* Register   * Advanced search 
Search for:


Post new topic Reply to topic Board index » Herní témata Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next
Author Message
PostPosted: Mon Feb 01, 2010 1:02 pm
 
Adept
Adept

Joined: Mon Feb 20, 2006 7:42 pm
Posts: 277
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
To že "piercing hit" ignoruje Ar jsem si domyslel, ale zdá se mě, že jeho pravděpodobnost u lvl 27 by měla být rozhodně menší.

Proto to taky umisťuju do topiku "PvM - sila monster, level, obtiznost" a ne do topicu o Dungeonech!


Top
 Profile  
 
Ads
PostPosted: Mon Feb 01, 2010 3:03 pm
 
Adept
Adept
User avatar

Joined: Fri Jul 22, 2005 6:45 pm
Posts: 371
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Chtěl bych se ET zeptat proč se v dungách do kterých se často chodí dropují lvly?(Řečnická otázka - asi je jasný, že se vám nelíbí to jak tam lidi chodí jak do sámošky).Proč tedy nově příchozí hráči budou mít těžší se naexpit nehledě na to, že se drop věcí stále redukuje.
Nevím proč zakaždou cenu se musí kazit dungeony, které jsou oblíbené a normální. :)

_________________
AntiUhlyk+1


Last edited by Overlord on Mon Feb 01, 2010 3:04 pm, edited 1 time in total.

Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Mon Feb 01, 2010 8:32 pm
 
Ancient
Ancient
User avatar

Joined: Wed Aug 24, 2005 11:15 am
Posts: 2776
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
lebo mas tri moznosti...
nechas to ako je(bude sa chodit 1 dungeon ktory sa oplati najviac).
zlepsis tie dungy ktore sa nechodia, tak aby sa oplatili viac ako tie ktore su uz zabehane.
zhorsis dungy, ktore sa chodia a su freefarma oproti ostatnym dungom.

_________________
every light carry a shadow


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Wed Feb 03, 2010 12:50 pm
 
Skilled
Skilled
User avatar

Joined: Thu Oct 08, 2009 9:01 pm
Posts: 196
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
NPC PK pěkně podvádí, po bole nasednou občas na jezdítko takovým fofrem, že člověk sotva zaregistruje že byly vůbec dole...

_________________
Pokud jsme žrali syrového mamuta 10.000 let, můžem ho žrát syrového pořád. Pokud chcete pečenýho, počkejte si až někam praští blesk, a přestaňte tu ztrácet čas nějakým třením dřívek nebo mlácením šutrů o sebe. To ničemu nepomůže...


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu Feb 25, 2010 12:12 am
 
Skučil

Joined: Sat May 30, 2009 4:26 pm
Posts: 317
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
zlepsis tie dungy ktore sa nechodia, tak aby sa oplatili viac ako tie ktore su uz zabehane.

tu existuje skorej iba jedna strana mince a to ta snizit lvl zhorsit casto chodene a oblubene dungy a zmenit tie co sa nechodia su na bode mrazu vid Sun3(Male lvly npc ktore okrem tcs nic nerobia takze len dlho zabijas za ziadnu slavu, ice(jedina motivacia ice headku ktoru si clovek radsej kupi aby chodil cez pasce ktore nenajdes ani v tych najtazsich dungoch...), River(Nebyt pilaru tak sa ten dung nechodi absolutne.) Pagan na svoj lvl tazke npc bud by som ich nechal ako byvali alebo by som im ked uz snizil lvl tak aj dmg, 25lvl npc s piercing hitmy. Popravde vsimol som si len snizenie lvl dmg som nepocitil
parte ktora tam ma expy to ide tak 2-3h a zeby pokladnica a stone ohurily ani ne.

Je to moja skusenost stymi prejdenimi dungami a vymenoval som hlavne dovody preco ne ten ale iny.

Popravde endor team ma navyber ci citat nase posty alebo jednoducho si pockat a pozorovat ludi ktore dungy chodia najcastejsie vypocitat priemerne prejdene/expy a zrovnat to z inymi

_________________
High server? heh?!


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Mon Jul 19, 2010 8:42 am
 
Developer team leader
Developer team leader
User avatar

Joined: Thu Jul 03, 2008 10:36 pm
Posts: 440
Online: 354:08:47
Status: banned
Reg. players: 0
Postupne prochazim endorske NPC a sem tam neco trochu upravuju, tak se kdyz tak nedivte, kdyz bude neco jinak, nez jste zvykli :-) Nejvyraznejsi zmena jsou zatim zrejme daemonety v sand&chaos - naucily se trosku ...poskakovat.

Samozrejme kdyby jste narazili na neco pokazeneho, prosim napiste to sem.

_________________
Image


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue Aug 03, 2010 7:02 pm
 
Scout
Scout
User avatar

Joined: Tue Mar 30, 2010 1:15 pm
Posts: 40
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Ad. úprava srnek (viz. zde). Myslel jsem, že tyto úpravy/návrhy by skončili z důvodu nízské priority, ale když se jim věnujete, tak mám k tomuto dva návrhy.
1. Rychlost srnek, vlků a mountů (možná i ti zajíci) je absurdně nízská. Srnka se pohybuje poloviční rychlostí chůze člověka a to i v případě, že utíká o život. Nastavil bych větší hodnoty. Pak by se pobíjení srnčích stád proměnilo v opravdový lov. U mountů by mohla být rychlost ještě vyšší a hrozilo by tak, že když se mi např. kůň splaší při ochočování, tak si to může namířit doprostřed nějakých ogrů či ettinů. Samozřejmě pro hráče, kteří potřebují dělat zásobu kůží na kraftění, by to bylo velmi deprimující a proto by bylo vhodné zvýšit počet kůží, které ze srnky získám.
2. Většina lesní zvěře na člověka neútočí a ani se nebrání. Takže srnky, vlci, medvědi i po zásahu by měli pokračovat v útěku. Samozřejmě budou rozdávat rány nazpátek, ale budou se od útočníka vzdalovat a né přibližovat. Možná třeba u vlků a medvědů by byla zajímavá UI jako u Bog Jumperů. Jedna rána a pryč.

Nevím, kolik by takové úpravy zabraly času a jakou mají složitost, takže je celkem dobře možné, že si vymýšlím nereálné věci a proto mě prosím berte s rezervou.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed Aug 04, 2010 12:23 am
 
Adept
Adept

Joined: Fri Feb 15, 2008 9:23 pm
Posts: 313
Online: 2382:29:24
Status: banned
Reg. players: 0
Ono nekdy se zda, ze i pri vytizenosti skriptaru se resi ptakoviny, ale je to asi takto - obcas se najdou skripty, u kterych staci jen zmenit znamenko, prikaz, hodnotu promenne - a funkcnost zustane zachovana, jen se treba zmeni polarita. Coz byl presne tento pripad - pokud to reknu hodne obecne, tak misto povelu "na pomoc" se danym npc dostane povel "zdrhej co muzes". Nic vic, nic min.

A jindy zase skript vyzaduje rozsahle upravy a tak se mu dostane mista v poradniku, dle odhadovane narocnosti na cas + prirozene dostane i urcitou prioritu, ktera muze byt vysoka, nebo zanedbatelne mala.

A tedy pro stezovatele - mnohe vase navrhy v kosi nekonci, jen casto na ne jeste nedosla rada (zda se projevi v podobe, jakou ste si predstavovali, je vec jina). A pro ty ostatni - trpelivost, skriptari delaji, co se da + nekdy z toho vypadne necekany drobny bonus, jako ty srny.


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Fri Aug 06, 2010 7:44 am
 
Developer team leader
Developer team leader
User avatar

Joined: Thu Jul 03, 2008 10:36 pm
Posts: 440
Online: 354:08:47
Status: banned
Reg. players: 0
Eiq wrote:
...Myslel jsem, že tyto úpravy/návrhy by skončili z důvodu nízské priority, ale když se jim věnujete, tak mám k tomuto dva návrhy.


Moc nevenujeme, ale je to presne jak rika Faolan, zrovna tohle byla uprava ktera zabrala asi ...30 sekund ...takze proc ne :-) Kdyby se vyrazne zrychlily zviratka zas by se muselo s tim celym nejak pohybat, je to preci jen nejlepsi zdroj kuzi - to znicit nechci, + jsou to NPC na kterych expuji pesi noobove ...a tem to ztezovat take asi nebude uplne ono. Zatim to bude stacit takhle, je to takovy pekny efekt, ze kdyz zautocis na srnu nebo jine ne-drave zvire ve skupine, tak se ten zbytek otoci a smeruje na vsechny strany od tebe, misto aby se na tebe berserkovsky vrhnul.

_________________
Image


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat Aug 14, 2010 11:04 pm
 
Adept
Adept
User avatar

Joined: Sun Feb 17, 2008 1:33 am
Posts: 259
Location: Senec, SK
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 1
Troll thrower, pomerne nove npc, nikdy nemissuje hraca. Mozno to tak ma byt ale.. :?

_________________
Ultima Offline...


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Sun Aug 15, 2010 7:52 am
 
Developer team leader
Developer team leader
User avatar

Joined: Thu Jul 03, 2008 10:36 pm
Posts: 440
Online: 354:08:47
Status: banned
Reg. players: 0
Zippade wrote:
Troll thrower, pomerne nove npc, nikdy nemissuje hraca. Mozno to tak ma byt ale.. :?


To neni nove npc, to je jen prejmenovany troll archer / marksman, u ktereho se zmenila animace jeho streliva + zvuk :-) zasahuje proste podle sveho skilu archery, ktery nema uplne spatny.

_________________
Image


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun Aug 15, 2010 9:41 am
 
Adept
Adept
User avatar

Joined: Sun Feb 17, 2008 1:33 am
Posts: 259
Location: Senec, SK
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 1
OK :|

_________________
Ultima Offline...


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Mon Aug 16, 2010 1:05 am
 
Scout
Scout
User avatar

Joined: Tue Mar 30, 2010 1:15 pm
Posts: 40
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Cheval: Ale nééééé. To mi věšíš bulíky na nos. Vždyť ty srnky mají 4 lvl a člověk by musel ven z města. To raději do stok. Na srnkách jsem ještě neviděl nikoho expit.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri Sep 03, 2010 5:53 pm
 
Adept
Adept
User avatar

Joined: Sun Feb 17, 2008 1:33 am
Posts: 259
Location: Senec, SK
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 1
Chcem sa opytat, ci je to spravne, kazdopadne myslim ze je to chyba. Zmenili sa vlastnosti poisnu, ktory davaju NPC pri udere do hraca. Poison sa An Noxuje na 8x ( bandi sa na 6 band ). Pri pouzivani GC treba 3 kusy (v pripade ze sa nezapije vopred). V pripade ze NPC dava greater, alebo deadly poison je to priam vrazedne.

Image

_________________
Ultima Offline...


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Sat Sep 04, 2010 7:33 am
 
Adept
Adept

Joined: Fri Dec 19, 2008 1:00 pm
Posts: 472
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Eiq wrote:
Cheval: Ale nééééé. To mi věšíš bulíky na nos. Vždyť ty srnky mají 4 lvl a člověk by musel ven z města. To raději do stok. Na srnkách jsem ještě neviděl nikoho expit.


sa hlasim,ze som expil ja
inak neviem,aky lvl im dali teraz,ale tusim mavali lvl 2 a great hart lvl 3
(ono,nie je z toho moc xp,to naozaj radsej stoky, ale oplati sa to viac financne, ak zacinas a pre niektore povolania)

_________________
Neexistuju bugy, len zle pochopene RP dovody. :D

Ten kto sa hra zadarmo nema pravo ziadat, moze len navrhnut,alebo poprosit o zmenu.


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Sun Sep 05, 2010 4:42 pm
 
Developer team leader
Developer team leader
User avatar

Joined: Thu Jul 03, 2008 10:36 pm
Posts: 440
Online: 354:08:47
Status: banned
Reg. players: 0
npc poison: spraveno

_________________
Image


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun Sep 05, 2010 4:59 pm
 
Adept
Adept
User avatar

Joined: Sun Feb 17, 2008 1:33 am
Posts: 259
Location: Senec, SK
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 1
cheval wrote:
spraveno


vyborne, dakujeme

_________________
Ultima Offline...


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Wed Sep 08, 2010 5:55 pm
 
Scout
Scout

Joined: Mon Apr 24, 2006 7:45 pm
Posts: 38
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Docela mě štve, že nejsem s čorkou schopný zabít démony a podobné kastící prevíty. Deadly poisn mu nebere nic, jen má zelený status?! Nešlo by, že by alespoň deadly poisn bral těm monstrům ? Když má 48% a hidnu hodí si hned 2-3 IVM, abych si nemyslel že to pujde.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed Sep 08, 2010 6:09 pm
 
Master
Master
User avatar

Joined: Sun Jul 23, 2006 9:52 pm
Posts: 875
Online: 00:00:00
Status: banned
Reg. players: 1
A co ho sklepnout na 50% dat mu BS a dosekat scimem nebo rozstrilet heavynou?:)
Kdyz ma pod 50% tak samozrejme nesmis ztratit agro.

_________________
Neverminde wrote:
Ja se snad vztekam? Ne jen se vztekam nad vasi demenci


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed Sep 08, 2010 6:44 pm
 
Master
Master
User avatar

Joined: Sat Feb 09, 2008 1:51 pm
Posts: 504
Location: Tam kde půlka shardu
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
byrtus wrote:
Docela mě štve, že nejsem s čorkou schopný zabít démony a podobné kastící prevíty. Deadly poisn mu nebere nic, jen má zelený status?! Nešlo by, že by alespoň deadly poisn bral těm monstrům ? Když má 48% a hidnu hodí si hned 2-3 IVM, abych si nemyslel že to pujde.


Staci premyslet. Castici npc jsou zabitelne. Mnohdy to trva trochu dil, ale vsechno jde kdyz se chce. :wink:

_________________
P.S. Hráči by neměli lvlem převyšovat svůj věk v reálu, neboť jak řekl Spider-manův strejda: "Velká síla nese i velkou zodpovědnost."

Leshrack - mocný zvířecí přítel temna.


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Wed Sep 08, 2010 8:02 pm
 
Ancient
Ancient
User avatar

Joined: Wed Aug 24, 2005 11:15 am
Posts: 2776
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
smrk... nemozes si s corkou solovat VSETKO na endore ? imho by mali konecne spravit tu upravu, aby sa dali solovat za corku top dungy... sak corka je teraz o com? onicom...

_________________
every light carry a shadow


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Wed Sep 08, 2010 9:19 pm
 
Scout
Scout
User avatar

Joined: Tue Mar 30, 2010 1:15 pm
Posts: 40
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
OffTopic:
Jsem celkem zvědavý, jaká úprava to je ? O co šlo ?

Rogue je je dost silný. Sám ho hraju a nestěžuju si. Něco prostě nejde zabít. No ale zkus si to stejné, co zabíjíš s rogue, sejmout třeba s berkem. Pak si uvědom jaký potenciál má rogue ...


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu Sep 09, 2010 8:35 am
 
Scout
Scout

Joined: Mon Apr 24, 2006 7:45 pm
Posts: 38
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Ani s tim ubranim na 50% se mi to nepodařilo, heavyna je u mě na 35 lvlu, takže no chance. No každopádně si myslím že by to vyřešilo těm kasterům ubrat poisn resist. Přeci jen deadly poisn by mohl být i pro npc deadly ne?


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu Sep 09, 2010 9:11 am
 
Developer team leader
Developer team leader
User avatar

Joined: Thu Jul 03, 2008 10:36 pm
Posts: 440
Online: 354:08:47
Status: banned
Reg. players: 0
byrtus: Ne, opravdu neplanujeme aby rogue mohl hozenim 1 otraveneho shurikenu zabijet demony a castici NPC. Pokud chces na zabijeni NPC neco silnejsiho nez rogue, zkus clenstvi v endor tymu, kdyz budes dostatecne schopny dostanes gm ucet a prikaz .kill

_________________
Image


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu Sep 09, 2010 11:36 am
 
Scout
Scout

Joined: Mon Apr 24, 2006 7:45 pm
Posts: 38
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
netvrdím jedním, tak proč je tu ten deadly poisn když do PvM jeto úplně nanic? V tom případě deadly prodávejte za platinu ať si toho váží aspoň někdo.


Top
 Profile  
 
Ads
Post new topic Reply to topic  Page 7 of 9
 [ 210 posts ]  Go to page Previous  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Next

Board index » Herní témata
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

cron
SitemapIndex SitemapIndex
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO Valid XHTML 1.0 Transitional Valid CSS!
Highly modified by Pirozek