* Register   * Advanced search 
Search for:


Post new topic Reply to topic Board index » Herní témata Go to page Previous  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Next
Author Message
PostPosted: Thu Sep 09, 2010 12:11 pm
 
Scout
Scout
User avatar

Joined: Tue Mar 30, 2010 1:15 pm
Posts: 40
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Deadly je do PVP a nechápu proč by měl být za platinu. Pak dáme za platinu taky knocky a paru ne ?
Umíchat deadly poison je dost náročné na alchemku, takže zkus si udělat krafta, který to dokáže míchat, a pak si toho budeš vážit.
Ostatní povolání mají taky ability a kouzla, které se hodí do PVP ale do PVM jsou k ničemu nebo mají jen velmi malý účinek. Takže začneme pak měnit i ty další povolání ?


Top
 Profile  
 
Ads
PostPosted: Thu Sep 09, 2010 2:50 pm
 
Skilled
Skilled
User avatar

Joined: Fri Nov 30, 2007 12:18 am
Posts: 109
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
BRYTUS Online: 1413:35:32 a nevi ze kdyz hidne a ma monstrum pod 50% hodi si IVM + keca kraviny typu dedlac je nepouzitelnej do pvm + neumi zabijet castrey = OSTUDA! :lol:


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu Sep 09, 2010 3:19 pm
 
Master
Master
User avatar

Joined: Sat Feb 09, 2008 1:51 pm
Posts: 504
Location: Tam kde půlka shardu
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Eiq wrote:
Deadly je do PVP a nechápu proč by měl být za platinu. Pak dáme za platinu taky knocky a paru ne ?
Umíchat deadly poison je dost náročné na alchemku, takže zkus si udělat krafta, který to dokáže míchat, a pak si toho budeš vážit.
Ostatní povolání mají taky ability a kouzla, které se hodí do PVP ale do PVM jsou k ničemu nebo mají jen velmi malý účinek. Takže začneme pak měnit i ty další povolání ?



jo ja bych dal morf druida taky za platinu :mrgreen:

_________________
P.S. Hráči by neměli lvlem převyšovat svůj věk v reálu, neboť jak řekl Spider-manův strejda: "Velká síla nese i velkou zodpovědnost."

Leshrack - mocný zvířecí přítel temna.


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Thu Sep 09, 2010 3:23 pm
 
Ancient
Ancient
User avatar

Joined: Wed Aug 24, 2005 11:15 am
Posts: 2776
Online: 33:54:34
Status: active
Reg. players: 0
ja by som zrusil deadly.... bolo by po probleme :P

_________________
every light carry a shadow


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Thu Sep 09, 2010 10:02 pm
 
Skučil

Joined: Sat May 30, 2009 4:26 pm
Posts: 317
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
bych spis nechal rovnakej pocet shurikenu na kazdej typ poisnu predsa ked je raz deadly tak by mal na rovnaky pocet shuriku mazat ako ine... to radsej namazem lesser na 3shuriky misto 12 a at je to deadly :)). Taktiez nedava vyznam deadly ked vies pit cure... chcelo by mu to spravit nakej natural :)

_________________
High server? heh?!


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Fri Sep 10, 2010 12:23 am
 
Adept
Adept
User avatar

Joined: Sat May 15, 2004 8:22 am
Posts: 413
Location: Brno/Havířov
Online: 2269:24:29
Status: banned
Reg. players: 0
Klement12 wrote:
... Taktiez nedava vyznam deadly ked vies pit cure... chcelo by mu to spravit nakej natural :)

:mrgreen:

_________________
Ioma - Vrchní čaryfuk - v současné době chytla moribundus a mění se v divou zvěř.


Top
 Profile WWW ICQ  
 
PostPosted: Fri Sep 10, 2010 11:35 am
 
Scout
Scout

Joined: Mon Apr 24, 2006 7:45 pm
Posts: 38
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
takže každý char může zabít jen určitý typ monster. S nekrem mi ti démoni nedělají problém a s čorkou na 29 to je nemožné. Díky za odpovědi. Jdu hrát nekra :-)


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri Sep 10, 2010 11:52 am
 
Skilled
Skilled
User avatar

Joined: Fri Mar 13, 2009 10:17 am
Posts: 83
Location: MB
Online: 03:48:39
Status: active
Reg. players: 0
Běž hrát merce... a budeš tady spamovat 3x víc :)

_________________
"Budoucnost patří aluminiu. “ — Jára da Cimrman

http://husite.saveboard.com/


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Fri Sep 10, 2010 12:10 pm
 
Scout
Scout

Joined: Mon Apr 24, 2006 7:45 pm
Posts: 38
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
toje fakt, bez party to tady prostě nejde


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat Sep 11, 2010 3:31 pm
 
Ancient
Ancient
User avatar

Joined: Wed Aug 24, 2005 11:15 am
Posts: 2776
Online: 33:54:34
Status: active
Reg. players: 0
ide...

_________________
every light carry a shadow


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Fri Mar 18, 2011 10:29 pm
 
Adept
Adept

Joined: Mon Feb 20, 2006 7:42 pm
Posts: 277
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Když je nějaky NPC primárně archer/marksman asi by mělo dávat největší DMG lukem/kuší, ale když třeba takovej shadow archer/marksman přezbrojí na meele tak dávají 2,5x větší rány je tohle dobře?


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat Mar 19, 2011 8:46 pm
 
Adept
Adept

Joined: Fri Dec 17, 2010 2:17 pm
Posts: 244
Online: 49:08:10
Status: active
Reg. players: 0
Tak je to asi primárně melee, ale díky secondary archery zbrani má za jménem archer;)


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Mon May 30, 2011 10:05 pm
 
Skilled
Skilled
User avatar

Joined: Sat Feb 17, 2007 12:42 pm
Posts: 195
Location: Znojmo
Online: 00:31:24
Status: active
Reg. players: 0
Dotaz na Endor team:

Jaký je váš názor na probíhání dungu? Považujete za trestné, pokud dung na 3 hodiny parta (která v něm nemá expy) projde za 15 – 20 min s tím, že zabije jen klíčníky a bose? Nebo naopak, když chodíme nejtěžší dungy ve 4 - 5 lidech? A co obojí zároveň?
Je nějaká hranice, pod kterou by jsme měli reportovat? Když například projdeme dung v míň jak 5 lidech? Nebo za míň jak čtvrtinu času normální party?
Často chodíme do dungu jen pro poklad, NPC nebo item. Musíme zabíjet okolní NPC nebo si můžeme proběhnout a vzít / zabít jen to co chceme / potřebujeme?

Docela dost jsme se o tom na mapě hádali a odpověď typu, použijte zdravý rozum, nám asi nepomůže… Obzvláště proto, že jsme se k tomuto stavu postupně dopracovali. A myšlenka zkrátit si dung zezačátku špatná není. Prostě jsou části dungů, kam se nechodí. Pak nezabíjíte některá otravná NPC, dále otravné skupiny NPC. Dále projdete bez zabíjení první patro C1. A nakonec zjistíte, že jste sundali jen klíčníky a bose. Kde je hranice? Nebo můžeme dělat všechno, co dokážeme a GM se na nás jednou za čas podívají a podle vlastního uvážení provedou změny nebo ne.

Můžu všechno reportovat, ale potřebuju znát přibližný názor. Ať nespamuju každou ptákovinou.


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Mon May 30, 2011 10:11 pm
 
Adept
Adept
User avatar

Joined: Sun Feb 17, 2008 1:33 am
Posts: 259
Location: Senec, SK
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 1
Name wrote:
...


Je trestne byt silnejsi a chytrejsi nez by sme mali byt podla tvorcov dungeonov?

_________________
Ultima Offline...


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Mon May 30, 2011 11:48 pm
 
Scout
Scout

Joined: Sat Aug 28, 2010 9:01 pm
Posts: 25
Online: 00:00:35
Status: active
Reg. players: 0
Name wrote:
Jaký je váš názor na probíhání dungu?
Ak by sa nedali prebehovať,aký by bol Tvoj report za PK?


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Tue May 31, 2011 6:46 am
 
Scout
Scout

Joined: Tue Dec 04, 2007 7:07 am
Posts: 35
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
ralpy osobne si myslim, ze je zbytecne se touto otazkou zabyvat v hlubsi mire, jde jen o to, ze uz mas sehranou skupinu lidi, kde kazdy dela co ma a neafkuje v 10 clenne parte, kde se proste ztrati, kdyz mas cas a prostredky da se cokoliv
z meho pohledu je to jen diky znalosti dungu, lvlu a pripadne equipu... nebo me chces rici ze C2 harvite s 5 veteranama

pokud narazis na to, ze uz v dungu nezazivas adrenalin z krizove situace a zadas nejake pritvrzeni, tak ti drzim palce, na druhou stranu mysli na to, ze ne v kazde gilde jsou lide s chary 40+ a uz vubec v kazde gilde neni natolik schopna parta

co se tyce probihani, na to si odpovez sam, zda chodis do dungu kvuli pvm = vrazdeni ruznorodych npc nebo jen kvuli pokladum, dropu..... pak ti staci chodit 4 a 5 lvl mapy a nemusis tu resit probihani a to ze chodis dung za ctvrtinu casu

_________________
Grifin
Tussaud

Ripoff


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue May 31, 2011 9:53 am
 
GM team leader
GM team leader
User avatar

Joined: Sun Feb 11, 2007 2:25 pm
Posts: 510
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Name wrote:
Dotaz na Endor team:


Z hlediska prohřešků není probíhání trestné. Trestné by mohlo být získávání pokladů či xp bez rizika. Tzn. zneužívání špatně nastaveného systému.

Samozřejmě GM team nemá zájem na tom, aby se dungy probíhaly. V okamžiku, kdy se vám nějaký dungeon nezdá, vždy můžete napsat page s pozváním pro nás. Pakliže bude někdo online, tak vás bude sledovat a vyhodnotí, zda je dungeon správně či špatně nastaven. Otázkou k tomuto tématu je také LVL pro který je daný dungeon stavěný. Pakliže vy jako vysoké levely procházíte dungeon bez problému, případně ho probíháte a na konci máte pro vás velice bohatou odměnu, tak pravděpodobně bude špatně nastavena ta odměna. Nemůžeme ztěžovat dungeon, který je primárně určen pro slabší party.


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Tue May 31, 2011 2:40 pm
 
Hero
Hero
User avatar

Joined: Sun Feb 08, 2009 10:19 am
Posts: 1252
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
ano, ale pokud je dung nastavenej pro levly 30-35, tak proc maj levly 45 tak sileny expy, ze se to vyplati chodit vic nez cokoliv jinyho a jeste porad dokola?

_________________
Neversab wrote:
..kdybych mel lepsi net tak vas rozjebu i charem 20 level, al diky netu nemuzu .


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue May 31, 2011 4:31 pm
 
GM team leader
GM team leader
User avatar

Joined: Sun Feb 11, 2007 2:25 pm
Posts: 510
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Otázkou je jestli daný dung je pro lvl 30-35. Toto není lehké posoudit. Protože parta nováčků, kde každý má 35 level daný dung nedá a přitom zkušení hráči na 25 lvl ho prochází poměrně lehce. Máme ztížit dung jen proto, že staří hráči se při průchodu šťourají v nose? Nebo ze stejného důvodu snížit xp gain? Nikdy to není lehké posoudit.


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Tue May 31, 2011 4:43 pm
 
Hero
Hero
User avatar

Joined: Sun Feb 08, 2009 10:19 am
Posts: 1252
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
proc jednoduse nestizit na levlu 40+ expeni? to, ze maj za kazdy npc ve 4. patre castlu 1 nejakych 15 a vice expu je spatne, to cislo se zvysuje protoze se zvysuje cislo expu na dalsi level, kdyby se misto toho snizilo, aby to nevypadalo asi jako:
+15
+15
+15
+22
+15
a tak to doopravdy vypada...

a misto toho se ty expy snizovali, tak si to kazdej rozmysli nebo to aspon nepude tak rychle nahoru... ale ted uz je stejne pozde, protoze by to zase ovlivnilo jen ty, kteri ten level 45 jeste nemaj..

_________________
Neversab wrote:
..kdybych mel lepsi net tak vas rozjebu i charem 20 level, al diky netu nemuzu .


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue May 31, 2011 4:45 pm
 
Master
Master
User avatar

Joined: Sat Feb 09, 2008 1:51 pm
Posts: 504
Location: Tam kde půlka shardu
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
2009 wrote:
proc jednoduse nestizit na levlu 40+ expeni? to, ze maj za kazdy npc ve 4. patre castlu 1 nejakych 15 a vice expu je spatne, to cislo se zvysuje protoze se zvysuje cislo expu na dalsi level, kdyby se misto toho snizilo, aby to nevypadalo asi jako:
+15
+15
+15
+22
+15
a tak to doopravdy vypada...

a misto toho se ty expy snizovali, tak si to kazdej rozmysli nebo to aspon nepude tak rychle nahoru... ale ted uz je stejne pozde, protoze by to zase ovlivnilo jen ty, kteri ten level 45 jeste nemaj..


ja mel zato, ze chcete mit ty 40lvl aby bylo konecne pvp a tedka zase snizovat tem chudakum co si chteji zahrat pvp a nemaj jeste 40lvl :cry:

Griffin: ty 4 a 5 mapy se nekde museji naharvit.

_________________
P.S. Hráči by neměli lvlem převyšovat svůj věk v reálu, neboť jak řekl Spider-manův strejda: "Velká síla nese i velkou zodpovědnost."

Leshrack - mocný zvířecí přítel temna.


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Tue May 31, 2011 5:03 pm
 
Adept
Adept
User avatar

Joined: Sun Feb 17, 2008 1:33 am
Posts: 259
Location: Senec, SK
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 1
2009 wrote:
...


V tomto mas istu pravdu, ale treba si tiez uvedomit par veci.

1. Pre porovnanie z 30 na 31 potrebujes asi 17500 exp, zatial co napr zo 40 na 41 treba 45250. Teda napriklad, ak zabijete moba a 30kova postava dostane 10 exp, 40-kova postava dostane 22 exp, ta 30ka dostane 1.25x viac v pomere expov potrebnych na level.

2. Je to proste tak, ze 40+ char uz nema ziadne expy z npc lvl +-33 (ja na 44 nemam uz z 35-6 ky.), sem tam naskoci 1 exp. V C2 bude mat sice na konci hustokruutorske expy, ale bude to prd platne, pretoze ta 30ka sa za cely cas naexpi viac (a ma k tomu este sutre na konci)

_________________
Ultima Offline...


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Tue May 31, 2011 5:38 pm
 
Hero
Hero
User avatar

Joined: Sun Feb 08, 2009 10:19 am
Posts: 1252
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
doncek wrote:
ja mel zato, ze chcete mit ty 40lvl aby bylo konecne pvp a tedka zase snizovat tem chudakum co si chteji zahrat pvp a nemaj jeste 40lvl :cry:


mozna kdyby sis precetl ten konec...

_________________
Neversab wrote:
..kdybych mel lepsi net tak vas rozjebu i charem 20 level, al diky netu nemuzu .


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun Jun 05, 2011 9:28 pm
 
Scout
Scout

Joined: Sat Sep 18, 2010 8:59 pm
Posts: 49
Online: 552:11:47
Status: banned
Reg. players: 0
Rozhodne cele veci nepomuzou hlasky kterymi nas tu obstastnuje Zip.

Cely problem tkvi v nesnadne moznosti udelat "nahodu". Neco, co by bylo korenim dungeonu, neco, co by nedovolilo jit na jistotu. Jedna takova vec je jiz pripravena, bohuzel, jeji vyuziti ve stavajicich dungach je mizive.
Tak se ted pojdme spolecne zamyslet, co by vam udelalo dungeony zabavnejsi? (vynechame tu moznost ze by kazdy dungeon po pruchodu nekdo upravil rucne) Pro zacatek nebudu psat zadny moznosti, abych vas tim nejak nelimitoval.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun Jun 05, 2011 11:34 pm
 
Hero
Hero
User avatar

Joined: Sun Feb 08, 2009 10:19 am
Posts: 1252
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
pred hodne dlouhou dobou(2 roky?) sem navrhl nahodny pasti jakozto kopacky a snad jedinej dung, kde se to objevilo a kde si toho mohl nekdo vsimnout je chrt 2 .. takze muzeme polozit otazku, jestli to vubec za to stoji, neco vymyslet...

bohuzel toto dost lidi odradi.. navic je to jedno, nejde ani tak o probihani jak spis o to, ze v urcitych dungach sou na tech vysokych levlech prasacky expy a npc nestoji za nic


a nejvetsi problem je to, ze tydle upravy zase a jenom ovlivni hrace, kteri nemaj naexpeno, upravy, ktery stizi dung, nebo se v nem jen znemozni koleckovani/probihani , maj prijit naraz s upravou, ktera zas ublizi i tem, co to maj naexpeno..

jako priklad ber pevnost, ktera se koleckovala porad, dost casto v ni koleckoval taky randy, naexpil si tam sileny levly a pak jakozto stavar ji upravoval.. sice je to jeste vetsi harv, ale je to dost smesny.. clovek co zneuzival spatne nastavenyho/postavenyho dungu k snadnym expum si po naexpeni ten dung upravi a druhym to znemozni, proste otres.

_________________
Neversab wrote:
..kdybych mel lepsi net tak vas rozjebu i charem 20 level, al diky netu nemuzu .


Top
 Profile  
 
Ads
Post new topic Reply to topic  Page 8 of 9
 [ 210 posts ]  Go to page Previous  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Next

Board index » Herní témata
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

SitemapIndex SitemapIndex
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO Valid XHTML 1.0 Transitional Valid CSS!
Highly modified by Pirozek