* Register   * Advanced search 
Search for:


Post new topic Reply to topic Board index » Herní témata Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Author Message
PostPosted: Fri Nov 27, 2009 4:48 am
 
Adept
Adept

Joined: Fri Feb 15, 2008 9:23 pm
Posts: 313
Online: 2382:29:24
Status: banned
Reg. players: 0
A nakonec jeste k tomu "skuceni"
uhlyk wrote:
....mne vadi, ze sa tu povie na niaky navrh "lol skucia pk"a bere sa to ako odpoved. popripade sa dohodi este "akoze dovod", ze teraz si to uz ludia nebudu harvit, lebo na endore nikdo nevie lakat po jednom...

Jenze ten kdo mi tu zacal podsouvat argument s tim "skucenim" byl Gereth. Ja jsem se jen pozastavil nad tim, ze na jednu stranu si predevsim PK stezuji, ze nejsou spawny po lvl 20 a kdyz se jeden vytvori a PLANOVANE postupne upravuje, tak je to najednou spatne? A napsal jsem tam SLUSNE - "stezuji". Nikdy jsem nebyl tim, kdo zacne oznacovat druhe za skucily. To je mmj. TVUJ job, ty toto oznaceni casto pouzivas ve svych postech spolu se slovem "whinovat" a "plakat". Vesmes vuci ostatnim, pokud maji na neco jiny nazor nez ty. Ja se obvykle snazim ke hracum byt slusny. Ale kdyz uz mi nekdo zacne podsouvat tvuj oblibeny temrinus technikus, pak ho pouziju taky. Nevim, co je "loling", ale v kontextu tych slov a ze znalosti zkratky "LOL"usuzuju, ze vysmech. Ale kde jsem se tu nekomu vysmival?

Navrh tu padl v topiku "Osazeni sveta a RP nesrovnalosti". Nedomnivam se, ze by runy PC byly RP spatne, ale rad si vyslechnu, proc dle vas tomu tak je, pak v cem. Ale PvP za to nepovazuju, protoze kdyz zabijite modraka na harpyjich, trolech, deathculracich, Ophidianech, ogrech, ci jinych spawnech, taky tento duvod nepouziate. Jasne toto nejsou na rozdil od PC rychla NPC, ale taky jsou levelove jinde ze? Jako spawn slouzi ke svemu ucelu a krome Lykanu NEJSOU spawny s sedymi NPC. A popravde i u tech Lykanu mi to nesedi, jenze ty jsou alespon osetreny skriptove k agresivite.


Top
 Profile ICQ  
 
Ads
PostPosted: Fri Nov 27, 2009 10:19 am
 
Adept
Adept
User avatar

Joined: Fri Nov 07, 2003 12:46 pm
Posts: 370
Location: Pod Jezefči skálou
Online: 2642:51:21
Status: banned
Reg. players: 0
když pominu ty strkanice tady, kdo skučí a kdo ne, neřešim ...
znovu se zeptám, protože osobně mi to přijde jako další situace spějící k polokonflitku se základními pravidly hry ...
jak bude posuzována situace, kdy z nějakého důvodu na nějakou postavu půjde opakovaná paralýza (typický příklad highlevel priest, ten se chainparuje, jiná cesta ke zničení neni) a poslední ránu před smrtí dá právě jedno z těchto NPC ... tudíž PvM loss a možné posouzení situace jako "parování před NPC s úmyslem způsobit PvM loss v PvP" ...

_________________
...copak Endor, ale jmelí !!!!


Top
 Profile WWW ICQ  
 
PostPosted: Fri Nov 27, 2009 10:24 am
 
Ancient
Ancient
User avatar

Joined: Wed Aug 24, 2005 11:15 am
Posts: 2776
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
takze nice wall of text :)
co sa tyka RP odvovodnenia, ja som nato ziadny quest nevidel, ziadny naznak, ani teraz nevidim, ze by teda to okolie PC niako terrorizovali a prepadavali...
povecme si narovinu, kedze si to tak sledoval, kdo vlastne soluje tie npc ? corky, corky a pre zmenu zase corky... pre tie to musi byt fakt tazke dostat sa k banke a od healera... nebolo by preto lepsie zrusit healera a banku, ked to nechcete mat na spawne ?

dalej snazit sa regulovat obtiaznost spawnu tym ze to zmenis zo sedeho na red? povec mi kdo na endore stym ma problem? to sa fakt najdu hraci, ktory nevedia oddelit 2 npc ?(ze to corka snad ani neptrebuje). chcete aby to nebol az taky atraktivny spawn? znizte lvl npc o 1-2

co sa tyka mna osobne, ja som na povrchove spawny zanevrel(mozno raz za tyzden prebehnem ophov), lebo je to vacsinov 2hodiny behania prazdnym svetom a potom najdes nuba/corku, co zdrhne.

koroptak: ofc to zalezi na danom GM, ale vacsina to posudi ako holt smolu... pokial do nho stale ides a bijete ho viacery, tak je to np...
bohuzial je to tak, ze do PC ma kazdy runu a je to hned nad daugom, tak sa tam casto bojuje a nevidim dovod, preco by sa na endore nemalo podporovat pvp, kde obe skupiny idu do toho ako pvp, cize ziadne nabehy ani podobne... kor ked to je vyrovnane a raz vyhra jedna strana, druhy krat druha... to je to co drzi tento server a nie, ze si niekdo harvi mid spawn s bankou...

_________________
every light carry a shadow


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Fri Nov 27, 2009 11:14 am
 
Skilled
Skilled
User avatar

Joined: Thu Oct 08, 2009 9:01 pm
Posts: 196
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Faolan wrote:
Kde jinde mas spawn SEDYCH NPC?. Snad jen Lykani - a na ty se diky jejich obtiznosti a AGRESIVITE moc nechodi.

Trochu jsi nakousnul tu nekonzistentnost:
  • lykantrop, škorpion (tuším i třeba aligator) - šedí agresivní
  • dingoo - šedí, agresivní po neúspěchu tamingu
  • kodiak, black bear - červený, pasivní, při neúspěchu "upset" a zdrhá pryč

Existuje důvod proč to nesrovnat tak, aby pasivní byli šedí a agresivní červení?

Stejně tak mám pocit že healeři mimo města, jsou občas modří a občas šedí.

_________________
Pokud jsme žrali syrového mamuta 10.000 let, můžem ho žrát syrového pořád. Pokud chcete pečenýho, počkejte si až někam praští blesk, a přestaňte tu ztrácet čas nějakým třením dřívek nebo mlácením šutrů o sebe. To ničemu nepomůže...


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri Nov 27, 2009 1:36 pm
 
Hero
Hero
User avatar

Joined: Sun Feb 08, 2009 10:19 am
Posts: 1269
Online: 00:54:25
Status: active
Reg. players: 0
sak ten healer je snad sedej proto, ze resuje pk ne? :lol:

co se tyka toho pc.. rikat tu ze je tu stejna vyhoda/nevyhoda pro obe strany v pvp, je volovina.. vzdy ma ten, koho druha strana honi nevyhodu v tom, ze chyta prvni agra, muze chytnou paru a knok... ALE todle je blbost.. jak uz tu bylo zmineno od Faolana, jinde sou ty podminky uplne stejny..

ale melo by se nak vyresit to, ze kolem healera sou cerveny npc...prece jenom ten healer tam neni pro srandu.. a kdyz uz teda pri tom pvp zdechnu kousek od Paladin city.. vim ze v paladin city je healer, prece nepobezim jinam ne? a to, ze pred barakem healera sou npc, co me okamzite ataknou, jen co me uvidi.. je trochu error...

_________________
Neversab wrote:
..kdybych mel lepsi net tak vas rozjebu i charem 20 level, al diky netu nemuzu .


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri Nov 27, 2009 2:17 pm
 
Adept
Adept

Joined: Fri Feb 15, 2008 9:23 pm
Posts: 313
Online: 2382:29:24
Status: banned
Reg. players: 0
inebane2 wrote:
Existuje důvod proč to nesrovnat tak, aby pasivní byli šedí a agresivní červení?

Stejně tak mám pocit že healeři mimo města, jsou občas modří a občas šedí.


Proc jsou peti nekteri cerveni a nekteri rudi mi taky mi taky neni zcela jasne. A nekozistentni to je. Zkusim o tom promluvit se skriptari.

Healeri mimo GZ mohou byt sedi proto, ze ressuji i PK, ale i tam byl mela byt konzistence, souhlasim.


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Fri Nov 27, 2009 2:22 pm
 
Adept
Adept

Joined: Fri Feb 15, 2008 9:23 pm
Posts: 313
Online: 2382:29:24
Status: banned
Reg. players: 0
k0r0pT3ff wrote:
...jak bude posuzována situace, kdy z nějakého důvodu na nějakou postavu půjde opakovaná paralýza (typický příklad highlevel priest, ten se chainparuje, jiná cesta ke zničení neni) a poslední ránu před smrtí dá právě jedno z těchto NPC ... tudíž PvM loss a možné posouzení situace jako "parování před NPC s úmyslem způsobit PvM loss v PvP" ...


Prave se nekteri z nas intenzivne zabyvaji tim, co a jak osetrit, pokud vubec je proc.


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Fri Nov 27, 2009 2:50 pm
 
Adept
Adept

Joined: Fri Feb 15, 2008 9:23 pm
Posts: 313
Online: 2382:29:24
Status: banned
Reg. players: 0
uhlyk wrote:
co sa tyka RP odvovodnenia, ja som nato ziadny quest nevidel, ziadny naznak, ani teraz nevidim, ze by teda to okolie PC niako terrorizovali a prepadavali...

To ze jsi nevidel, neznamena ze nebyl, nebo ze se nedelaji. Existuji i party questy, kdyz questar logne a odchyti si nejakou partu, ktera prave nekde je. Na to nemusi byt massquesty. Pravdou je, ze momentalne diky technickym problemum a problemum z realu 3 ze 4 questaru nejsou. Jakmile budou, jiste pribydou dalsi questy.
uhlyk wrote:
povecme si narovinu, kedze si to tak sledoval, kdo vlastne soluje tie npc ? corky, corky a pre zmenu zase corky... pre tie to musi byt fakt tazke dostat sa k banke a od healera... nebolo by preto lepsie zrusit healera a banku, ked to nechcete mat na spawne ?

No vidis, a ja tam krome corek vidim casto solovat nekry, pravidelne tam byva trojice berk/priest/herka, vidam tam taky dva druidy s pety, obcas je s nimi i ranga. To ze si MYSLIS, ze tam chodi jen corky, neni smerodatne. Banka i healer jsou tam schvalne, abyprave ten spawn BYL atraktivni. Ze je healer ted mozna nevhodne umisteny je mozne. To je ale asi tak jedina skutecna nesrovnalost osazeni, ktera souvisi s topikem a na kterou se podivame.
uhlyk wrote:
dalej snazit sa regulovat obtiaznost spawnu tym ze to zmenis zo sedeho na red? povec mi kdo na endore stym ma problem? to sa fakt najdu hraci, ktory nevedia oddelit 2 npc ?(ze to corka snad ani neptrebuje). chcete aby to nebol az taky atraktivny spawn? znizte lvl npc o 1-2

Kdo s tim ma problemy? Prave tato kategorie 18 charu, ktera vyleze z Burnedu a na spawnech se uci co a jak. Do orku a do burnu chodili v partach. Nesmis brat vse podle twinku zkusenych hracu, kteri sjou schopni si solovat, co ve dvou-trech lidech cokoli od stok nahoru. Spatne jsi pochopil ucel. Nejde o to, aby to nebyl atraktivni spawn, jde o to aby to nebylo zadarmo.
uhlyk wrote:
co sa tyka mna osobne, ja som na povrchove spawny zanevrel(mozno raz za tyzden prebehnem ophov), lebo je to vacsinov 2hodiny behania prazdnym svetom a potom najdes nuba/corku, co zdrhne.

To je ale tvuj problem, tezko pri mnozstvi lidi a levelovem rozlozeni Endoru nutit lidi aby logovali ve stejnou dobu jako mistr Ithill a chodili na ty spawny, aby mel s kym bojovat. Je logike, ze mnoho z nich loguje pozde v noci, nebo brzo rano PRAVE kvuli tomu, ze se nechteji nechat pojizdet a pritom maji dost casu. V hlavnim case je tam fakt nenajdes.
A zase tak moc lidi tu neni.
uhlyk wrote:
bohuzial je to tak, ze do PC ma kazdy runu a je to hned nad daugom, tak sa tam casto bojuje a nevidim dovod, preco by sa na endore nemalo podporovat pvp, kde obe skupiny idu do toho ako pvp, cize ziadne nabehy ani podobne... kor ked to je vyrovnane a raz vyhra jedna strana, druhy krat druha... to je to co drzi tento server a nie, ze si niekdo harvi mid spawn s bankou...

A cim toto PvP nepodporuje? Pokud zrusime tento spawn, budete tam mit flak lesa. Parada. Tam jsiote bude mnoho PvPericich lidi. Uz ty mraky vidim. A vis dobre, ze SEDY spawn je naprosta vyjimka. jiste muzedm ty NPC zesednout, ale pak se jim samozrejme nastavi obecna agresivita jako Lykanum. Ty neustale nekde obvinujes server, z tho, jak je PvM safe a pro mouly. A kdyz se to nekde byt jen trochu stizi, tak ti to vadi z duvodu PvP.

Mimochodem, ja jsem byl puvodne (pred pul rokem, kdyz se koncepce vymyslela) pro to, aby to tam zustalo sede. Nicmene, cim dal vic se presvedcuji, ze tento krok byl spravny.

P.S.
Stale jsi nevysvetlil, kde jsi vzal informaci, ze ucel PC mel byt jiny a ze tohle je spatne... Nebo jsi tu popisoval jen sve uvahy jako nas zamer?


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Fri Nov 27, 2009 3:08 pm
 
Skilled
Skilled
User avatar

Joined: Fri Aug 05, 2005 7:27 am
Posts: 138
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Že se z PC udělal spawn v srpnu jsem netušil, začal jsem po pauze hrát až v říjnu. Nicméně vycházel jsem ze situace přibližně z roku 2005 kdy jsem na to místo sám chodil expit :] Co se od té doby s PC dělo netuším, ale stav odpovídal tomu co si pamatuju. Moje chyba..

Co se týče příčiny a následku: je pravda že já opravdu loguju až relativně pozdě večer a co se po celý den děje na endoru moc netuším. Já se tam setkal z modrákem vždy až potom co se dal spot nad dougem » iniciativa ze strany pk.
Myslím si ale že nastavovat spawny podle toho že se moc lehce expý v době kdy nikdo nehraje je špatná cesta. Riziko je tu vždy. Hlavně ten co má čas na hraní v době kdy tu moc lidí není, naopak nemá čas v private time a nechodí tedy moc dungů. Kromě toho, jak tu psal tuším uhlýk, tahat monstra po jednom opravdu není až tak složité, zvlášť když se dají zasekávat o zdi.
Proto pro mě byl jediný viditelný důsledek zhoršení PvP. A pointa byla hlavně v tom že je skutečně zhoršené pro všechny zúčastněné strany.

Faolan wrote:
Spawny budou. Ale kazdy z nas ma jeste kupu dalsich ukolu. Cili trpelivost.

Díky. Šlo mi hlavně o stanovisko teamu.

Ad skučení: nechal jsem se trochu unést :]

Červené NPC v okolí měst: není až tak důležité proč se tam dávali. Každopádně to že znepříjemňují PvP je nepříjemný fakt. Jedno z řešení (i toho parování priesta, viz. výše) by mohlo být zavedení PvP (PK) exp lossu při zabití od NPC v průběhu PvP. To by se samozřejmě dalo různě zneužívat, i když momentálně mě napadá pouze "zneužití" pokud má dotyčný CC a jde do něj NPC. Což bych jako trestné nehodnotil.
Ochránit by se dalo například tím že by se checkoval poměr celkového dmg, nikoliv last hit a podle toho se rozlišovala PvP a PvM smrt. Tj pokud by NPC dalo 60 dmg a hráč jen 50 brala by se smrt stále jako PvM, v opačném případě PvP. Malá nevyhoda by byla že když by PK přišlo a dorazilo modráka který je pod polovinou HP dostal by PvM exp loss :]

_________________
Fuck you oldtimer!


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri Nov 27, 2009 3:30 pm
 
Ancient
Ancient
User avatar

Joined: Wed Aug 24, 2005 11:15 am
Posts: 2776
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
neviem co ma spolocne party quest so zmenou globalneho nastavenia PC...

trochu si odporujes, v jednom poste pises, ze nechces mat easy banku pri spawne, kde si odkladas gp, a teraz pises, ze to tam chces mat... ono ked tam zabijes 5-10 npc, tak mas tu easy cestu k banke aj tak. ci su npc sede alebo red(teraz to chap ako sede = neutral, red = agresivne)

to ze nikoho nenajdem nie je moj problem, ale prave problem osadenia npckami... mimo dungov mas tak 2-4 povrchove spawny 20+, kde chodit bolo vzdy sebevrazebne.

prave to bolo na tom to super, ze ten spawn bol vynimocny z viacerych dovodov. anyway, pvp tam bolo hlavne kvoli spotom nad daugom, cili nad mestom...

ucel PC som odvodil od povodneho nastavenia spawnu, co je teraz uplne ine.

ps: kvoli tebe budem mat ciarku teraz!

Cheval: muhehe

_________________
every light carry a shadow


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Fri Nov 27, 2009 3:32 pm
 
Adept
Adept
User avatar

Joined: Fri Nov 07, 2003 12:46 pm
Posts: 370
Location: Pod Jezefči skálou
Online: 2642:51:21
Status: banned
Reg. players: 0
Rook wrote:
Malá nevyhoda by byla že když by PK přišlo a dorazilo modráka který je pod polovinou HP dostal by PvM exp loss :]

velká Rooku, velká ...

_________________
...copak Endor, ale jmelí !!!!


Top
 Profile WWW ICQ  
 
PostPosted: Fri Nov 27, 2009 5:57 pm
 
Skilled
Skilled
User avatar

Joined: Fri Oct 10, 2008 9:15 am
Posts: 139
Location: Nekde v realu
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Zapadlo to ale:
Funguje este RP club??


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Fri Nov 27, 2009 10:28 pm
 
Adept
Adept

Joined: Fri Feb 15, 2008 9:23 pm
Posts: 313
Online: 2382:29:24
Status: banned
Reg. players: 0
uhlyk wrote:
neviem co ma spolocne party quest so zmenou globalneho nastavenia PC...

I party questy dotvari atmosferu, stejne jako guild questy a mass questy.
uhlyk wrote:
trochu si odporujes, v jednom poste pises, ze nechces mat easy banku pri spawne, kde si odkladas gp, a teraz pises, ze to tam chces mat... ono ked tam zabijes 5-10 npc, tak mas tu easy cestu k banke aj tak. ci su npc sede alebo red(teraz to chap ako sede = neutral, red = agresivne)

Kde jsem rekl, ze tam banku nechci? Precti si to co pisu poradne.... Napsal jsem jen, ze: za a) bylo planovano, ze NPC postupne projdou promenou (i podle linie questu) jakmile si hraci na novy spawn zvyknou a bude pouzivan. Nejpozdeji vsak s pokracovanim globalni linie deni, spojenyn s updatem mapy. Vzhledem k tomu, jak se veci vyvinuly, doslo k tomu o cca dva mesice driv.
za b) to tam bylo prilis lehke - tim, ze nekdo zabiji seda npc, pricemz dokud je neatakne nic mu nedelaji je - uznej sam - prilis jednoduche a hrac se tim nenauci zhola nic o lakani, agrovani atd.

Banka byla schvalne ponechana jako bonus pro obe strany. Nemam sebemensi problem ji zase zrusit, stejne jako healera.

uhlyk wrote:
to ze nikoho nenajdem nie je moj problem, ale prave problem osadenia npckami... mimo dungov mas tak 2-4 povrchove spawny 20+, kde chodit bolo vzdy sebevrazebne.

Fakt? Jak to myslis sebevrazedne? Prave proto ze tech spawnu je malo, chceli jsme postupne osadit svet dalsimi. Zda se ze je to zbytecne. Kdyz to bude cervene, bude to sebevrazedne. Kdyz to bude sede, neagresivni, pak to je odstrel sedicich kachen.
uhlyk wrote:
prave to bolo na tom to super, ze ten spawn bol vynimocny z viacerych dovodov. anyway, pvp tam bolo hlavne kvoli spotom nad daugom, cili nad mestom...

PvP nacate spotem se vubec nemusi odehravat tam. Muzete to otocit za souteskou assemrem k Andelum, jak uz vam tu psal Seamus. Drive se jen prebehlo do PC cili z GZ (Daug) do GZ (PC)
uhlyk wrote:
ucel PC som odvodil od povodneho nastavenia spawnu, co je teraz uplne ine.

cili to byla pouha domenka, ktera bez vedomosti o celku je asi jako odvodit, ze pul kila obohaceneho uranu je fajn zavazi na cinku a pridat jeste pul kila je super napad (kilo ber jako kriticke mnozstvi :twisted: )


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Fri Nov 27, 2009 10:30 pm
 
Adept
Adept

Joined: Fri Feb 15, 2008 9:23 pm
Posts: 313
Online: 2382:29:24
Status: banned
Reg. players: 0
Bautifel wrote:
Zapadlo to ale:
Funguje este RP club??


To je otazka na Mahdiho a RP leadery. Zkus PM na foru


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Fri Nov 27, 2009 11:29 pm
 
Ancient
Ancient
User avatar

Joined: Wed Aug 24, 2005 11:15 am
Posts: 2776
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
bavime sa o konkretnom pripade... bol niaky party quest ktory zmenil dejovu liniu v PC. sam si priznal, ze sa to nestihlo, lebo nie su questary... o com sa bavime teda?

Faolan wrote:
Omyl, mimo jine zamenujes pricinu s nasledkem. Chodilo se tam predevsim proto, ze tam byla i banka.


Z tohto som vydedukoval, ze nechces mat easy banku na spawne. teraz sa to zmenilo ? ked uz vybijas tie npc, tak tu banku mas stale easy dostupnu. prakticky sa pre tych pvmer nic nezmenilo.
hovoris tu o niakych naucnych dovodoch... to je dost chaby argument, ked si pozreme napriklad orcak co ma byt akoze brana do sveta dungov...

sebevrazebne pre modraka tym myslim, ze bud tam boli pk 24/7(ophovia), alebo je to na mieste kde stale behaju tamery(ogrovia pri d1)

_________________
every light carry a shadow


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Sat Nov 28, 2009 7:12 am
 
Adept
Adept

Joined: Fri Feb 15, 2008 9:23 pm
Posts: 313
Online: 2382:29:24
Status: banned
Reg. players: 0
uhlyk wrote:
bavime sa o konkretnom pripade... bol niaky party quest ktory zmenil dejovu liniu v PC. sam si priznal, ze sa to nestihlo, lebo nie su questary... o com sa bavime teda?

Ach jo, koukam, ze devadesat procent nasich dohadu vznika tak, ze si neco neprectes poradne a pak si k tomu vydedukujes vlastni ideu.
Zeptal ses:
Code:
uhlyk wrote:
co sa tyka RP odvovodnenia, ja som nato ziadny quest nevidel, ziadny naznak, ani teraz nevidim, ze by teda to okolie PC niako terrorizovali a prepadavali...

Odpovedel jsem:
Code:
Faolan wrote:
To ze jsi nevidel, neznamena ze nebyl, nebo ze se nedelaji. Existuji i party questy, kdyz questar logne a odchyti si nejakou partu, ktera prave nekde je. Na to nemusi byt massquesty. Pravdou je, ze momentalne diky technickym problemum a problemum z realu 3 ze 4 questaru nejsou. Jakmile budou, jiste pribydou dalsi questy.

Cili ne, ze se neco nestihlo, ale ze to ze jsi nevidel nejaky quest nic neznamena, protoze existuji i party questy s tematem rouguu. Na vetsi questy si musite momentalne pockat.
Co se samotneho PC tyce, tak opet to neni o "nestihnuti" ale o zmene koncepce diky tomu ze puvodni navrh Pc byl shledan nevhodnym a nastaly upravy, ktere vsak byly stanoveny DOPREDU a DRIVE nez tu opet zacali hrat nekteri z tech, co tu ted na PC poukazuji.
Faolan wrote:
Omyl, mimo jine zamenujes pricinu s nasledkem. Chodilo se tam predevsim proto, ze tam byla i banka.

uhlyk wrote:
Z tohto som vydedukoval, ze nechces mat easy banku na spawne. teraz sa to zmenilo ? ked uz vybijas tie npc, tak tu banku mas stale easy dostupnu. prakticky sa pre tych pvmer nic nezmenilo.

A opet ti tam uniklo to, ze je tam spojka I,cili ta banka neni jediny duvod, je vsak dostatecne vyznamyn abych se onem zminil, protoze prave ji se to odlisuje od jinych spawnu a to sem treba pretahlo nektere z hracu, kteri drive radeji chodili expit do Rougue Village, nebo zacatky nekterch dungeonu, ci minidungy typu Terathan, Ophidiany atp. Kdyz jim dosly treba potiony, nemuseli kopat pro nove, proste se refullnuli. To je mylsim dost vyznamny rozdil oproti jinym spawnum. Ale to taky zaroven dalo sanci PK aby tam ty modre hrace nalezli CASTEJI nez jinde. To ze jsi tam treba ty nikoho nezastihl, je uz jen o tob e a tvem stesti. Ja i dlasi GM jsme meli uz dost prilezitosti tam videt boje, ktere nezacaly, jako nabihani na mesto z nudy, ale tak, ze PK nasli nekoho na tomto spawnu, tak si pro ne sli.

uhlyk wrote:
hovoris tu o niakych naucnych dovodoch... to je dost chaby argument, ked si pozreme napriklad orcak co ma byt akoze brana do sveta dungov...

Orcak, potazmo Burned jsou lowbe dungy, ktere ovsem v malye parte, ci na solo chodi jen twinci hracu, kteri jiz zkusenosti maji. Novi hraci si hledaji spise vetsi partu. Toto je vlastne ted prvni lepsi spawn, ktery potkaji po opusteni Daugasu (soutesku nepocitam)

uhlyk wrote:
sebevrazebne pre modraka tym myslim, ze bud tam boli pk 24/7(ophovia), alebo je to na mieste kde stale behaju tamery(ogrovia pri d1)

No vidis a ja treba mel to stesti, ze at jsme si expil jakoukoliv postavu, tak na ophidianech jsem osobne potkal PK dvakrat a to jeste kdyz jsem pobliz kopal mapu. Videl jsem tam obcas boje to ano, ale nebylo jich moc.Mozna prave proto, ze to byva povazovano za "sebevrazedne" To uz spise ti ogri, tam mne kdysi poprve sundala Smoulinka kdyz jsem (taky poprve) videl mirror. Ale nejcasteji jsem ja osobne za hreni postavy potkaval PK na Terathanech, v rougue village a na deathcultakach.


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Sat Nov 28, 2009 12:46 pm
 
Ancient
Ancient
User avatar

Joined: Wed Aug 24, 2005 11:15 am
Posts: 2776
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
stale som z toho nepochopil ci bol niaky quest, kvoli ktoremu sa to zmenilo. cize niaka parta, ktora to svojimi cinmi zmenila alebo nie ?

Faolan wrote:
- PC byl obsazeno a zniceno Gurdokem
- obsazeni ruin PC rouguy
- rouguove se rozhodli...
- pokracovani po UPDATE MAPY
Casove by to asi probehlo trochu jinak - nejspise az v souvislosti s updatem mapy, ale deni v ruinach to uspisilo.


ja som napriklad vychadzal aj z tohto. mne z toho vypliva, ze to nevychadza z questu, ale quest sa prisposobuje potrebam... ako som pisal, agresivne npc z toho nerobia tazky spawn...

presiel som si ten spawn ako pvm hrac a som zhrozeny... vonku su red chary a v nutri su stale sede postavicky bez agier...takze co sa vlastne prakticky zmenilo pre toho kdo chce expit? musi nabrat neskutocnu odvahu a prebehnut do vnutra! alebo druha varianta, ze sa este nezabili tie npc a tudis sa nespawnli nove... to za 5 dni nikdo nefarmil tie lahke sede npc, ale iba tie tazke red?

ja ti presne poviem co ten spawn robi atraktivnym... nie je to banka, nie je to healer(ktory je pri kazdom vacsom spawne), nie je to neagrovacie npc(kolko ludi dava prednost neagrovaciemu newbie dungu nad medeou, pred stokami?), ale je to !!npc LVL 29!!, ktore nie je nicim tazko zabitelne, jedine ze ma rege 40+, ale kdo soluje bez poisonu ?
pre porovnanie. podobny spawn(mensi rege, o nieco pomalsie npc), nad pc v tom rougue campe ma lvl 24..., stym ze sa tam zatvara brana, cize si solujes zaciatok, ale potom uz aj mas moznost tam vykapat...
to ma vediet zase k hracovi ktory prave dokoncil burned... on si ma ucit na npc lvl 29?

_________________
every light carry a shadow


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Mon Nov 30, 2009 8:09 am
 
Developer team leader
Developer team leader
User avatar

Joined: Thu Jul 03, 2008 10:36 pm
Posts: 440
Online: 354:08:47
Status: banned
Reg. players: 0
nechte toho nebo si to vyrikejte na icq ...nebo dostanete oba hotovy plot carek! :bomb:

_________________
Image


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon Feb 01, 2010 3:49 pm
 
Skilled
Skilled
User avatar

Joined: Sat Apr 19, 2008 1:56 pm
Posts: 82
Location: Sherwood
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Bylo by možné při dalším updatu mapy přidat do cechu druidů stáje se stablemasterem ?

Druid se přeci jenom "tamer z povolání" tak by druidi v sídle cechu mohli stablemastera mít (nebo nějakého pet- nebo beastmastera :)
Myslím, že už to tu někdo navrhoval, bylo by to pěkně RP....... a pak já v cechu bydlím tak ať to mám u domu a furt nepálím zbytečně recally kvůli stájím :D


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Sat Feb 06, 2010 6:22 pm
 
Adept
Adept
User avatar

Joined: Sat Aug 20, 2005 6:23 pm
Posts: 335
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 1
U kraftů jsou stále Market guardi :)

_________________
Image


Top
 Profile WWW ICQ  
 
PostPosted: Sat Feb 06, 2010 10:19 pm
 
Skilled
Skilled

Joined: Tue Jun 23, 2009 10:44 pm
Posts: 142
Online: 00:00:00
Status: banned
Reg. players: 0
Blender wrote:
U kraftů jsou stále Market guardi :)

Svým způsobem tam zapadají, vezmeme-li v potaz mnohočetný význam anglického slova "market" - trh, obchod, obchodovat - což je vlastně hlavní činností kraftů....
Mě to přijde mile nostalgické, nevím jak vám. 8)

_________________
Image


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon Feb 08, 2010 1:30 pm
 
Adept
Adept
User avatar

Joined: Sun Feb 17, 2008 1:33 am
Posts: 259
Location: Senec, SK
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 1
Seamus wrote:
...



Je to nezmysel

_________________
Ultima Offline...


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Mon Feb 08, 2010 4:39 pm
 
Hero
Hero
User avatar

Joined: Thu Jan 13, 2005 8:45 pm
Posts: 1063
Location: Kladno
Online: 00:00:00
Status: disabled
Reg. players: 0
neni to nezmysel

_________________
Endor.. Forever in our hearts..


Top
 Profile WWW ICQ  
 
PostPosted: Sun Mar 21, 2010 12:09 pm
 
Skilled
Skilled
User avatar

Joined: Thu Oct 08, 2009 9:01 pm
Posts: 196
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
V zamčené boudě (bývalá chodba do avalonu) 4200 1700 spawnuje aligátor. Úmysl?

_________________
Pokud jsme žrali syrového mamuta 10.000 let, můžem ho žrát syrového pořád. Pokud chcete pečenýho, počkejte si až někam praští blesk, a přestaňte tu ztrácet čas nějakým třením dřívek nebo mlácením šutrů o sebe. To ničemu nepomůže...


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat Jun 26, 2010 8:52 am
 
Newbie

Joined: Wed Apr 28, 2010 2:57 pm
Posts: 8
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
1473 867

Spawn pavouků a hned vedle healer. Nepřijde mi to moc dobré.


Top
 Profile  
 
Ads
Post new topic Reply to topic  Page 4 of 6
 [ 144 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Board index » Herní témata
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

cron
SitemapIndex SitemapIndex
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO Valid XHTML 1.0 Transitional Valid CSS!
Highly modified by Pirozek