* Register   * Advanced search 
Search for:


Post new topic Reply to topic Board index » Herní témata Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 29  Next
Author Message
PostPosted: Mon May 07, 2007 12:02 am
 
Adept
Adept
User avatar

Joined: Thu Dec 02, 2004 5:10 pm
Posts: 357
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 4
Topik s tématem Dungeony - obtížnost, chyby, klíčníci

Než něco napíšete, přečtěte si pravidla:

http://forum.endor.cz/public/viewtopic.php?p=5622#5622

_________________
http://www.endor.cz/politicka-mapa-endoru


Top
 Profile  
 
Ads
PostPosted: Sat May 12, 2007 4:20 pm
 
Master
Master
User avatar

Joined: Tue Nov 02, 2004 2:59 pm
Posts: 734
Location: Dříve Lorién teď Elfie...
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
V sunu 2 u těch dveří na páčku je timer asi 5 vteřin na zavírání... podle mého je to špatně.

_________________
Pokud toto čteš, smrdíš.

#25588, mugabí, 08.07.2006 13:12
":D" ":D" ":D" *vzpomnel si jak feadhel zbabele zabehl do domceku pri najezdu a nechal chcipnout dyphera v lize* ":D":D


Top
 Profile WWW ICQ  
 
PostPosted: Sat May 12, 2007 10:32 pm
 
Skilled
Skilled
User avatar

Joined: Sat May 13, 2006 3:39 pm
Posts: 135
Online: 195:45:27
Status: active
Reg. players: 0
Kdyz s necrem zvednu mrtvolu nejakeho tela, pise se nad nim tamed misto controlled. pritom je to summon

_________________
Image
Život je, jako když tě uštkne had. Chvilku se trápíš a pak chcípneš...


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Sun May 13, 2007 1:35 am
 
Adept
Adept
User avatar

Joined: Fri Aug 01, 2003 10:25 am
Posts: 480
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Slim_ wrote:
Kdyz s necrem zvednu mrtvolu nejakeho tela, pise se nad nim tamed misto controlled. pritom je to summon

No... Zdvihnuta mrtvola nie je summon, nevyvolal si ju, ozivil si len existujucu mrtvolu, takze svojim sposobom sa berie ako tvoj pet a nie ako summon, aj ked ma ucinok tohto spellu urcite trvanie... Takze je to spravne ze ti pise tamed a nie controlled, kedze to nie je tvoj summon.

PS: pravdepodbne to pojde tiez boostovat :)" title="Smile)


Top
 Profile WWW  
 
PostPosted: Mon May 14, 2007 9:32 am
 
Skilled
Skilled

Joined: Wed May 24, 2006 4:32 pm
Posts: 51
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Dungy pro levly kolem dvaceti jako Spider nebo Trolak jsou az nechutne otevrene. Jit s partou lidi pro ktere je Spider urcen (stone dava do levelu 21) se prakticky rovna sebevrazde protoze kontrola PK je tu naprosto pravidelna. Trolak je na tom o neco malicko lepe, ale i tak velmi casto pk postavaji pred nim a vyckavaji na klicnika.
Pokud jsou tyto dungy myslene jako snadny harvest pro PK, nebo na protahovani twinku charama 30+, pak presne plni svoji funkci. Ale rozhodne nejsou vhodne k tomu aby tam sla expit parta dvacitek. To uz je lepsi se v teto hre urcene pro party sebrat a jit si nekam na povrch solovat. Riziko je vyrazne mensi a sance na utek vyrazne vetsi.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon May 14, 2007 11:42 am
 
Developer
Developer
User avatar

Joined: Thu Sep 11, 2003 12:44 am
Posts: 1467
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
hm ono se to tezko dela.

Pokud nechceme delat limity pro vstup do dungu dle levelu, pak klicniky nemuzeme mit pred trolakem tezko pristupne pro pk lvl 30. Tezko by pak vstupovaly modraci na lvl 15.

Navic i kdyz nastavim treba pul hodiny nebo hodinu, pak PK trolakem klidne probehne celym, protoze mu trolove nic nedelaji. Takze bud to nastavim tak ,ze se tam pk nedostanou a nebo se tam holt nejak dostanou a pa kt osamozrejme bude lehky v porovnani s high lvl dungem...


Takze jak to tak tady ctu, idealni by bylo pro dungy typu Spider udelat omezeni vstupu na lvl.

_________________
Grief
www.humlnetcreative.cz


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon May 14, 2007 8:25 pm
 
Master
Master
User avatar

Joined: Sat Jun 21, 2003 2:21 pm
Posts: 906
Online: 1652:13:32
Status: banned
Reg. players: 0
Ještě je tu možnost systému loučí, jaké byly(nebo ještě jsou) v Trollu, Sunu. To už pak záleží na chytrosti a všímavosti party, jestli zjistí příchod pkček. Hláška na způsob "Alert! Murderers Entered the dungeon!" mi přijde jako moc velký trammel. Ale louče, popř jiné způsoby alarmů(Např. animace padacích kamenů,atp.) mi přijdou jako elegantní řešení. Pak ale musí mít parta možnost zjistit, že takovéhle opatření existuje(Knihy, umístěné v dugeonu, které se zmiňují o prastarém systému alarmu, cokoliv).

Osobně se mi taky nelíbí, že high level dungeony jsou safe, a ty low level jsou v podstatě pk free.

_________________
Endor:
Gereth, Montarick, Tanova - V nesprávný čas, v nesprávné guildě.<Banned>
Finwe, Gereth, Simone - *Zzzzzzzzz*

Endor Reborn:
Gereth - S bronzovou vidlí vstříc novým dobrodružstvím. Ale pomalu sakra, na ta stará kolena.

Nobody's tomorrow is guaranteed.


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Mon May 14, 2007 10:31 pm
 
Adept
Adept
User avatar

Joined: Fri Aug 01, 2003 10:25 am
Posts: 480
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Idea > na zaciatku pri vstupe dungu by sa parta "zaregistrovala", a registracia by platila 30 minut, pocas tohto casu 30 minut portom neprejde nikto kto kto ma vyssi lvl ako primerer party +5

Napr. ide do dungu spider parta 10 ludi 15-20 lvl, primerny lvl by bol 18. Najbliziu polhodinu by do toho dungu nikoho nepustilo kto ma vyssi lvl ako 23, takze HighLvl ci uz PK alebo nie PK sa tam nedostane...


Top
 Profile WWW  
 
PostPosted: Mon May 14, 2007 10:49 pm
 
Master
Master
User avatar

Joined: Tue Nov 02, 2004 2:59 pm
Posts: 734
Location: Dříve Lorién teď Elfie...
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Takže když tam s tou partou půjde lvl 25, tak potom nebude moct projít lvl 30?.. Ten nápad se mi líbí.. sice to moc RP nebude, ale bude to dobrý. Hlavní problém v tom lvlovým omezení byl, že by to moc omezovalo hráče a vyřadilo sólování low lvl dungů pro gpčka ( ikdyž už za to nejsou expy ).. pěkný pěkný

_________________
Pokud toto čteš, smrdíš.

#25588, mugabí, 08.07.2006 13:12
":D" ":D" ":D" *vzpomnel si jak feadhel zbabele zabehl do domceku pri najezdu a nechal chcipnout dyphera v lize* ":D":D


Top
 Profile WWW ICQ  
 
PostPosted: Mon May 14, 2007 11:43 pm
 
Hero
Hero
User avatar

Joined: Sun Jan 11, 2004 7:56 pm
Posts: 1188
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Aranius wrote:
Idea > na zaciatku pri vstupe dungu by sa parta "zaregistrovala", a registracia by platila 30 minut, pocas tohto casu 30 minut portom neprejde nikto kto kto ma vyssi lvl ako primerer party +5

Napr. ide do dungu spider parta 10 ludi 15-20 lvl, primerny lvl by bol 18. Najbliziu polhodinu by do toho dungu nikoho nepustilo kto ma vyssi lvl ako 23, takze HighLvl ci uz PK alebo nie PK sa tam nedostane...


To zavana byrokraciou :twisted:" title="Twisted Evil Ale inak good idea len to ma jeden zadrhel, klucnik v trolle ma aj tak +/-30 minut. Takze zasa by sa to muselo casovo nastavovat pre dane dungy. Ale ked sa to vyladi tak by to slo.

Otazne je ze akym systemom by to fungovalo. Pred kazdym dungom gata, ktora by pustila najviac 10 ludi? A co ked budu chciet vyliezt a znova vliezt?

Dalsia vec, ak by sa to riesilo gatami tak by dost zle vyzeralo.

Dalsia vec... co ked proste vojde takto do dungu 20 ludi a z toho 10 bude high levelov a 10 noobikov? Priemer bude okolo 20 cize 25 => high lvl dungy by sa stali safe. Ovsem to by sa dalo osefovat zeby to bolo proste zakazane... ale zasa dalsi zakaz nerieseny systemovo? Alebo stanovit minimalne levely do danych dungov...

V kazdom pripade je to zaujimava myslienka len to premysliet do detajlov bude asi dost tazke.

_________________
"Clovek je zivy dokaz, ze z opice moze vyrast svina." (c) Janovic


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Tue May 15, 2007 12:02 am
 
Scout
Scout
User avatar

Joined: Tue Aug 17, 2004 2:26 pm
Posts: 49
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Skvely napad. Akurat prave u trolu asi trosku dlhsi timer ale to je detail.
Inak fakt je ze z dungeonu treba z casu nacas aj vyliezt ...
Tu by som navrhol nieco ako malu ohradku pred vchodom alebo nieco na ten styl. Clovek by vosiel branka by sa zavrela a otvorit by sa dala az ked by vyprsal timer ale bolo by to par policok pred vchodom alebo jednoducho niekde trebars aj uplne inde.
Napriklad by sa vchadzalo klasicky a ked by sa vybiehalo portovalo by to na nejaku malu plosku na nejakom uplne inom mieste z ktoreho by tam viedla spat brana...
No len napad.

_________________
....wandering far
Where leaves of years were thickly strewn
By light of moon and ray of star
In frosty heavens shivering
Her mantle glinted in the moon
As on a hill-top high and far
She danced, and at her feet was strewn
A mist of silver quivering


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue May 15, 2007 12:19 am
 
Adept
Adept
User avatar

Joined: Fri Aug 01, 2003 10:25 am
Posts: 480
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
No ak sa vam to pacilo tak vam predstavim moju predstavu ako by to malo vyzerat.

Pred dungeonom by stal stlp, po ktorom ked postava akakolvek poklika tak zaregistruje vsetkych v dosahu obrazovku pre dung na nejaky casovy usek. K tomuto stlpu by bol nalinkovany teleport, tzv. hraci by si ziadnu zmenu okrem stlpu vstupneho nevsimli. [po poklikani sa zaroven spusti odpocitavanie]

Bolo by mozne nastavit[pre gm], minimalny level pre pocitanie do priemeru, cas trvania registracie, minimalny pocet postav pre aktivaciu registracie. EDIT: moznost spoplatnenia registracie...

Pokial by dung nebol registrovany, tak by vchody fungovali ako doteraz, v pripade ze by si ho niekto registroval, tak potom by sa obmedzilo podla priemeru lvl.


Top
 Profile WWW  
 
PostPosted: Tue May 15, 2007 1:44 pm
 
Endor manager
Endor manager
User avatar

Joined: Tue Oct 28, 2008 3:31 pm
Posts: 4832
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
No, ja bych to neresil. Prece nechceme tramie shard. Soucasny system je naprosto vyhovujici. Uz system samotnych klicniku je hodne velky ustupek, roky se hralo nez toho a nikdo nemel potrebu skucet. Chapu, ze prumerny vek klesnul, ale to neznamena, ze budeme ustupovat detskemu placi.


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Tue May 15, 2007 2:35 pm
 
Master
Master
User avatar

Joined: Tue Mar 22, 2005 9:31 pm
Posts: 752
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Trammel je nepristupnost high-level dungov pre nabiehanie high-level PK

_________________
You need snacks so you walk to the corner stop, but you're scared cause you think that they will know you're high so you walk around the block to buy some time.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue May 15, 2007 2:41 pm
 
Hero
Hero
User avatar

Joined: Thu Nov 13, 2003 12:14 pm
Posts: 1944
Location: Košice,Seattle2058,planety Battletechu,vsade tam kde je krasne makkucko a kde je dobre pivo a chl
Online: 00:02:01
Status: active
Reg. players: 0
jojo a uplne smiesna obrana mid lvl dungov typu troll a spider oproti pevnosti,castlu atd...

_________________
Do NOT be sad because of people. They will all die.

When people ask me "Plz" because it's shorter than "Please", I tell them "No" because it's shorter than "Yes"


Top
 Profile WWW ICQ  
 
PostPosted: Tue May 15, 2007 2:57 pm
 
Master
Master
User avatar

Joined: Mon Apr 16, 2007 2:14 pm
Posts: 782
Location: Daug ;)
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 1
Jn, do kastlu ti pk jen tak nenabehne diky respawnu npc a tomu ze na chvilku mizi ten klicnik co rika sifry, a pokud tam vlezes na slepo a je tam respawn tak mas o zabavu postarano 8)" title="Cool

Zatimco do trollu staci zabit hloupeho warlorda a je pokoj.Pravda je ze ty chytrejsi party to delaj tak ze si toho warlorda chodej pravidelne zabijet, ale i tak sou furt high level dungeony priserne nedostupny oproti ten lowlevl, i kdyz by to melo byt opacne.Anebo nezabezpecovat nic, ale takhle je to divne nastaveny.Zas faktem je ze clovek je schopnej do 18tky expit v gz a pak jit rovnou treba andely, kde uz je to probihani trosku tezsi


Top
 Profile WWW ICQ  
 
PostPosted: Tue May 15, 2007 3:56 pm
 
Hero
Hero
User avatar

Joined: Sun Jan 11, 2004 7:56 pm
Posts: 1188
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Demostenes wrote:
No, ja bych to neresil. Prece nechceme tramie shard. Soucasny system je naprosto vyhovujici. Uz system samotnych klicniku je hodne velky ustupek, roky se hralo nez toho a nikdo nemel potrebu skucet. Chapu, ze prumerny vek klesnul, ale to neznamena, ze budeme ustupovat detskemu placi.


Az taky vyhovujuci ten system nieje. To co navrhuje Aranius nemusi byt ani tak ustupok ako uplne novy system. A to ze roky sa hralo bez toho bolo sposobene asi tym ze v davnych casoch nebola banda deciek ktore si kupili PKcka lvl 30+ a nabiehali do trolu v 5+ ludoch na par noobov 20- . Za starych casov chodil do dungu len sam Malevil alebo dve tri PKcka lvl 20+/- ktore si to bezproblemov davali lebo noobici vtedy PvPcko ani zdaleka nevedeli tak ako v sucasnosti.

Uvazoval som nad tym. Low level party keby isly dany dung tak by na nich mohli nabehnut len low lvl pk. Ale prakticky s tym ze ak sa tieto pkcka rozhodnu ist na tychto lowbiekov, tak ich bezproblemov dobehnu.(cize v dungu budu mat klucnici prakticky minimalny timer pripadne klucnici tam ani byt nemusia a dvere sa automaticky otvoria a budu otvorene pocas doby registracie, trebars jedna hodina) , potom sa to navrati do normalu. Alebo parta sa rozhodne ze pojde bez registracie, trebars preto lebo jeden ich clen bude vyzsi level nez by bol povoleny priemer a potom tam klucnici budu, s nejakym rozumnym timerom, ale vstupit mozu vsetci, aj high lvl PKcka a pri trocha snahe (mensej nez v sucasnosti) by sa mohli dostat az k parte. high levelom by sa ovsem neoplatilo chodit na registraciu, pretoze cez klucnikov by to bolo o trocha bezpecnejsie.
Treba dokoncit myslienku ze ked high lvl banda PKcok chce nabehnut do high lvl dungov tak moze, ale musi urobit preto aspon nejaku snahu, pripadne nieco riskovat(proste prebehnut cez zacinajuci sa spawn).

_________________
"Clovek je zivy dokaz, ze z opice moze vyrast svina." (c) Janovic


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Tue May 15, 2007 3:57 pm
 
Skilled
Skilled

Joined: Fri Oct 13, 2006 7:59 pm
Posts: 113
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Nejak to nechapu...k cemu ty dungeony potom jsou? Jako samoska pro nuduci se highlevel PK? Nekdo mi tu asi pred mesicem sliboval nejakou koncepci, kde se podela?
Nejsem proti PK v dungu, ale stejne jako 25 lvl dobrodruzi nechodi troll, protoze jim to nic neda, stejne by tam nemeli co delat 25 lvl PK. Pak tyhle dungy zeji prazdnotou, protoze se tam lidi bud boji chodit, nebo jim to nic neda...


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue May 15, 2007 9:16 pm
 
Developer
Developer
User avatar

Joined: Thu Sep 11, 2003 12:44 am
Posts: 1467
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
No poresime to asi jednoduse tak, ze do low lvl dungu dame louce.

Nebudou vsude, ale na vetsine mist by na ne nejaka parta low levelu mela videt.

Pak bude jen na nich, jeslti jedou nevsimavi k okoli a nebo si vsimnou, ze nekdo vesel a rozhodnou se, jeslti zdrhnou nebo budou bojovat.

Pak budem moc rovnou zrusit v low dungach klicniky a bude klid.

_________________
Grief
www.humlnetcreative.cz


Top
 Profile  
 
PostPosted: Tue May 15, 2007 11:45 pm
 
Adept
Adept
User avatar

Joined: Sat Jan 20, 2007 3:45 pm
Posts: 397
Online: 1575:24:20
Status: active
Reg. players: 0
Myslím, že nápad s alarmem bude nejlepší, je pravda že PKčka mají narok sjet kohokoliv, ale zase parta noobu by měla mít možnost utéct.


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Tue May 15, 2007 11:52 pm
 
Demigod
Demigod
User avatar

Joined: Sat Aug 09, 2003 2:13 pm
Posts: 3418
Location: Barovy pult :oD
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
tim padem ale dat vic casti kde se bude muset behat aby ty pk nebyly u hracu do 10ti az 12ti sekund.

_________________
+1©®

Check It!!

Crux RS Downloader

Tvoje mama neumi varit !
Image
Esy


Top
 Profile WWW ICQ YIM  
 
PostPosted: Tue May 15, 2007 11:54 pm
 
Adept
Adept
User avatar

Joined: Sat Jan 20, 2007 3:45 pm
Posts: 397
Online: 1575:24:20
Status: active
Reg. players: 0
Což znamená překopat dungy? To je zase moc, nějaký timer by to vyřešil.


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Wed May 16, 2007 9:24 pm
 
Adept
Adept
User avatar

Joined: Wed Dec 29, 2004 3:11 pm
Posts: 214
Location: X- 899 Y- 3201
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
K pevnosti : Oprava upravy byla hezká ( ano, sem opravdu rád že ty hezký 4 banshee na konci co dělali super nálet už tam nejsou) ale přece jen mě pořád štvou ti oškliví, zlí minioni. Pořád dávájí poison přes patro. Ono je to nemilé když se zrovna prošlápne past, po člověkovy jdou 2 demonetky, každá dává rychle za -22 a k tomu z ničehonic zespod přilítne ještě poison ;)" title="Wink Když už se povedlo to, že AI potvory nerel portujou nahoru, tak by toto snad nemusel být takovej problém

_________________
Adrienka


Top
 Profile ICQ YIM  
 
PostPosted: Wed May 16, 2007 9:28 pm
 
Skilled
Skilled
User avatar

Joined: Sat May 13, 2006 3:39 pm
Posts: 135
Online: 195:45:27
Status: active
Reg. players: 0
Ono by stacilo aby ti minioni nedavali poison a nebude tam nejmensi problem. Sou nizke lvly, davaji caste a docela silne master hity a male xp :(" title="Sad Ten poison by vyresil problem za pomerne nizkou cenu...

_________________
Image
Život je, jako když tě uštkne had. Chvilku se trápíš a pak chcípneš...


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Thu May 17, 2007 11:10 am
 
Adept
Adept
User avatar

Joined: Fri Jul 22, 2005 6:45 pm
Posts: 371
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Slim_ wrote:
Ono by stacilo aby ti minioni nedavali poison a nebude tam nejmensi problem. Sou nizke lvly, davaji caste a docela silne master hity a male xp :(" title="Sad Ten poison by vyresil problem za pomerne nizkou cenu...

Kdyby nedávali poison jsou tam poměrně na prd, ale opravit by se to mělo.


Top
 Profile ICQ  
 
Ads
Post new topic Reply to topic  Page 1 of 29
 [ 722 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 29  Next

Board index » Herní témata
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

cron
SitemapIndex SitemapIndex
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO Valid XHTML 1.0 Transitional Valid CSS!
Highly modified by Pirozek