* Register   * Advanced search 
Search for:


Post new topic Reply to topic Board index » Herní témata Go to page Previous  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Next
Author Message
PostPosted: Mon Apr 28, 2008 1:46 pm
 
Skilled
Skilled
User avatar

Joined: Wed Mar 07, 2007 7:23 am
Posts: 150
Location: najdi si mě!
Online: 242:42:25
Status: active
Reg. players: 0
ten rozdíl mezi makry se u mě při zopakování pohybuje mezi 2-4s... takže ve výsledku bych tim ztrácela polovinu band.. to je samozřejmě extrémní případ ke kterému dochází vyjímečně =)

continentale problem není v lenosti, ale v tom že při starování musím 2-3s zbytečně čekat než hodím první bandu.. v současném stavu se mi víc vyplatí ten .bandage a pak bandage+wait+lt. až na ten případ kdy to zmáčknu v půlce znovu. což se stává zpravidla při lagu.. pak nastává ta prodleva, která u bandage_lt nenastává.. tak když nevíš o co přesně jde nehodnoť mě prosím :(" title="Sad

to co navrhuje Ludek by muj občasnej problém vyřešilo, což bez razoru jinak nedokážu.. nehoří to, obejdu se bez toho, ale pomohlo by mi to =)


Top
 Profile  
 
Ads
PostPosted: Mon May 12, 2008 2:33 pm
 
Adept
Adept
User avatar

Joined: Sat Mar 03, 2007 1:57 am
Posts: 206
Location: pořád v práci
Online: 1739:47:39
Status: banned
Reg. players: 0
Uz to tu bylo a to ze setovka 30+ pro priesta slouzi asi k nejakemu bojovemu priestikovi co jde jako war... a ne lecitel... zajimalo by me kdy probehne reforma tohoto setu jestli teda vubec nekdy

_________________
Nic netrvá věčně

Jsem snob > běhám v HG, nosím GMR


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Mon May 12, 2008 2:35 pm
 
Skilled
Skilled

Joined: Sun Apr 23, 2006 10:03 pm
Posts: 93
Location: Otrokovice
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
me taky vadi u rouga hevyna, za prve musim mit na ni isilu ( u berka set 10+ unese hned tu sekeru ), a radsi bych bral neco jinyho nez hevynu, zas tak casto v dungu ju nevyuzivam


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Mon May 12, 2008 3:35 pm
 
Adept
Adept
User avatar

Joined: Sat Mar 03, 2007 1:57 am
Posts: 206
Location: pořád v práci
Online: 1739:47:39
Status: banned
Reg. players: 0
continental wrote:
me taky vadi u rouga hevyna, za prve musim mit na ni isilu ( u berka set 10+ unese hned tu sekeru ), a radsi bych bral neco jinyho nez hevynu, zas tak casto v dungu ju nevyuzivam


toto si pis do topicu s roguem akorat to tu zaspamujes!

_________________
Nic netrvá věčně

Jsem snob > běhám v HG, nosím GMR


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Mon Jun 02, 2008 9:42 am
 
Adept
Adept
User avatar

Joined: Wed Dec 29, 2004 3:11 pm
Posts: 214
Location: X- 899 Y- 3201
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
baklazan wrote:
Uz to tu bylo a to ze setovka 30+ pro priesta slouzi asi k nejakemu bojovemu priestikovi co jde jako war... a ne lecitel... zajimalo by me kdy probehne reforma tohoto setu jestli teda vubec nekdy


Tak víš jak.. co víc si může priest přát než macu a štít.. Je zbytečné sem psát pořád dokola že je to hloupost, ale co už. Když už dělat priestovy set, co z něj udělá wara, tak ať je tam aspoň sledge hammer a ne jednoruční tintítko. To stejne mirakl věci pro priesta, kdo si probůh bude skládat štít nebo jednoruční macu? Úprava miraklů je jinak hezká, ale škoda že v ní zůstaly takové nepoužitelné věci.. Miraklový obouruční kladivo by možná stálo za to složit, ale takto teda nevim.. Možná když bude mít někdo přebytek miraklů tak si složí i to, ale pochybuju o použitelnosti.

_________________
Adrienka


Top
 Profile ICQ YIM  
 
PostPosted: Sun Jun 08, 2008 6:25 pm
 
Hero
Hero
User avatar

Joined: Tue Sep 09, 2003 1:42 pm
Posts: 1004
Location: Praha
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Mensi report: Pouziji razor makro 2xklik na bandaz, rucne ji hodim na nekoho, pak pouziji endor makro .bandage_lt ale banda neprijde tomu na koho sem prvne s tou bandou klik, ale na uplne jiny cil(ten ktery mam na .stare).

Dost to prekazi pri bandeni a leceni kouzlem. Mohlo by se udelat to, aby interni prikaz .bandage_lt sel na toho kdo pred tim dostal bandu rucne? Nebo jeste lepe aby klik bandou na nekoho, bylo pro dalsi pouziti brano jako ostarovani dotycneho. Sladilo by se tim bandeni i kouzleni na jeden cil.

_________________
From pure zeros we became heroes. -= guild Cube =-


Top
 Profile WWW ICQ  
 
PostPosted: Sun Jun 08, 2008 7:17 pm
 
Adept
Adept
User avatar

Joined: Mon Jun 02, 2003 2:42 pm
Posts: 464
Location: Praha
Online: 00:25:47
Status: active
Reg. players: 0
Reiko wrote:
Mensi report: Pouziji razor makro 2xklik na bandaz, rucne ji hodim na nekoho, pak pouziji endor makro .bandage_lt ale banda neprijde tomu na koho sem prvne s tou bandou klik, ale na uplne jiny cil(ten ktery mam na .stare).

Dost to prekazi pri bandeni a leceni kouzlem. Mohlo by se udelat to, aby interni prikaz .bandage_lt sel na toho kdo pred tim dostal bandu rucne? Nebo jeste lepe aby klik bandou na nekoho, bylo pro dalsi pouziti brano jako ostarovani dotycneho. Sladilo by se tim bandeni i kouzleni na jeden cil.
jezis, tos obevil ameriku. tohle vi kazdej noob, to delaj i vsecky kouzla. musis to dycky v razoru udelat jako makro a priradit k tomu target nebo last target v tom razoru

_________________
3 nejvetsi lzi cechu:
1)Jdeme na jedno
2)Dopiju a zaplatim
3)Zejtra nechlastam
Kosmickej vagus


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Sun Jun 08, 2008 7:23 pm
 
Hero
Hero
User avatar

Joined: Tue Sep 09, 2003 1:42 pm
Posts: 1004
Location: Praha
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Takze podle tebe je lepsi nez chybu opravit nejak to obejit. Podle me je lepsi opravit chybu.

Banda a banda _lt se maji doplnovat, ne ze jde kazdy prikaz na nekoho jineho.

To samy banda a nasledny treba ivm_lt by melo jit na ten stejny cil.

_________________
From pure zeros we became heroes. -= guild Cube =-


Top
 Profile WWW ICQ  
 
PostPosted: Sun Jun 08, 2008 7:31 pm
 
Scout
Scout
User avatar

Joined: Sat Apr 12, 2008 11:34 pm
Posts: 27
Location: Todai-ji, Nara
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Resilo se to tu na minulych dvou stranach. Myslim, ze uz je zbytecne to znovu rozebirat.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun Jun 08, 2008 7:31 pm
 
Adept
Adept
User avatar

Joined: Mon Jun 02, 2003 2:42 pm
Posts: 464
Location: Praha
Online: 00:25:47
Status: active
Reg. players: 0
Reiko wrote:
Takze podle tebe je lepsi nez chybu opravit nejak to obejit. Podle me je lepsi opravit chybu.

Banda a banda _lt se maji doplnovat, ne ze jde kazdy prikaz na nekoho jineho.

To samy banda a nasledny treba ivm_lt by melo jit na ten stejny cil.
smarja to neni chyba, to je proste tak. kdyz zameris ten cil normalne prikazem . stare tak to je v pohode, ale ten problem nastane, kdyz to zameris tim razorackym target next. tak potom nefunguje ten parametr _lt v endorackejch prikazech, s tim podle me ani nic moc nenadelas. to je takovej problem tech par maker predelat?
edit: nebo nejlepsi je to vysvetlit jinak. to neni chyba endoru, ale chyba razoru. proste to neni delany na POL emulatory, tak to nefunguje...

_________________
3 nejvetsi lzi cechu:
1)Jdeme na jedno
2)Dopiju a zaplatim
3)Zejtra nechlastam
Kosmickej vagus


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Sun Jun 08, 2008 7:41 pm
 
Hero
Hero
User avatar

Joined: Tue Sep 09, 2003 1:42 pm
Posts: 1004
Location: Praha
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
trek70 wrote:
Reiko wrote:
Takze podle tebe je lepsi nez chybu opravit nejak to obejit. Podle me je lepsi opravit chybu.

Banda a banda _lt se maji doplnovat, ne ze jde kazdy prikaz na nekoho jineho.

To samy banda a nasledny treba ivm_lt by melo jit na ten stejny cil.
smarja to neni chyba, to je proste tak. kdyz zameris ten cil normalne prikazem . stare tak to je v pohode, ale ten problem nastane, kdyz to zameris tim razorackym target next. tak potom nefunguje ten parametr _lt v endorackejch prikazech, s tim podle me ani nic moc nenadelas. to je takovej problem tech par maker predelat?
ty mluvis o razorackym zamerovani ze tam je ten problem s _lt prikazem, o tom nemluvim.


Na nekoho das rucne bandu a pak kliknes at to prida jeste jednu bandu na ten samy cil prikazem .bandage_lt, jenze tohle nefunguje a pritom by melo. Je to naprosto logicka posloupnost prikazu. A neni na to potreba zadnej razor. Jen interni makra.

_________________
From pure zeros we became heroes. -= guild Cube =-


Top
 Profile WWW ICQ  
 
PostPosted: Sun Jun 08, 2008 7:43 pm
 
Scout
Scout
User avatar

Joined: Sat Apr 12, 2008 11:34 pm
Posts: 27
Location: Todai-ji, Nara
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Ano, uz tu vsichni vime jak to (ne)funguje.
Po prikazu .bandage (popr. 2x klik) nebude fungovat _lt. Da se to obejit prikazem slozenym z .bandage + LastTarget.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun Jun 08, 2008 7:53 pm
 
Hero
Hero
User avatar

Joined: Tue Sep 09, 2003 1:42 pm
Posts: 1004
Location: Praha
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
ChiTsu wrote:
Ano, uz tu vsichni vime jak to (ne)funguje.
Po prikazu .bandage (popr. 2x klik) nebude fungovat _lt. Da se to obejit prikazem slozenym z .bandage + LastTarget.
Ja normalne sproste nemluvim, ale ty ses asi ..... Tady je topic Problemy s priestem. Ty mi pises jak to udelat jinak.

ALE Na co budu davat ".bandage + LastTarget", kdyz uz je na to udelany interni prikaz ".bandage_lt" chapes?

Vis co zamena to _lt za tim.bandage? To je prave ten LastTarget.

Ten interni prikaz nefunguje spravne, takze sem to sem reportoval, jako chybu v internich prikazech. Nemusis mi psat porad dokola jak se to da obejit, ja to vim.

_________________
From pure zeros we became heroes. -= guild Cube =-


Top
 Profile WWW ICQ  
 
PostPosted: Sun Jun 08, 2008 7:55 pm
 
Adept
Adept
User avatar

Joined: Thu Dec 21, 2006 4:27 pm
Posts: 220
Online: 507:21:23
Status: active
Reg. players: 0
No je to tu defacto potřetí.. výsledkem je odpověď Sauma..

"To, ze .bandage neuklada LT, je schvalne. Je to koli tomu, aby sa pri pvp dalo bandovat a pritom sa nerusil target na protivnika.
To ma ale asi dost male realne vyuzitie a je to nekonzistentne riesenie, takze sa to snad moze zmenit. "

Případně Dema: Podstatou problému je že jste líný prasata. :)" title="Smile

A spousta zbytečnejch rad jak obejít ne moc ideálně nastavený příkazy.


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Sun Jun 08, 2008 8:06 pm
 
Hero
Hero
User avatar

Joined: Tue Sep 09, 2003 1:42 pm
Posts: 1004
Location: Praha
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Jj na to pvp to moc pouziti nema, protoze se pouziva do pvp na leceni hlavne IVM, bandy az jako sekundarne. Takze kdyz chci dat ivm tak stejne musim prestarovat na kamarada dat ivm a pak zpatky stare na protivnika. Tudiz vyuziti toho prikazu .badnage_lt oddeleny od .stare do pvp se jaksi miji ucinkem.

_________________
From pure zeros we became heroes. -= guild Cube =-


Top
 Profile WWW ICQ  
 
PostPosted: Sun Jun 08, 2008 10:10 pm
 
Adept
Adept
User avatar

Joined: Mon Jun 02, 2003 2:42 pm
Posts: 464
Location: Praha
Online: 00:25:47
Status: active
Reg. players: 0
Reiko wrote:
ChiTsu wrote:
Ano, uz tu vsichni vime jak to (ne)funguje.
Po prikazu .bandage (popr. 2x klik) nebude fungovat _lt. Da se to obejit prikazem slozenym z .bandage + LastTarget.
Ja normalne sproste nemluvim, ale ty ses asi ..... Tady je topic Problemy s priestem. Ty mi pises jak to udelat jinak.

ALE Na co budu davat ".bandage + LastTarget", kdyz uz je na to udelany interni prikaz ".bandage_lt" chapes?

Vis co zamena to _lt za tim.bandage? To je prave ten LastTarget.

Ten interni prikaz nefunguje spravne, takze sem to sem reportoval, jako chybu v internich prikazech. Nemusis mi psat porad dokola jak se to da obejit, ja to vim.
tak to kecas. pokud ses takovej fanda internich maker, tak musis vedet, ze to jde i jinak i tam. takhle to akorat vypada, ze si neumis udelat makra :D" title="Very Happy a po druhy ti rikam, ze ten prikaz funguje. jenom to proste musis spravne pouzivat, a kdyz mas razor, tak je to proste stejne zbytecny

_________________
3 nejvetsi lzi cechu:
1)Jdeme na jedno
2)Dopiju a zaplatim
3)Zejtra nechlastam
Kosmickej vagus


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Mon Jun 09, 2008 7:31 am
 
Scout
Scout
User avatar

Joined: Sat Apr 12, 2008 11:34 pm
Posts: 27
Location: Todai-ji, Nara
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Reiko wrote:
ChiTsu wrote:
Ano, uz tu vsichni vime jak to (ne)funguje.
Po prikazu .bandage (popr. 2x klik) nebude fungovat _lt. Da se to obejit prikazem slozenym z .bandage + LastTarget.
Ja normalne sproste nemluvim, ale ty ses asi ..... Tady je topic Problemy s priestem. Ty mi pises jak to udelat jinak.

ALE Na co budu davat ".bandage + LastTarget", kdyz uz je na to udelany interni prikaz ".bandage_lt" chapes?

Vis co zamena to _lt za tim.bandage? To je prave ten LastTarget.

Ten interni prikaz nefunguje spravne, takze sem to sem reportoval, jako chybu v internich prikazech. Nemusis mi psat porad dokola jak se to da obejit, ja to vim.

Neboj se, ja sam priesta az do minuleho mesice hral (bez Razora) a dobre vim, jak tyto prikazy funguji, takze mi sve problemy a co je _LT vysvetlovat nemusis.
Kdyby sis ale dal tu praci otocit stranu dozadu, zjistil bys, ze tu jen reportujes neco, co uz tu reportoval nekdo jiny pred tebou. Neprinasis nic noveho - zadny novy pohled, zadne postrehy nebo fakta a ten minuly zadnou zmenu neprinesl, takze je tva snaha jen ztrata casu. Takze se laskave uklidni, diky.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon Jun 09, 2008 9:43 am
 
Adept
Adept
User avatar

Joined: Mon Jan 26, 2004 7:38 pm
Posts: 364
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
ad targetovani ...me treba neuveritelne prudi, ze kdyz starnu neco, co neni v LOS, tak pro interni makra uo (v options last target) to v lasttargetu mam, ale pro endorska makra (cosi_lt) ne.

_________________
-Proboha, mlékaři Dane! Přejel jsi svým autem mou Fifinku! Zabil jsi ji! Zabil jsi ji!
-Uklidněte se madam. Jak vidíte, polovina vašeho psa stále žije.

poznejte svet mlekare Dana a jeho kamaradu!
RED MEAT


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon Jun 09, 2008 12:42 pm
 
Scout
Scout
User avatar

Joined: Sat Apr 12, 2008 11:34 pm
Posts: 27
Location: Todai-ji, Nara
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Idealni by bylo, kdyby neslo mimo LOS targetovat vubec. Hrac prece neni tank, co dostane souradnice a pali naslepo. Jak muze prednastavit cil, ktery nehlucne ceka za tlustou zdi nebo odpociva 6 pater nad nim? >_<


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu Jun 26, 2008 10:24 am
 
Hero
Hero
User avatar

Joined: Tue Sep 09, 2003 1:42 pm
Posts: 1004
Location: Praha
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Nejakou dobu mi vrta hlavou napad na nove kouzlo pro priesta. Jednalo by se o takzvanou Kouli nesmrtelnosti.(Ctete dal, neupadl jsem na hlavicku.)

Efekt kouzla: Kdyz by priest zakouzlil na nekoho toto kouzlo, tak dotycny by se se dostal do bubliny energie a tak by se totalne oddelil od okolniho sveta. Neslo by na nej nijak pusobit. Na druhou stranu ani on by nemohl nijak pusobit na okolni svet, ani textovyma prikazama.

Co bublinu znici: Bublina by sla znicit kouzlem dispell magic - An Grav. A nebo prorazit hrubou silou. Pevnost kouzla, to jest kolik dmg musi jednorazove prijit, aby doslo k prorazeni a zniceni bubliny, by zaviselo na skillu spirit speak. Rekneme dmg 40 pri skillu spirit speak 100.(Konecne by tento skill nasel uplatneni i na hranici 100).

Trvani a omezeni bubliny: Pokud nebude nasilne znicena, pak by trvani bubliny, urcila vyse magery v radech sekund a vyse many, protoze kazda bublina kerou dany priest udela, mu odsava manu vzdy, kdyz bublina pohlti dmg. Kdyz dojde mana vsechny bubliny spadnou.(Konecne by nekrum a spol bylo k necemu kouzlo mana burn.)

Pouziti napr PvM: Umira moc lidi naraz. Takze nekomu dam bublinu, aby dostal cas polecit se sam a ja mezitim lecim nekoho dulezitejsiho.

Pouziti napr PvP: Je jich gang? Tak jednoho do bubliny a razem je jich o jednoho mene...na chvili.
Zavrou do bubliny Vas a je to nevyhodne v tu chvili? Pokud nemam An Grav, nebo dost dmg na pruraz, tak jednodduse si hodim Kal Ort Por.

Grafika kouzla: Ta pekna modra bublina s Baldur Gate 2 na pohlceni dmg. Myslim, ze se jmenovala koule nezranitelnosti.

Shrnuti: Bublina poskytuje cili kouzla uplnou imunutu na vse pozitivni i negativni obema smery. Bublina jde odcarovat. Bublina jde prorazit pouzitim hrube sily. Kazda bublina si bere od priesta manu, za kazdou pohlcenou dmg. Pevnost bubliny(dmg na prorazeni) zavisi na skillu spirit speak. Trvani bubliny zavisi na skillu magery.

_________________
From pure zeros we became heroes. -= guild Cube =-


Top
 Profile WWW ICQ  
 
PostPosted: Thu Jun 26, 2008 2:04 pm
 
Ancient
Ancient
User avatar

Joined: Wed Aug 24, 2005 11:15 am
Posts: 2776
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
super napad, skutocne prekrasna myslienka ako posilnit priesta, lebo treba si uprimne povedat, ze priest je slaby suport... ja by som este pridal kuzlo god wrath, ktore by davalo IK vsetkym PK a ligarom, ostatnym by to davalo iba za +-50 pri priestovi lvl 30. samozrejme aby to nebolo moc silne, dal by som casting time aspon 3.8sekundy!

_________________
every light carry a shadow


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Thu Jun 26, 2008 4:12 pm
 
Master
Master
User avatar

Joined: Mon Apr 16, 2007 2:14 pm
Posts: 782
Location: Daug ;)
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 1
kombinace sphere of invul a sanctuary kouzla z bg? Snaha dobra, nicmene bych rekl, ze to uz by bylo moc (honi me ten mag co me paruje? Sup s nim do bubliny a preziju treba 10 lidi).

Nicmene bych nemel nic proti zavedeni neceho jako bylo sanctuary ale s nejakym omezenim (cas, mana, nutnost channelingu)

uhlyk: Nene, to by bylo moc, nerfl bych to na 3.9!


Top
 Profile WWW ICQ  
 
PostPosted: Thu Jun 26, 2008 4:50 pm
 
Hero
Hero
User avatar

Joined: Tue Sep 09, 2003 1:42 pm
Posts: 1004
Location: Praha
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Moznosti je hodne. Napriklad by to slo doladit zpusobem, aby v pvp tahle bublina blokovovala kouzla jen do urciteho kruhu, dle levelu priesta. Treba do 4. az 5. kruhu.

Dale jak tu Piroh rikal, ze by to byla moc silna ochrana pred paralizovanim, tak staci, nastavit kouzlo tak, ze by byla jen urcita zvysena sance na resistovani pary, misto uplne imunity.

Ostatne tohle by se mohlo vztahovat na vsechny kruhy kouzel. Treba 1. kruh 100% sance na resist, 2.kruh kouzel 85% sance resist, atd...

V zasade se jedna o to, jestli je vule neco takoveho realizovat, nebo neni.

_________________
From pure zeros we became heroes. -= guild Cube =-


Top
 Profile WWW ICQ  
 
PostPosted: Thu Jun 26, 2008 9:57 pm
 
Master
Master
User avatar

Joined: Mon Apr 16, 2007 2:14 pm
Posts: 782
Location: Daug ;)
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 1
Uz v tomhle okamziku je to moc komplikovany, kdyby to slo zjednodusit a promyslet, bylo by to i zajimavy


Top
 Profile WWW ICQ  
 
PostPosted: Fri Jul 18, 2008 11:53 pm
 
Scout
Scout
User avatar

Joined: Thu Mar 02, 2006 3:43 pm
Posts: 27
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
V zasade se mi Reikuv napad docela libi... Kazdopadne ale pokud by se kouzlo tohoto nebo podobneho ucinku sesilalo na nepritele (tedy s umyslem vyradit ho docasne z boje) musel by dotycny nepritel mit sanci ho resistnout a to vyraznou.

V originale kouzla Sanctuary z AD&D 3 je v podstate nasledujici:

- je to ciste obranne kouzlo... ne ze zablokuju nepratelskeho maga atd
- kazdy kdo chce zautocit jakkoliv na chranenou osobu "hazi si" na souboj vůlí.. u nas snad by sel pouzit princip jako je u mind blastu.
- kdyz projde utok dal pokracuje, obracene nikoliv.
- chranena osoba neni chranena proti plosnym kouzlum
- chranena osoba nemuze zautocit (jinak kouzlo spadne)
- ale muze pouzit neutocna kouzla

az na to posledni - takhle chraneny dva priesti navzajem jsou uz tentokrate opravdu silne kafe ... :D" title="Very Happy

Uvadim jeste original.. V cestine jsem to ale zel nenasel, tak se omlouvam. Pokud jsem neco zapomel nebo blbe porozumel prosim opravte mne.


Any opponent attempting to strike or otherwise directly attack the warded creature, even with a targeted spell, must attempt a Will save. If the save succeeds, the opponent can attack normally and is unaffected by that casting of the spell. If the save fails, the opponent can’t follow through with the attack, that part of its action is lost, and it can’t directly attack the warded creature for the duration of the spell. Those not attempting to attack the subject remain unaffected. This spell does not prevent the warded creature from being attacked or affected by area or effect spells. The subject cannot attack without breaking the spell but may use nonattack spells or otherwise act.

_________________
Rhaegar


Top
 Profile ICQ  
 
Ads
Post new topic Reply to topic  Page 8 of 12
 [ 297 posts ]  Go to page Previous  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Next

Board index » Herní témata
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

SitemapIndex SitemapIndex
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO Valid XHTML 1.0 Transitional Valid CSS!
Highly modified by Pirozek