* Register   * Advanced search 
Search for:


Post new topic Reply to topic Board index » Herní témata Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 41  Next
Author Message
PostPosted: Thu Mar 24, 2011 1:08 pm
 
Hero
Hero
User avatar

Joined: Tue Sep 09, 2003 1:42 pm
Posts: 1004
Location: Praha
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Otevirame novy topic pro navrhy a vylepseni.

Dodrzujte prosim tyto pravidla:
1. Sve navrhy piste vsechny do jednoho postu.
2. Pokud mate dalsi navrh, editujte svuj predchozi post o dalsi odstavec.
3. Muzete komentovat jine navrhy, nicmene, budu se snazit Vase posty zkondenzovat do jednoho postu.
4. Pokud byl Vas post smazan, tak je navrh zamitnut nebo sloucen s jinym postem, pro udrzeni co nejmensiho rozsahu celeho topicu.

Archiv Vasich navrhu a odpovedi od GM.

_________________
From pure zeros we became heroes. -= guild Cube =-


Top
 Profile WWW ICQ  
 
Ads
PostPosted: Wed Apr 27, 2011 8:33 am
 
Adept
Adept
User avatar

Joined: Mon Feb 21, 2011 5:22 pm
Posts: 460
Location: OE city
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Zakazat scripty pro automaticke pouzivani HxB prez externi program Easy UO:
Pohrozit ze strany ET hracum, ze pokud budou script nadale vyuzivat, dojde k razantni uprave pri strelbe s HxB
nebo
Danou cinost trestat jailem a -1lvlem tomu, komu script bude prokazan
a nebo nastaveni timeru, pri kterem se strelec nesmi 500ms pred vystrelem hybat, jinak se timer na vystrel zresetuje a pocita znova.


Jak script IMHO funguje?
HxB ma presny load u kazdeho bodu dexterity
Vychazi se z hodnot, ktere byly nepravem zverejneny a ktere se vyuzivaly v puvodnim Yoko scriptu pro strelbu za behu.

Po zapnuti scriptu se v externim programu spousti timer, na jehoz konci se postava jakoby PROTOCI namiste a tedy Endor v dobe vystrelu pocita, ze postava stoji na miste.
Tedy jde strilet z HxB za behu s minimalni hracskou namahou. Staci se jen drzet pobliz cile a o vsechno jine se postara automat.
Proti strelbe z HC v "behu" za standartnich okolnosti, kdy HRAC z vlastni zkusenosti zastavi postavu a vystreli nic nemam.
V Mass PvP, pokud cil utika, neni problem jej priparnout a strelec, pokud hru zvlada, dokaze palit s HxB i za behu.

2009: tady by stacilo, pokud je to mozne, brat "otoceni" jako pohyb, pri kterem hevyna nevystreli..

_________________
Jsem zpět !! Kuře si tě najde
Image


Last edited by cAH on Thu May 12, 2011 9:42 am, edited 2 times in total.

Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat Dec 03, 2011 4:59 pm
 
Adept
Adept

Joined: Tue Jun 06, 2006 4:27 pm
Posts: 487
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Z důvodu častého brečení lidí, kvůli paštění dveří mě napadlo, zda by nešlo udělat, že čím je past umístěna déle, tím měnší dmg dá?


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat Dec 31, 2011 11:41 am
 
Adept
Adept
User avatar

Joined: Tue Aug 10, 2004 4:02 pm
Posts: 207
Online: 328:39:33
Status: banned
Reg. players: 0
Nemohl by nekdo dodelat pri pokladani reservoar deedu aby byl na dva smery? Grafika na to je a jestli neni tak je to prace na par vterin i v malovani 8)

NikdoOdNikud: Tak proc jsi sem rovnou nehodil vhodny obrazek? Zabere ti to jen par vterin

CONTL: Tak tady to mas kdyz se stim nekdo bude chtit jeste otravovat tak muzete prazdnym kegum dat tuto grafiku:
ImageImage
a plnym kegum tuto grafiku:
ImageImage
vsechno to mate v datech... script uz si doufam napises sam za rucicku te fakt vodit nehodlam...

NikdoOdNikud: Tak takhle ma vypadat navrh. Predlozim to na GM forum a verim ze se toho nejaky scriptar zhosti. Ja bohuzel pisu jen pohadky a pribehy, kody nechavam jinym.
Gereth: Natočení upraveno. Zavírání a otvírání možná až se někdy budu hodně nudit.

_________________
Image


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon Jan 16, 2012 3:36 pm
 
Scout
Scout

Joined: Mon Apr 24, 2006 7:45 pm
Posts: 38
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Chtěl bych navrhnout, aby antonio který je v daugaském hradě, dával questy všem a to bez timerů. Např.:
Vemu si od něj quest, řekne ať zabiju 10 ogrů. Je to na mě moc těžké tak budu muset čekat nějakou dobu, třeba 24h, kdy by mi mohl dát nový úkol.
Pokud ogry zabiju, příjdu si pro odměnu (tady by se mi místo GP líbily taky expy). Následně si můžu vzít další úkol a hurá znovu na lov.
Kdyby po mě přišel jiný hráč, tak by mu to dalo taky úkol, ať už stejný či jiné monstra toje fuk ale aby se nato nečekalo. Příjde mi to super zpestření hry, když nikdo není na mapě, nedunguje se tak se člověk sebere, proběhne si kus endoru, najde monstra, zabije a pak dostane odměnu.

Vaše názory?

EDIT1:
No nebylo by to na ty určité místa kolem daugu ale na monstra (jako kdysi). Pokud si chceš někdy zahrát sám a pobavit se tak mi tohle příjde jako super místo, kde získat expy, gp a pro ty monstra musíš někam letět... A k tomu timeru, ten se mi nezdá protože pokud mám chuť si to dát třeba 5x po sobě a mám čas tak nemůžu :(. Jinak pokud mi to dá na 33 lvlu za úkol zabít ty ogry tak dostanu jen prachy které si můžu vydělat za 5 min i jinde.

Maemi: Nerekl bych ze by se to melo menit, mozna az na timer pro novy ukol. Musis za nim zajit ve spravny cas, kdy bude mit pro tebe urcity ukol. Proste kdo pride driv ten bere a druhy ceka na dalsi ukol. Zprava, ze je potreba nekde neco zabit (timer), taky nejakou dobu trva. S tim ze pro tebe nebude mit ukol musis pocitat. K ziskavani GP a expu musis normalme tez nekam letet a pritom si nemusis brat ukol od antionia nebo cekat na dalsi. Takze tohle bych s tim zrovna nespojoval. Antonio by mel slouzit jako moznost prividelku slabsim/novym hracum bez guildy ke koupi nejakych spotrebnich veci aby mohli hrat. Proto jsou lokace nastaveny na okoli daugasu a slabsi npc jako ogri atp.


4154: Takhle to bylo driv a asi se to GM nelibilo kdyz to zmenili.

Xanisko: Pěkné by to bylo, ale musíš si uvědomit, že by to byl nechtěný příliv jednouchých expů/gp do hry. Chodit si na otočku byť jen pro 50-100 expů + expy z monster a gp, to už bys rovnou mohl dát někam stone s 5 npc s timerem půl hodiny. Rád chodím za Antoniem, nějaké zlepšení by se mi líbilo, ale musím říct, že chápu současné nastavení. Ať hráč pro expy a loot udělá něco víc, než tupě si chodit za npc a na pár míst, kde to spawnuje.

2009: je pravda ze tech 5h nebo kolik je extrem, bohate by stacila hodina.. musite zase brat v potaz to, ze je to snadno obihatelny.. vsechny ty spawny sou okolo daugu, hodne blizko.. takze pokud to nekdo bude chodit porad dokola, stejne ho tam casto vychytaji pk.. a taky by to byla uprava i pro pk.. meli by moznost neco najit, rek bych ze obihani spawnu je celkove tak nak onicem..


Last edited by byrtus on Mon Jan 16, 2012 6:15 pm, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat Jan 21, 2012 4:29 pm
 
Adept
Adept
User avatar

Joined: Sat Aug 20, 2005 6:23 pm
Posts: 335
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 1
Měl bych dva návhry ke kouzlu magic trap (113, in jux)

1) Kromě tohoi zuvkového efektu přidat i nějaký grafický nebo alespoň hlášku (ať systémovou nebo objektovou) ve smyslu "trap placed"

2) Umožnit castit toto kouzlo ve vlastním baráku v gz bez crim flagu. Nevidim důvod, proč bych nemohl trenit removetrap ve vlastnim baraku.

_________________
Image


Top
 Profile WWW ICQ  
 
PostPosted: Thu Feb 02, 2012 9:09 am
 
Skilled
Skilled
User avatar

Joined: Mon Sep 26, 2005 8:00 pm
Posts: 55
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
s upravou magickych ryb se zmenila i grafika trofejni "big fish"

myslim ze tahle ryba by si zaslouzila lepsi grafiku a hlavne vetsi podobu.

_________________
Akordia - Necromancer


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Tue Feb 14, 2012 9:48 am
 
Adept
Adept

Joined: Tue Jun 06, 2006 4:27 pm
Posts: 487
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Nedávno se to tu někde objevilo...
Udělat aby klíčníci do dungů měla stejná jména + npc na začátku dungů, je totiž strašně snadné si zapamatovat npc co vidím jako první a pak díky tomu zjišťovat, zda ten dung někdo chodí a o to víc tam hlídat.

edit: Contl: Nemyslím si, že máš pravdu, je tolik míst kam je vždy možné štubera schovat, abys byl dopředu informován, že na tebe někdo jde.


Last edited by Pavlajs on Tue Feb 14, 2012 11:41 am, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue Feb 14, 2012 3:13 pm
 
Master
Master
User avatar

Joined: Thu Jun 23, 2005 7:52 pm
Posts: 889
Location: Zlín
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
No k tomu stubeni... za 2 minuty neostubuju vsechny dungy + za poslednich par uprav me to stalo krasne PvMka viz abys a odhidovaci dmg past + kamelka natahla dopredu nebo skaven a krasne prekvapeni, dokonce i ve spideru jsem si to natahnul :) , nebo castl 1 a pridani par npc bliz k portu dolu , jo to je legrace kdyz nekdo jen tak odpali klicnika :) Taktez dragon nest a par dalsich dungu se sem tam neobejdou bez nejake krasne smrti zpusobene moji neomalenosti, ale to k tomu patri. Pak jsou dalsi dungy ktere jdou krasne ostubovat a vite jestli je nekdo okamzite dung: chrt2, element, castl2,sfinga, pevnost, crypta atd.. jo jde to celkem snadno zjistit to je pravda ikdyz to sem tam stoji PvM.
Ale na stranu druhou nektere dungy jsou sice lehce ostubovatelne ale nejsou nabihatelne:
Dragon nest probehne parta k borcovi pred mostem, tam se zastenuje, vybijou npc co je ohrozuje. zabijou klicnika, poklikaj na kladivo a drujd z party nese drevo, takze netreba vymlacovat prvni part. a jsou v suchu protoze klicnik ma snad 45minut respawn.
Zasypana krasne se ostubuje kdyz je mrtvej liche lord, ale otevrena je par minut a kdyz neni pripravene parta na okamzity nabeh zase spawn 45minut.
Sfinga se probiha a staci jen zabit klicniky tak se chodi kolem hodinky, ale zase kdyz lidi nevedi co delat, je to katastrofa a jak se rika, on byl prijatelne ztrata :) Nabehnout se do ni da blbe, zase klicnici neumoznuji nabeh ;) tusim pri tech portovacich dlazdicich nejaky citrin pupek tam ma brutalni timer.

No a kdyz si to tak ctu, druhy odstavec bylo uplne zbytecne psat, protoze vetsina guild ma stejne stubera pred dungem. Takze nabihatelny neni defakto ani jeden z celeho endoru ;) Snad jen u Templaru jsem stubera nevidel a na rovinu pak jsem je prestal aj hlasit ze jsou v dungu, ten nabeh me vuci nim neprisel vubec ferovy :)

Zaverem snad jen jedno. Klidne at je tezsi obihani dungu, at maji klicnici stejne jmena, proste udelat cokoliv at se to spatne obiha, ale na stranu druhou zakazat stubeni dungu pred nabihajici partou a upravit timery klicniku at se da nabihat. To by bylo fer - nemyslite?

A jeste bych dodal ze obihani dungu zabere mnohdy cele den, pac nevite kdo kdy ten dung vyjde a za par dni odpalim pekne mnozstvi rekalu a mnohdy za to ty vase equipy ani nestoji :)

_________________
Image


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Wed Feb 15, 2012 10:34 pm
 
Newbie
User avatar

Joined: Tue Sep 23, 2008 2:17 pm
Posts: 13
Location: Chocking Hazard
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Ahojda, jen drobnej poznatek ze by se do Forsaken kovarny mohl klidanko pridat tinker (at muzu i Mety zcervenat)
>
jinak dnesni stav :blush: za 2/3 roky bez dualu, razoru
Alchemy 98
Armslore 90
Blacksmith 80
Engineering 85
Lumber 100
Mining 100
Tailor 70
Tinker 58

_________________
Estate:
http://screenshot.cz/SBB2S/
2006/2007

Endor, od 2007
KNIGHT => MGL => HOPE => COMPANY
2009 => 2010-13 => 2013 => 2014


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri Feb 17, 2012 5:06 pm
 
Scout
Scout

Joined: Mon Apr 24, 2006 7:45 pm
Posts: 38
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Ok změním zadání, pokud má berk, merk, pala mining pak ho dejte i čorce, aby contl nebrečel, že může mít 40 mining s mágem.

EDIT: a ano contle máš pravdu prudit hráče relogováním je velmi efektivní řešení, ještě by mě zajímalo jestli endor ukazatel online lidí ukazuje podle IP, nebo loglých acc
Gordon: já chci jen nastavit strop miningu na 40, o KvF, kování apod tu nepadla řeč.



Zag: Add mining: Je to tak naprosto zamerne. Rogue ani mag ho urcite nedostanou, protoze plni na pokladech jinou ulohu (gejta/otevreni). Pokud vas nebavi relogovat kvuli 1 a 2, tim lip - obecne mapky nejsou mireny na solisty, i kdyz to tak bohuzel dopada. Slabsi mapka je proste pro slabsi partu (tim nechci rict - nesolujte si je - jen proste necekejte, ze vam to budem jeste vic nez ted ulehcovat).


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue Mar 13, 2012 4:21 pm
 
Newbie

Joined: Mon Nov 07, 2011 10:13 am
Posts: 10
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Věci by nemizeli pokud bych je sbíral/házel na zem. Tím jak bych odebral/přidal věc na hromádku, hromádka by se refreshla jako bych sní hl.


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Sat Mar 17, 2012 9:48 am
 
Adept
Adept
User avatar

Joined: Sat Apr 03, 2004 2:25 pm
Posts: 256
Location: Daugas 2963/2123
Online: 00:03:40
Status: active
Reg. players: 0
Napadla me jedna vec, ktera by usnadnila hracum trosicku bulkovani, resp. hlidani. Slo by udelat sumarizovani stejnych veci z rutnych bulku?

Priklad vemu si bulky a v nich je:

Bulk c.1:
14x vec A
5x vec B
24x vec C

Bulk c.2:
10x vec D
8x vec A
10x vec B

pak pri plneni bulku bych videl ne kolik veci mi chybi od jednotliveho buku "... vec A added into bulk [1/14]", ale sumu.
"... vec A added into bulk [1/22 (14+8+n)]"

Je decny pokud mate v baglu treba 20 bulku neustale vsechny prohrabavat jestli v nekterem z nich neni jeste nedodelana napr. vec "A"

_________________
Chains of Misery
[CoM]
Đun

http://www.youtube.com/watch?v=MboQVZNWMsQ


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Sat Mar 17, 2012 11:46 am
 
Scout
Scout

Joined: Wed Feb 07, 2007 9:47 am
Posts: 43
Location: Hranice na Moravě
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Dun wrote:
Napadla me jedna vec, ktera by usnadnila hracum trosicku bulkovani, resp. hlidani. Slo by udelat sumarizovani stejnych veci z rutnych bulku?

Priklad vemu si bulky a v nich je:

Bulk c.1:
14x vec A
5x vec B
24x vec C

Bulk c.2:
10x vec D
8x vec A
10x vec B

pak pri plneni bulku bych videl ne kolik veci mi chybi od jednotliveho buku "... vec A added into bulk [1/14]", ale sumu.
"... vec A added into bulk [1/22 (14+8+n)]"

Je decny pokud mate v baglu treba 20 bulku neustale vsechny prohrabavat jestli v nekterem z nich neni jeste nedodelana napr. vec "A"


Kdyz si bulky seradis v batohu za sebe a dodelavas bulky odzadu, tak se ti tohle stat nemuze, protoze se veci do bulku davaji podle toho jak si bulk dal do batohu.

_________________
Kfast (druid half-elf modrak master)
Ax3l (rogue half-elf modrak)
Ewelien Darge (druid elf modrak veteran)


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Sat Mar 17, 2012 12:06 pm
 
Adept
Adept
User avatar

Joined: Sun Feb 17, 2008 1:33 am
Posts: 259
Location: Senec, SK
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 1
Kf4st wrote:
...



Jemu neide o to, do ktoreho to pada, ale ako to ukazuje. Mas napr. 3 bulky s 20 grey studded leather tunic, pri vyrobe ukazuje 1/20, 2/20 a ked sa naplni tak ide zasa 1/20, 2/20 do dalsieho, ale neukazuje ti 1/60...

_________________
Ultima Offline...


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Sat Mar 17, 2012 7:23 pm
 
Scout
Scout

Joined: Sat Sep 18, 2010 8:59 pm
Posts: 49
Online: 552:11:47
Status: banned
Reg. players: 0
Hmm, mam nabulkovano nekolik skillu na maximum a tento problem sje mnikdy neresil. Podivam se do bulku, bidim co mam vyrobit a vyrabim to tak dlouho dokud neni bulk plny. pak prejdu na dlais vec. Az je hotovy cely bulk a vsechny veci v nme, dam si ho stranou a pokracuju dalsim bulkem.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat Mar 17, 2012 9:10 pm
 
Adept
Adept
User avatar

Joined: Wed Dec 22, 2004 2:33 pm
Posts: 337
Online: 2455:34:59
Status: active
Reg. players: 0
Uvítal bych to, mám úplně stejný problém, když mám bulků už moc, ztrácím se a není to přehledné.

edit: jako dá se bez toho vydržet, taky jsem nabulkoval bez toho, ale když je to topik "... a vylepšení" tak vylepšení by to bylo parádní.


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Sat Mar 17, 2012 11:00 pm
 
Adept
Adept
User avatar

Joined: Sat Apr 03, 2004 2:25 pm
Posts: 256
Location: Daugas 2963/2123
Online: 00:03:40
Status: active
Reg. players: 0
Presne jak pise Zip a Gordon.

No ne kazdy dela bulky po jednom, dost lidi to dela podle materialu

_________________
Chains of Misery
[CoM]
Đun

http://www.youtube.com/watch?v=MboQVZNWMsQ


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Sun Mar 18, 2012 10:08 am
 
Scout
Scout

Joined: Sat Sep 18, 2010 8:59 pm
Posts: 49
Online: 552:11:47
Status: banned
Reg. players: 0
Toto prosim berte jako muj osobni nazor jako hrace nikoliv jako nazor E-teamu:

Kdyz UO zacinala, neexistovaly k ni zadne programy jako byl asis, je razor, inekt a EasyUO. Tyto programy hru ulehcuji takovym zpusobem, ze ji krivi a ruzne tymy musi hledat protiopatreni. Proti makrovani AFK u craftu se museli zavest bulky, proti rybareni, lumberu a miningu AFKkontroly. Vsechny tyto upravy reagovaly na prilis jednoduchou moznost ziskat skill nebo material, pripadne hotove produkty.
A ted mi reknete kdo z nas mininguje rucne? Kdo nema makro na lumbera/fishning? Kdo nema makro na vyorbu hypen, alchemku? Jde udelat i makro na tailora a ostatni vyrobky a to i bez pouziti EasyUO.
Ted mi prosim reknete, jak to vase zlepsovatko zajisti, ze to hraci nebudou delat makrem? A netvrdim ze to i za soucasneho stavu tim makrem delat nejde, jen rikam ze uz je to jednoduche az bida.
Divate se na navrhy a vylepseni pouze z pohledu jak si co usnandnit. Ferovym navrhem na vylepseni je neco, co udela hru zajimavejsi, ne jednoduzsi, naopak, ztizeni je myslim si zadouci.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun Mar 18, 2012 11:42 am
 
Scout
Scout

Joined: Wed Feb 07, 2007 9:47 am
Posts: 43
Location: Hranice na Moravě
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
To máš sice pravdu, ale taky je potřeba zajistit stálý přísun nových hráčů a udržení starých na serveru a nevěřím, že by tu někdo kdo tu hraje x let začal najednou kopat ručně. Taky si myslím, že udělat makro v razoru je sice lehké, ale pokud chceš mít efektivní makro, tak u toho musíš přemýšlet a udělat například makro na moři, tak aby ti craft chytal jen na místech kde jsou ryby trvá cca 15-20min a musíš na to mít opravdu hlavu a zkušenosti což tady noví hráči bohužel nemají a to nahrává lidem, kteří u toho chtějí opravdu přemýšlet. Naopak bych navrhoval přidávat nové a těžší dungy, NPC ať hráči mají pořád možnost objevovat nové zákoutí a trénovat nové taktiky hraní. Samozdřejmě problémů ve světě Endorském je spousty a ET nemůže vyřešit vše během dne.

_________________
Kfast (druid half-elf modrak master)
Ax3l (rogue half-elf modrak)
Ewelien Darge (druid elf modrak veteran)


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Sun Mar 18, 2012 5:16 pm
 
Hero
Hero
User avatar

Joined: Sun Feb 08, 2009 10:19 am
Posts: 1269
Online: 00:54:25
Status: active
Reg. players: 0
co takhle ze by itemid pouzitej na orezanej gem vypsal i pocet nabiti do morfu? ted to vypisuje akorat nakou nesmyslnou cenu, podle ktere to presne vypocitat stejne nejde (vyzkouseno)

Zag: Ja osobne bych byl i pro, nicmene tyhle veci obvykle na endoru zustaly schvalne skryty, aby si to hrac musel ozkouset sam - clovek pak oceni radu zkuseneho crafta. Kazdopadne jsou stejne vsude mozne merlinovy/milkmanciny/mafyje informacni weby, kde tohle v pohode najdes - takze tezko rict, jestli to ted pridavat i do hry. To bychom museli obecne sjednotit postoj a zverejnit oficialne i spoustu jinych udaju. -> projedname na gm foru, predbezny verdikt spis ne.

_________________
Neversab wrote:
..kdybych mel lepsi net tak vas rozjebu i charem 20 level, al diky netu nemuzu .


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun Mar 18, 2012 6:45 pm
 
Adept
Adept
User avatar

Joined: Sat Apr 03, 2004 2:25 pm
Posts: 256
Location: Daugas 2963/2123
Online: 00:03:40
Status: active
Reg. players: 0
NikdoOdnikud wrote:
Toto prosim berte jako muj osobni nazor jako hrace nikoliv jako nazor E-teamu:

Kdyz UO zacinala, ....


No třeba já nedělám bulky po jednom a občas mi vadí věčný prohrabávání a třídění, nebo když jedu a najednou spotřebuju víc materiálu než bylo potřeba protože už daná věc v jiným bulku není, nebo jako u shaftů, shurikenů a lp se zbytek hodí pouze do inventáře a do jinýho bulku to už nejde dát, když se to sečte může to udělat dost zbytečně vyhozených surovin. O engineeringu který nejde přerušovat pohybem ani nemluvim.

_________________
Chains of Misery
[CoM]
Đun

http://www.youtube.com/watch?v=MboQVZNWMsQ


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Sat Mar 24, 2012 1:18 pm
 
Newbie

Joined: Mon Nov 07, 2011 10:13 am
Posts: 10
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Navrhuji abych od 100% skillu Spirit Speak, viděl ducha psát slova ( ne OooOOooOOo ).
Tzn. nemusel bych předtím použít skill. Byla by to passivka. ( pokud už to existuje/funguje omlouvám se, 100% nemám abych otestoval )

Edit: takhle první duchova slova nejdou přečíst, pak musím použít skill a požádat ho aby to znova napsal

Zag: Taky jsem uz o tom uvazoval. Pravdepodobne ano, ale spolu s tim bych zvedl i lvlovou narocnost, takze 100% by mely postavy dejme tomu na 20 lvlu a ne uz na 12ce.


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Tue Apr 10, 2012 2:14 pm
 
Skilled
Skilled
User avatar

Joined: Fri Mar 13, 2009 10:17 am
Posts: 83
Location: MB
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Co takhle zavést možnost recyklovat i runy (po světě jsou stovky ELek a spousty run co mají využítí maximálně do RW).
(btw.pokud se tady o tom již mluvilo, tak mě prosím nekamenujte :) )
Případně i setovky, ne třeba 7 cástí, ale tak 4 by stačily (ale to už chci asi moc :D)


JOHANA: S těma runama to není špatný nápad. Sice zrovna ELky bych u toho vynechal, ale ostatni runy by se mohly nechat recyklovat. Jednak by toho bylo miň na serveru a nám hráčům by to taky pomohlo.
A ty setovky by nebyli marny... např. 10 x 10+ set = 1 x 20+, 5 x 20+set = 1x 30+ set (stejne jako u iridii) , samozdejme to udelat na nejakou "nahodu".

2009: trochu prehnany dat 5 20+ casti za 1 30+ , tak stejne jako 10+ casti na 20+ .. je rozdil nalotit 10 small irek a 10 setovek 10+ ... obzvlast kdyz u nekolika charu to za to ani nestoji
je nesmysl dat treba 5 casti setu 10+ za cast setu 20+ , ktera ti navic padne nahodne, takze muzes mit zas kopu stejnych casti knicemu a akorat zlikvidujes xy casti 10+ , ktery mohl vyuzit nekdo, kdo to potrebuje.
pripadne mi , ze drop setu a celkove itemu je strasne nesmyslne nastavenej, bez problemu ti z 50lvl monstra padne 10+ set .. he? todle je prece absurdni.. kde ty lidi maji brat sety 20+ a 30+? od urcityho levlu je proste 10+ nepouzitelnej, co takhle konecne nastavit rozumny sance na drop 10+ setu z npc, co ty 10+ levly zabiji? a tak stejne nastavit rozumnou sanci na 30+ sety do npc z nejtezsich dungu?


Zag: Tezko rict, zvazime na gm foru.

_________________
"Budoucnost patří aluminiu. “ — Jára da Cimrman

http://husite.saveboard.com/


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Tue Apr 10, 2012 5:57 pm
 
Scout
Scout

Joined: Wed Feb 07, 2007 9:47 am
Posts: 43
Location: Hranice na Moravě
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Jako druid bych uvítal aby se někdo podíval na drop částí na esenci draka. Krve a vajíček je po světě spousty, ale hlavy vůbec nepadají. Nevím jestli je špatně nastaven drop nebo je to záměr, ale kdyby šli 3 libovolně části směnit za jinou část nějakým speciálním rituálem, tak by to hráčům hodně pomohlo.

Zag: Sance je tam stejna, problem by byt nemel. Leda ze by generator nahodnych cisel preferoval na malem poli nektera cisla (coz by ovlivnilo jestli ti vybere krev nebo hlavu...) Overim na nejakem vetsim vzorku.

_________________
Kfast (druid half-elf modrak master)
Ax3l (rogue half-elf modrak)
Ewelien Darge (druid elf modrak veteran)


Top
 Profile ICQ  
 
Ads
Post new topic Reply to topic  Page 1 of 41
 [ 1009 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 41  Next

Board index » Herní témata
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

cron
SitemapIndex SitemapIndex
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO Valid XHTML 1.0 Transitional Valid CSS!
Highly modified by Pirozek