* Register   * Advanced search 
Search for:


Post new topic Reply to topic Board index » Herní témata Go to page Previous  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36  Next
Author Message
PostPosted: Tue Feb 18, 2014 9:52 am
 
Adept
Adept

Joined: Fri Dec 17, 2010 2:17 pm
Posts: 278
Online: 00:00:37
Status: active
Reg. players: 0
spíš by pro začátek pomohlo, aby po dokončení cast/fizz byl timer na nápřah stejný, jako kdyby jen mlátil, tzn docastim a napřáhne mi to podle staffky/dexy, jako mezi běžnýma úderama a ne jak je to teď, že mezi docástěním a úderem je krom nápřahu ještě nějakej tvrdej timer, to je moc dlouhý a tím padem nepoužitelný.


Top
 Profile ICQ  
 
Ads
PostPosted: Tue Jan 13, 2015 7:14 pm
 
Adept
Adept

Joined: Fri Dec 17, 2010 2:17 pm
Posts: 278
Online: 00:00:37
Status: active
Reg. players: 0
Tak mi to nedá a opět se pokusím zalobovat za demorpha. Morph je asi vcajku, když to kde kdo hraje jak do dungu, tak v pvp, ale neříkejte mi, že demorph je v pohodě.

Kratší verze:
Přidat spell mag arrow, recall, mark
posílit/upravit spell isect swarm a entangling roots
Posílit hada z hole
Upravit úpravu na nápřah hole, aby člově mohl zakouzlit a pak hned mlátit, jako to má např paladin po zakouzlení blessu


Delší verze:
K zabití npc je logicky potřeba pet, vzhledem k tomu, že to není sum za pár regů a člověk musí tamovat do zásoby, tak dělá vše pro to, aby mu pet neumřel. Ubandit toho peta občas taky není sranda + do toho člověk musí házet jed na npc, aby to ten pet vůbec ukousal. Vzhledem k tomu, že po castu čehokoliv existuje pevnej timer na nápřah, takže to napřahuje tak 2x déle než normálně, takže o použití hole jako dmg nelze uvažovat.
Když nemůžu mlátit, tak tedy využiji přeměnu hole na hada, jenže i ta boa od 25. lvlu celkem missuje a když nemissne, tak npc její rány blokuje.

Mušky jsou fajn spell, ale na to, jak dlouho se cástí a kolik stojí many, učinkují celem krátce, nehledě na to, že když člověk npc shodí zrcko an mani hurem (což po opakovaném použití i bolí, když nemá šipku), tak si automaticky zrcko nahazuje a to kolikrat ani nejdou ty mušky protlačit. Za tu cenu bych jim buď prodloužil působení a nebo jím dát možnost projít skrz ijs. Sem bych dopsal i spell kořínky, kdy první dmg většinou vychází tak na 1-5 dmg, což nepobírám a sání stmkay nemá smysl, kam se to hrabe na přeprasený dpc u herky, aspoň víc stamky to mohlo brát nebo dávat šanci na paru

Skill inscription na slušné výši, ale nemá recall ani mark a to má možnost mí 100 magery, nějak nchápu proč se mu to bralo a to jsem se to snažil najít i v archivu fora a přes vyhledávač, ale nenašel jsem rozumnej argument, krom "je to druid, nemá nárok a basta". Každej, kdo umí kouzlit, má recall/mark. Spelly u pala a ranga beru jako bonus, jestli někdo myslel kouzla u druida jen jako bonus, tak by asi neměl 100% magery, an corp atd, ne?

Problém s holí. Jestli v pvm nebo v pvp, kde samozřejmě druid nemá asi být silnější caster než mág/nekr/herka, by si druid mohl pomoct holí, i když to nemá jako A skill (?), ale jeden cast a cca 5 sec člověk nedělá nic, jen čeká na nápřah.

Asi by to ichtělo ho nějak zatraktivnit, aby se dalo i za demorfa do dungu, ale asi se nenajde nic, co by nebylo moc OP, aby to trumfla náhražka wara v medvědovi, případně morph draka

Díky za rozumné reakce


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Tue Jan 13, 2015 8:09 pm
 
Adept
Adept
User avatar

Joined: Mon Feb 21, 2011 5:22 pm
Posts: 460
Location: OE city
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Xanisko wrote:
Tak mi to nedá a opět se pokusím zalobovat za demorpha. Morph je asi vcajku, když to kde kdo hraje jak do dungu, tak v pvp, ale neříkejte mi, že demorph je v pohodě.

Kratší verze:
Přidat spell mag arrow, recall, mark
posílit/upravit spell isect swarm a entangling roots
Posílit hada z hole
Upravit úpravu na nápřah hole, aby člově mohl zakouzlit a pak hned mlátit, jako to má např paladin po zakouzlení blessu


Delší verze:
K zabití npc je logicky potřeba pet, vzhledem k tomu, že to není sum za pár regů a člověk musí tamovat do zásoby, tak dělá vše pro to, aby mu pet neumřel. Ubandit toho peta občas taky není sranda + do toho člověk musí házet jed na npc, aby to ten pet vůbec ukousal. Vzhledem k tomu, že po castu čehokoliv existuje pevnej timer na nápřah, takže to napřahuje tak 2x déle než normálně, takže o použití hole jako dmg nelze uvažovat.
Když nemůžu mlátit, tak tedy využiji přeměnu hole na hada, jenže i ta boa od 25. lvlu celkem missuje a když nemissne, tak npc její rány blokuje.

Mušky jsou fajn spell, ale na to, jak dlouho se cástí a kolik stojí many, učinkují celem krátce, nehledě na to, že když člověk npc shodí zrcko an mani hurem (což po opakovaném použití i bolí, když nemá šipku), tak si automaticky zrcko nahazuje a to kolikrat ani nejdou ty mušky protlačit. Za tu cenu bych jim buď prodloužil působení a nebo jím dát možnost projít skrz ijs. Sem bych dopsal i spell kořínky, kdy první dmg většinou vychází tak na 1-5 dmg, což nepobírám a sání stmkay nemá smysl, kam se to hrabe na přeprasený dpc u herky, aspoň víc stamky to mohlo brát nebo dávat šanci na paru

Skill inscription na slušné výši, ale nemá recall ani mark a to má možnost mí 100 magery, nějak nchápu proč se mu to bralo a to jsem se to snažil najít i v archivu fora a přes vyhledávač, ale nenašel jsem rozumnej argument, krom "je to druid, nemá nárok a basta". Každej, kdo umí kouzlit, má recall/mark. Spelly u pala a ranga beru jako bonus, jestli někdo myslel kouzla u druida jen jako bonus, tak by asi neměl 100% magery, an corp atd, ne?

Problém s holí. Jestli v pvm nebo v pvp, kde samozřejmě druid nemá asi být silnější caster než mág/nekr/herka, by si druid mohl pomoct holí, i když to nemá jako A skill (?), ale jeden cast a cca 5 sec člověk nedělá nic, jen čeká na nápřah.

Asi by to ichtělo ho nějak zatraktivnit, aby se dalo i za demorfa do dungu, ale asi se nenajde nic, co by nebylo moc OP, aby to trumfla náhražka wara v medvědovi, případně morph draka

Díky za rozumné reakce


Dovolím si komentovat a odporovat.
Šipka = NE. Druid není klasický caster, je to support a vzhledem k jeho survival abilitam je sipka nezadana. Proti casterum ma solidni resisty, ma elementarni resisty a paradni bandy s moznosti spamu mini healu. Pokud si druid nedokaze poradit s harmem, je neco zle.
S kouzly Recall a Mark souhlasim, zde neni duvod,aby nemohl dotycne spelly.

Ench.Roots je v pohode. To,ze musis na cil videt je idealni, musi se cile drzet. Co se tyce dmg, ten je OK. Je zavysly na armoru.
Co se týče Insectu, zde bych snad snízil manacost. Je to super spell na gangování, akorát teda stojí mrtě many.

Had z hole je ideální pro low lvly, zavysí na typu hole a to se mi líbí. Je to o dmg navíc. Luxusní věcička na solo exp. Když si dáváš pozor, o staffku jen tak nepřijdeš.

S tím nápřahem je to diskutabilní. Rozhodně dmg holí nejdříve po sekundě od dokouzlení spellu,aby nenastala situace co v minulosti, kdy mohl být hráč zabit stylem dmg holí a hned para.. Neustále dokola. Šlo totiž mlátit i během kouzlení.

___
Dlouhý timer máš jen na první pecku. Následné hity holí jsou už mnohem častější.

_________________
Jsem zpět !! Kuře si tě najde
Image


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue Jan 13, 2015 9:09 pm
 
Adept
Adept

Joined: Fri Dec 17, 2010 2:17 pm
Posts: 278
Online: 00:00:37
Status: active
Reg. players: 0
Ne že bych nečekal, kdo jako první napíše reakci:D
Add had z hole - zmínil jsem ho proto, že když má člověk hada, který je z lvl 20 hole, tak už tím nezabíjí ettiny a vyšší npc má prostě problém prokousnout

Add kořeny - když je dmg podle tebe ok, tak proč to první dmg dává řádově za těch 5 a další za 2-3 násobe prvního dmg (a to myslím cíl bez jakýchkoliv aur atd, každopádně ještě testnu). To že musíš mít cíl v dohledu celkem snižuje možnost fizzování, proto by to mohlo umět aspoň něco navíc, když už ne dmg, víc drainu stamky by bylo podle mě na místě.

Add nápřah - nevím, jak jinak to už napsat, aby to každej pochopil, jasně že nechci , aby to bylo jako dřív. Tj jasný, že druhej a další nápřah je ok, ale než vůbec nastane ten první, tak to je jak v pvm tak v pvp celkem rozhodující a to k tomu, že je lepší nemlátit.


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Tue Jan 13, 2015 10:29 pm
 
Adept
Adept
User avatar

Joined: Mon Feb 21, 2011 5:22 pm
Posts: 460
Location: OE city
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Tak druid ani nepotrebuje tak moc fizovat. Druid si bez problemu ujede ostatni na manu, protoze treba ve veteranech ho negr/heretik nezabije, pokud neni ten druid lamka.
On si to v klidu udefuje a jak cil nema manu, smlaskne si ho.
Je to jedna z taktik druidu v demorfu. A nebo pekne osekavat ve statiku palicou a obcas prohazovat bandy/in mani svitky.

_________________
Jsem zpět !! Kuře si tě najde
Image


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed Jan 14, 2015 7:47 pm
 
Adept
Adept

Joined: Tue Jun 06, 2006 4:27 pm
Posts: 487
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
K těm kořenům by bylo dobré se taky zamyslet, proč když jsou dva druidi a oba zakástí kořeny na 1 hráče, proč fungují jen jedny...
Argument, že by to dalo moc velkej dmg je nepředmětnej, to samé udělají dvě lancy, dva berkové se sekerou, 2 bska atd.

Nápřah hole - takhle to bylo opraveno, protože dřív se to hrálo tak, že jsi zakástil paru mezitím dal ránu dopadla para a takhle pořád dokola. Někdo to opravil takhle, protože nevěděl jak to lépe pošéfit - prostě prodloužil timer na nápřah. Každopádně ani jeden stav není ideální.

Add Cah: Když už tak závislý.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed Jan 14, 2015 10:24 pm
 
Hero
Hero
User avatar

Joined: Sun Feb 08, 2009 10:19 am
Posts: 1269
Online: 00:54:25
Status: active
Reg. players: 0
srovnavat spell kterej udeli 1 dmg s korenama, ktery jich daj nekolik, je docela mimo..
jasne, dmg korenu je jinde, ale porad je to spell kterej hodis jednou a hazis do toho dalsi, to nemuzes srovnat s nicim jinym, zadnej takovej dalsi spell krom bleedingu snad ani neni..

_________________
Neversab wrote:
..kdybych mel lepsi net tak vas rozjebu i charem 20 level, al diky netu nemuzu .


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed Jan 14, 2015 10:45 pm
 
Adept
Adept

Joined: Tue Jun 06, 2006 4:27 pm
Posts: 487
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Předpokládám, že je to reakce na mě, ale to nic nemění na tom, že když to hodí dva druidi, tak by to mělo dopadnout dvakrát, protože zase tak zavrátnej dmg to nemá...
edit.:Ve výsledku totiž dva druidi demorph jsou v pvp naprosto k ničemu. Protože místo kořenů jediné kouzlo co dává víceméně dmg je ten blesk, kterej se extrémně redukuje o armor, takže to ve výsledku z druida demorph dělá takovou nudnou podržtašku.
edit2 a reakce: což je pěkně dementní řešení, ale konec dohadů, co jsem chtěl, jsem řekl, stejně je malá šance, že se toho někdo ujme. Navíc to má být návrh na to udělat demorph zajímavější a ne ho pohřbít... :roll:


Last edited by Pavlajs on Thu Jan 15, 2015 12:01 am, edited 2 times in total.

Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed Jan 14, 2015 11:49 pm
 
Hero
Hero
User avatar

Joined: Sun Feb 08, 2009 10:19 am
Posts: 1269
Online: 00:54:25
Status: active
Reg. players: 0
tak pak je reseni 2 demorfy nehrat a zkusit kombinaci morf, demorf, ktera to v arene pekne davala :)

_________________
Neversab wrote:
..kdybych mel lepsi net tak vas rozjebu i charem 20 level, al diky netu nemuzu .


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu Jan 15, 2015 2:17 am
 
Adept
Adept

Joined: Fri Dec 17, 2010 2:17 pm
Posts: 278
Online: 00:00:37
Status: active
Reg. players: 0
areny neareny, jo tam je i videt, ze na stejnym lvlu to ujde, ale proste koreny stamku nezerou, aby to melo vyznam, prvni dmg je vzdy pidi a celkova dmg moc nevavazuje to, ze musis na nepritele koukat a tim spis schytavat dmg. Musky zerou az moc many a moc ldouhej cast na to, co na kratko umi. A kdejakej caster s levelem dostane co level, to +2-3 int a kazda inta je znat na dmg, u druida, když bych běhal v 10%+ mgr a 10%+ ei, tak možná to přidá tak 2-3 dmg

Bavi me, ne ze ne, ale proste mi to nedalo jen navrhnotu par navrhu, kdyby se v tom chtel nekdo vrtat, kdyz uz je posledni dobou viditelna nalada neco pro endor delat.

Napadlo me vyuziti demorfa v dungu, udelat z nej druhotnyho rangera s mensim skillem, mel by nejaky flousatko a pouzival by poisn sipky, na ktery by si predem zacastil musky a po x ks by to udelalo druidsky sipky, co by aplikovaly poison a musky na cil. Nenapada me ekvivalent na ostatni npc, aby to nebyl obycejnej light na dmg... :)


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Thu Jan 15, 2015 1:39 pm
 
Scout
Scout

Joined: Thu Apr 24, 2008 4:11 pm
Posts: 23
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Já osobně bych spíš uvítal, aby druid i ranger mohli dát petovi lahvičkou imunitu vůči jedu (krátkodobě). Zkuste jít s petem snake culty... NO CHANCE!


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu Jan 15, 2015 3:09 pm
 
Adept
Adept

Joined: Fri Dec 17, 2010 2:17 pm
Posts: 278
Online: 00:00:37
Status: active
Reg. players: 0
Coz snake culty, leccos dava poisn, i kdejakej obyc caster a resit byt jeden poisn kolikrat hranici s moznosti toho peta vubec udrzet, nebo inteligence petu a kamikaze do poisn fieldy, bez ktery nektery npc neni sance dat. O pulku kratsi gc by pomohlo, prip u druida by to suploval kouzlem, jen na peta samosebou


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Thu Jan 15, 2015 5:42 pm
 
Skilled
Skilled
User avatar

Joined: Thu Oct 21, 2010 1:19 pm
Posts: 137
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Co třeba že by kořeny, když se na to podíváme trošku ''logicky'', když udělí všechen dmg, tzn. cíl nefizne ani jeden tick, dostane s posledním tikem automatickou paralyzu (dočasnou, nebo klasickou?)


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Thu Jan 15, 2015 7:21 pm
 
Adept
Adept

Joined: Fri Dec 17, 2010 2:17 pm
Posts: 278
Online: 00:00:37
Status: active
Reg. players: 0
nvm, možná by pro začátek stačil větší stamina drain, šance na paru s tiknutím mě taky napadlo ,ale jestli by to nebylo až moc. Kdyř by to žralo stamku dostatečně, aby to bylo znát, tak by to podle mě splnilo účel


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Fri Jan 16, 2015 11:08 pm
 
Adept
Adept
User avatar

Joined: Mon Feb 21, 2011 5:22 pm
Posts: 460
Location: OE city
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
2009 wrote:
srovnavat spell kterej udeli 1 dmg s korenama, ktery jich daj nekolik, je docela mimo..
jasne, dmg korenu je jinde, ale porad je to spell kterej hodis jednou a hazis do toho dalsi, to nemuzes srovnat s nicim jinym, zadnej takovej dalsi spell krom bleedingu snad ani neni..

Explosion ma opozdeny efekt a 2 komba(explo+lance nebo explo + kalvas) od medium lvl magu (lvl 30) udela insta kill pro vetsinu hracu.

Zpet k druildovi: Nevim, jak presne je ted nerfnuty heal, ale zrovna kombo demorf druid + morf druid bylo vzdydky zajimave, protoze demorf druid dava moc pekny healy morfnutemu a samotnej demorf se umi sam moc pekne lecit (ackoliv v arene nema svitky).

2 Xanisko: Zkousel si itemy na wisdom? Druid je o wisdom pripadne int (hlavne ta mana z int a kyselina v morfu z int).

_________________
Jsem zpět !! Kuře si tě najde
Image


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri Jan 16, 2015 11:22 pm
 
Hero
Hero
User avatar

Joined: Sun Feb 08, 2009 10:19 am
Posts: 1269
Online: 00:54:25
Status: active
Reg. players: 0
cAH wrote:
2009 wrote:
srovnavat spell kterej udeli 1 dmg s korenama, ktery jich daj nekolik, je docela mimo..
jasne, dmg korenu je jinde, ale porad je to spell kterej hodis jednou a hazis do toho dalsi, to nemuzes srovnat s nicim jinym, zadnej takovej dalsi spell krom bleedingu snad ani neni..

Explosion ma opozdeny efekt a 2 komba(explo+lance nebo explo + kalvas) od medium lvl magu (lvl 30) udela insta kill pro vetsinu hracu.

Zpet k druildovi: Nevim, jak presne je ted nerfnuty heal, ale zrovna kombo demorf druid + morf druid bylo vzdydky zajimave, protoze demorf druid dava moc pekny healy morfnutemu a samotnej demorf se umi sam moc pekne lecit (ackoliv v arene nema svitky).

2 Xanisko: Zkousel si itemy na wisdom? Druid je o wisdom pripadne int (hlavne ta mana z int a kyselina v morfu z int).

explosion sice ma opozdeny efekt a je tu moznost 2 komb, ale vzdy je druhy spell fiznutelny, neda se srovnavat s korenama ktery udeluji dmg a staci byt na obrazovce, absolutne nesrovnatelne.

_________________
Neversab wrote:
..kdybych mel lepsi net tak vas rozjebu i charem 20 level, al diky netu nemuzu .


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri Jan 16, 2015 11:43 pm
 
Adept
Adept

Joined: Fri Dec 17, 2010 2:17 pm
Posts: 278
Online: 00:00:37
Status: active
Reg. players: 0
Tak kdyselinu v morfu z int neresime ze jo:) jo tak na chvili ta int ahvicka pomuze na manu, ale zkousel jsem driv i ted itemky na wisdom a aby to bylo znat o vic jak 1-2 dmg body, tak to uz snad musis mit aspon 20+ wisdom, zkousel jsem ted tusim 15+ EI a taky tak +1-2, magery to stejny, takze kdyz sezenu set na 20 wis, 20 EI, 20 magery, tak mi to mozna zvysi dmg na tom mym skoro 30 lvlu o nakych 5 :D

kombo demorf a morf se mi samo sebou libi, kor v arene, kde to je vyrovnany, jen nechapu, proc morfovi nemuzu hazet boosty, furt to ma k priestovi daleko, pripadne by se to pri pouziti na hrace nejak nerflo/v arene omezilo.


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Fri Jan 16, 2015 11:47 pm
 
Adept
Adept

Joined: Fri Dec 17, 2010 2:17 pm
Posts: 278
Online: 00:00:37
Status: active
Reg. players: 0
add koreny 2009: nestaci byt na obrazovce, ale v LOS, tj sakra rozdil


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Fri Jan 30, 2015 6:49 pm
 
Scout
Scout

Joined: Sun Nov 16, 2014 12:10 pm
Posts: 49
Online: 00:07:19
Status: active
Reg. players: 0
Druid morf: Socketovatelnost charmů je super věc a děkuji za ni, nebylo by špatné udělat ještě nějakou runu použitelnou pro druida, vedle VEXky, SURky, MARky, KOLky, by mohla být runa přidávající AL/str, nebo něco podobného.

Druid demorf: je hodně možnost jakou cestou se vydat v případě úpravy. Např. kdyby druid mohl házet manu jako herka, tak si myslím, že by to druida nějak výrazně neposílilo, na druhou stranu by začal být akceptován jako plnohodnotný char do dungu.


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Fri Jan 30, 2015 7:39 pm
 
Adept
Adept

Joined: Fri Dec 17, 2010 2:17 pm
Posts: 278
Online: 00:00:37
Status: active
Reg. players: 0
Ne ze bych nebyl pro jakejkoliv boost, ale todle je proste role herky, taky protoze da manu, tapne si a priest ji vybbandi a jede se dal. Bez toho jen kouzlo na manu asi neni ideal. :-)


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Mon Feb 02, 2015 9:25 pm
 
Adept
Adept
User avatar

Joined: Mon Feb 21, 2011 5:22 pm
Posts: 460
Location: OE city
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Bez lifetapu jen zbytecne, aby mohl davat druid manu.
Jinak manu muze hazet i priest......

_________________
Jsem zpět !! Kuře si tě najde
Image


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon Feb 02, 2015 10:24 pm
 
Hero
Hero
User avatar

Joined: Sun Feb 08, 2009 10:19 am
Posts: 1269
Online: 00:54:25
Status: active
Reg. players: 0
ale priest tu manu ma slabsi.. a proc by nemohl davat manu druid? to, ze nema lifetap neznamena, ze to nemuze dat treba v krizovce, samozrejme ze by se tim nak moc druid nevylepsil, ale je to lepsi nez nic :lol:

_________________
Neversab wrote:
..kdybych mel lepsi net tak vas rozjebu i charem 20 level, al diky netu nemuzu .


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon Feb 02, 2015 11:29 pm
 
Adept
Adept
User avatar

Joined: Tue Aug 10, 2004 4:02 pm
Posts: 207
Online: 328:39:33
Status: banned
Reg. players: 0
toz ono by mozna stacilo nejak po stopadesate zreformovat pety aby nebyli v dungu na obtiz... nejaka lepsi inteligence a chozeni prez hrace a taak :idea:


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon Feb 02, 2015 11:43 pm
 
Adept
Adept

Joined: Fri Dec 17, 2010 2:17 pm
Posts: 278
Online: 00:00:37
Status: active
Reg. players: 0
Radoby mana do krizovky to rozhodne nezachrani, aby se bral do dungu jako demorph. Jít tam v morphu jako slušná dmg se těžko vyvažuje. Má sice ort sumů, des nox, ivm na jinýho druida, paru, kterou každej resistne. Ale to všechno má priest + herka, kteří se berou do každýho dungu. A mušky stojí mrtě many a dlouho se cástí a občas je problém to protlačit skrz spamm ijs, to to npc dřív hebne i bez toho. Ledaže by mušky na npc fungovaly tak, že by prošly i skrz ijs, ale pořád je snažší a lepší jít v medvědovi a kousat..............


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Tue Feb 03, 2015 7:08 pm
 
Hero
Hero
User avatar

Joined: Sun Feb 08, 2009 10:19 am
Posts: 1269
Online: 00:54:25
Status: active
Reg. players: 0
celkove staci sledovat tezsi dungy a uvidis ze ty musky se pouzivaji jen na par npc, jasne, ruzni healeri apod. by s muskama padli lip, ale porad sou zabitelni celkem snadno, takze se to bezne hraje tak, ze morf druid demorfne a musky nahodi na tezsi bosse.. takze nevim jestli s mensim cast timem a narocnosti na manu by se pouzivali o tolik vic, aby mel ten demorf smysl..

_________________
Neversab wrote:
..kdybych mel lepsi net tak vas rozjebu i charem 20 level, al diky netu nemuzu .


Top
 Profile  
 
Ads
Post new topic Reply to topic  Page 34 of 36
 [ 887 posts ]  Go to page Previous  1 ... 31, 32, 33, 34, 35, 36  Next

Board index » Herní témata
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

cron
SitemapIndex SitemapIndex
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO Valid XHTML 1.0 Transitional Valid CSS!
Highly modified by Pirozek