzivani 16tich skillov :)

_________________
every light carry a shadow


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Fri Jul 27, 2012 5:34 pm
 
Newbie

Joined: Sat Oct 15, 2011 2:32 pm
Posts: 9
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Wowko je kýčovitá hra. První verzi bych si zahrál. Ty datadisky už ale ne. Už to nemá tu atmo..

_________________
Rimmon

Ty největší nuly si vždy nejvíce osvojují právo hodnotit jedničky.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun Jul 29, 2012 8:57 pm
 
Adept
Adept
User avatar

Joined: Fri Apr 29, 2011 4:04 pm
Posts: 276
Location: Zase v Otrokovicích :D
Online: 01:53:32
Status: banned
Reg. players: 0
Mafiarecords wrote:
...

Ty největší nuly si vždy nejvíce osvojují právo hodnotit jedničky.

_________________
\m/ (>_<) \m/ - Oh, listen to them. The children of the night. What sweet music they make. [1][2]
Image
Demostenes wrote:
Prirucka GM strana 5, prvni odstavec: Kdyz nevite koho zavrit do lagru, zavrete Zrnce, neudelate chybu ;) ->


Top
 Profile ICQ  
 
Ads
Post new topic Reply to topic  Page 8 of 9
 [ 204 posts ]  Go to page Previous  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Next

Board index » WoW
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

SitemapIndex SitemapIndex
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO Valid XHTML 1.0 Transitional Valid CSS!
Highly modified by Pirozek