* Register   * Advanced search 
Search for:


Post new topic Reply to topic Board index » Herní témata Go to page Previous  1 ... 25, 26, 27, 28, 29  Next
Author Message
PostPosted: Thu Nov 15, 2012 5:43 pm
 
Adept
Adept

Joined: Sun Apr 02, 2006 6:35 pm
Posts: 399
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Což nic nemění na tom, že s aktuálním nastavením je to blbě udělané.


Top
 Profile  
 
Ads
PostPosted: Thu Nov 15, 2012 7:51 pm
 
Skilled
Skilled

Joined: Sat Oct 22, 2011 4:40 pm
Posts: 175
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Tak vzhledem k tomu, že jediní komu to činí trable jste vy tak to asi systémová chyba nebude, nýbrž vaše.
A vůbec, tahle úprava nastala právě hlavně díky vám, a vašemu štubování, tak si nestěžuj.

_________________
Český pravopis je freeware, ale v žádném případě není open source! Používej dle libosti, ale nemodifikuj ho!
Quote:
SmudlinkaIII
Dostane tohle stvoreni uz konecne nakej trest za neustale urasky?

Image


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu Nov 15, 2012 8:24 pm
 
Master
Master
User avatar

Joined: Thu Dec 18, 2008 2:10 pm
Posts: 815
Online: 00:07:53
Status: active
Reg. players: 0
Zippade wrote:
My sme na to prisli asi za 10 sekund a nikdy nam to nerobilo problem. PS: aby tu nevznikli nejake narazky typu, ze mame u seba GM, dosiel som na to ja.

Ale byl jsi GM!! :evil: :lol: :lol:

_________________
Image
Pozn.: Serenu na Endoru jsem měl už asi od r. 2005, ale udělal jsem s ní maximálně tak 15 lvl, takže to nepočítám :)
Cube & Ravage: Heeding the Call (Guild Video)


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Sun Jan 06, 2013 4:29 pm
 
Adept
Adept

Joined: Sun Apr 02, 2006 6:35 pm
Posts: 399
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Než se vyřeší debata ohledně štuberů, chci upozornit na špatně nastavený timer klíčníka v zasypané.
Silnější parta stihne dojít na konec ještě dříve, než se klíčník spawne. Doporučuji jeho spawn nastavit na 20 minut.

Jen mě zaráží, že toto nenehlásí parta, která o tom ví a ještě se nabíhajícím vysmívá.
Nepřijde Vám to hloupé? - otázka pro guildu, jenž úmyslně nechala blíže nespecifikovaný počet gp v pokladové truhle.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun Jan 06, 2013 4:58 pm
 
Hero
Hero
User avatar

Joined: Sun Feb 08, 2009 10:19 am
Posts: 1252
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
jenze zas musis pocitat s tim, ze zasypana je hrozne spatne udelana a vracis se tam na zacatek..

_________________
Neversab wrote:
..kdybych mel lepsi net tak vas rozjebu i charem 20 level, al diky netu nemuzu .


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun Jan 06, 2013 9:18 pm
 
Master
Master
User avatar

Joined: Thu Jun 23, 2005 7:52 pm
Posts: 889
Location: Zlín
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
wilda wrote:
Než se vyřeší debata ohledně štuberů, chci upozornit na špatně nastavený timer klíčníka v zasypané.
Silnější parta stihne dojít na konec ještě dříve, než se klíčník spawne. Doporučuji jeho spawn nastavit na 20 minut.

Jen mě zaráží, že toto nenehlásí parta, která o tom ví a ještě se nabíhajícím vysmívá.
Nepřijde Vám to hloupé? - otázka pro guildu, jenž úmyslně nechala blíže nespecifikovaný počet gp v pokladové truhle.


Tenhle počet penízků se nechává poslední dobou všude, btw o tom timeru si ví a pokaď hned neskočíš za tou guildou, tak jak píšeš, si bez šance. I my jsme na to několikrát narazili.

Jinak dragon nest je to samé, jakmile je nestihneš hned, nemáš šanci a už si to přesně nepamatuju, ale víc dungů je nenabíhatelných.

_________________
Image


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Mon Jan 07, 2013 4:31 pm
 
Skilled
Skilled
User avatar

Joined: Thu Oct 21, 2010 1:19 pm
Posts: 119
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
katakomby např..


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Fri Feb 22, 2013 8:56 am
 
Scout
Scout
User avatar

Joined: Mon May 14, 2007 7:15 pm
Posts: 27
Online: 00:11:11
Status: active
Reg. players: 0
Navrhuji aby se udělalo něco s Riverem, je to nejšílenější a nejodpornější dungeon na Endoru, který se chodí pouze kvůli koni a Cubu.
Navrhuji ho změnit, na něco pro low chary, popřípadě ho úplně zlikvidovat !

4 největší Důvody:

1. Nedostatek expů pro chary 30 +
2. Menší chary mají problém zabít často zbugovaného bosse na konci
3. Pokud je šikovný kormidelník a čorka, dá se dungeon projet za 30 minut, to mi přijde na cube dung, kde je přinejmenším odměnou pillar málo.
4. Téměř nenaběhnutelné kvůli častému popojíždění na lodích ( pouze v 2 sekcích mají nabíhači šanci ) nemluvě o tom, že musí tento vhodný čas k naběhnutí vytipovat, pokud se parta vylodí a loď nechá na mole, šance úspěšnosti se zúží k nule ( proto navrhuji změnit dung na Low ).

Závěrem:
Dung není na tolik adekvátním, aby se mohl zařadit mezi CUBE DUNGY, ve kterých jsou všechny ostatní dungeony na úplně jiné, ať levelové, koncepční nebo ve finále v grafické, úrovni.

V Cube jsou ty nejlepší Endorské dungeony a osobně nechápu proč mezi ně nepatří například ABBYS, který by v té stupnici dungeonů rozhodně neměl chybět !

_________________
"Tento kalich je nová smlouva zpečetěná mou krví, která se za vás prolévá"

http://www.ehusite.wz.cz/
Image


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Fri Feb 22, 2013 1:44 pm
 
Master
Master
User avatar

Joined: Sat Feb 09, 2008 1:51 pm
Posts: 504
Location: Tam kde půlka shardu
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
1. to ze je to cube dung neznamena ze musis mit expy... Ber ze je to takova rarita na endoru, v kterem dungu jezdis lodi? Jen tady, proto mozna ten pillar.
2. S tim bossem by se neco mohlo udelat
3. vidis, to mas uplne stejne jak kdyz nekdo probiha dungy, takze kdyz je v tom dobrej tak mu to proste stizis a tem neschopnym to zjednodusis?
4. Pokud ho zmenis na low, musis taky predelat kone, protoze v low dungu nemuze byt takova odmena,takze ho zrusime?

V Abyssu pillar byl. Proc ho presunuli je mi zahadou...

Je pravda, ze je to opruz dung,ktery se chodi jen pro pillar a kone, s tim by se neco mohlo udelat. Proc ho ale rusit?

_________________
P.S. Hráči by neměli lvlem převyšovat svůj věk v reálu, neboť jak řekl Spider-manův strejda: "Velká síla nese i velkou zodpovědnost."

Leshrack - mocný zvířecí přítel temna.


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Fri Feb 22, 2013 4:33 pm
 
Master
Master
User avatar

Joined: Sat Feb 09, 2008 1:51 pm
Posts: 504
Location: Tam kde půlka shardu
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
sak proc ty pillary nerozsirit :D Pridat par dungu by snad nikomu nemohlo v teamu vadit... jsme preci hc shard 8)

_________________
P.S. Hráči by neměli lvlem převyšovat svůj věk v reálu, neboť jak řekl Spider-manův strejda: "Velká síla nese i velkou zodpovědnost."

Leshrack - mocný zvířecí přítel temna.


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Fri Feb 22, 2013 4:50 pm
 
Master
Master
User avatar

Joined: Sun Jul 23, 2006 9:52 pm
Posts: 870
Online: 00:00:00
Status: banned
Reg. players: 1
Zrusit nulu!
Pillar do kazdyho dungu!
Udelejte z Cube ringu neco jako byl Temple of destiny.

_________________
Neverminde wrote:
Ja se snad vztekam? Ne jen se vztekam nad vasi demenci


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat Feb 23, 2013 2:01 pm
 
Hero
Hero
User avatar

Joined: Sun Feb 08, 2009 10:19 am
Posts: 1252
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
prej abyss... na to se da napsat snad jen LOL. ty tu pises o nejake obtiznosti a napises abyss, kterej se da projit s partou 20lvl postav.. to snad nemyslis vazne

_________________
Neversab wrote:
..kdybych mel lepsi net tak vas rozjebu i charem 20 level, al diky netu nemuzu .


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri Mar 08, 2013 12:18 am
 
Adept
Adept
User avatar

Joined: Mon Feb 21, 2011 5:22 pm
Posts: 449
Location: OE city
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Cube system je nastaven relativne dobre.
Vzdy se mi libilo, ze bylo treba zajit i dung nizsi obtiznosti pro pilar.

Jedine, co se mi na Cube nelibi je, ze se da dat ring na twinky.

System, kdy je treba projit za jednu postavu vetsinu dungeonu a teprve pak dostanes cube, klidne automaticky, ale az potom, co ty dungeony projdes s tim danym charem, by byl mnohem lepsi.
___
Ale na to uz je pozde, kdyz se dava Cube uz i na 15 lvl chary.
____
____
2 Carda: Na to uz je pozde... Kdyby melo byt Cube neco jako Temple of Destiny, musel by si smazat vsechny dosavadni cube ringy (coz by mozna nebylo ani tak naskodu....).

_________________
Jsem zpět !! Kuře si tě najde
Image


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed Apr 10, 2013 8:44 am
 
Adept
Adept
User avatar

Joined: Mon Feb 21, 2011 5:22 pm
Posts: 449
Location: OE city
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Roklinka, poslední patro:

lvl 38 boss (strom) je, myslím, trošku těžký na takový dungeon.

_________________
Jsem zpět !! Kuře si tě najde
Image


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon Apr 29, 2013 4:27 pm
 
Master
Master
User avatar

Joined: Sat Feb 09, 2008 1:51 pm
Posts: 504
Location: Tam kde půlka shardu
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
zahradka: jde videt do dalsich dungu.

co se tyce stounu tak na 6lvl jsem dostal 350expu + 4k, zda se mi to docela dost, oproti stokam. Neslo by aby stouny ve stokach taky davali nejakou penezitou odmenu? Dira 1k, Impove po 1k za stoun, taktez i moudrost...Konec stok 5k? Myslim, ze by to nicemu neuskodilo.

_________________
P.S. Hráči by neměli lvlem převyšovat svůj věk v reálu, neboť jak řekl Spider-manův strejda: "Velká síla nese i velkou zodpovědnost."

Leshrack - mocný zvířecí přítel temna.


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Thu May 02, 2013 2:39 pm
 
Adept
Adept
User avatar

Joined: Mon Feb 21, 2011 5:22 pm
Posts: 449
Location: OE city
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Doporucuji zrusit archery ze spawnu rogues na north-west od Ruins of Paladin City.
Jsou naspeedovani i bez jezditka a tech PvM lossu z PvP v okoli je fakt skoda.
Wary klidne nechte, ale ty archery doporucuji dat pryc.

_________________
Jsem zpět !! Kuře si tě najde
Image


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun May 05, 2013 11:59 am
 
Newbie

Joined: Tue Feb 05, 2013 2:38 pm
Posts: 2
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
neslo by zvednou stoun v lycanu? aspon na uroven stounu v mini dungach?


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun May 05, 2013 1:59 pm
 
Adept
Adept
User avatar

Joined: Mon Feb 21, 2011 5:22 pm
Posts: 449
Location: OE city
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Opakovani je matka moudrosti.

Archeri v C1 hitem fizuji vsechny kouzla. Nezalezi, jestli sedis na jezditku a nebo mas uz knocka. Proste jak mas agro a dostanes strelu, kouzlo fizne.

Povazuji za bug.

_________________
Jsem zpět !! Kuře si tě najde
Image


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun May 05, 2013 4:24 pm
 
Skilled
Skilled
User avatar

Joined: Fri Mar 13, 2009 10:17 am
Posts: 83
Location: MB
Online: 03:48:39
Status: active
Reg. players: 0
cAH wrote:
Doporucuji zrusit archery ze spawnu rogues na north-west od Ruins of Paladin City.
Jsou naspeedovani i bez jezditka a tech PvM lossu z PvP v okoli je fakt skoda.
Wary klidne nechte, ale ty archery doporucuji dat pryc.


Ty jsou prave nejlepsi, tam jsem harvil equipy :)

_________________
"Budoucnost patří aluminiu. “ — Jára da Cimrman

http://husite.saveboard.com/


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Fri May 31, 2013 11:27 am
 
Scout
Scout
User avatar

Joined: Sun Jul 01, 2012 6:29 pm
Posts: 23
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Zvýšil bych timer na respawn klíčníků aby se nedaly dungy tak lehce dobíhat, když parta půjde rychle, nikdo je nedoběhne, když se budou plácat s každým NPC tak je lze doběhnout, nebo i sólujícího hráče lze doběhnout.

-Zamezíte štuberům a nebudete číst denně desítky page o tom, že má někdo štubera.
-Udělal bych to jenom v nějakých dungeonech, ne ve všech.
-PvM má být PvM, pokud hráči vyhledávají PvP tak ať si běhají PvP ve městech, dungeon je PvM zóna.

Vím, že ostatní budou prskat, ale stejně nic nepojedete protože má každý štubera, takhle by jste měli aspoň nějakou možnost někoho pojet, když by nemohl být štuber a lidi by se plácali v dungu dlouho, popřípadě nějaká kapačka po cestě, tak by byla šance je doběhnout.

_________________
Když se Donalda Trumpa zeptali, co by udělal, kdyby zkrachoval, odpověděl "začal bych dělat MLM". Jeho partneři se pobaveně smáli a on reagoval "váš smích je přesně důvod, proč vy jste tam kde jste a já jsem multimilionář"!


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Fri May 31, 2013 12:51 pm
 
Adept
Adept
User avatar

Joined: Mon Feb 21, 2011 5:22 pm
Posts: 449
Location: OE city
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
low a mid lvl dungy, at jsou klidne relativne safe, ale dungy typu c1/c2/zasypana/sfynga/abyss...
Tam rozhodne ne.

Max po andely/element safe.
Postavy 30+ by mely byt schopne ubranit se PK.

_________________
Jsem zpět !! Kuře si tě najde
Image


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri May 31, 2013 2:24 pm
 
Master
Master
User avatar

Joined: Thu Jun 23, 2005 7:52 pm
Posts: 889
Location: Zlín
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
ani parta 35+ se náběhu neubrání, agra jsou svinstvo a to prostě neustojíš

_________________
Image


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Fri May 31, 2013 3:26 pm
 
Adept
Adept
User avatar

Joined: Mon Feb 21, 2011 5:22 pm
Posts: 449
Location: OE city
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
kraftas wrote:
ani parta 35+ se náběhu neubrání, agra jsou svinstvo a to prostě neustojíš

Neni pravda.
Podivej se na nektere Ralpeyho videa, je tam i video z defu C2 v PvM equipech.

A nebo....

Kdyz nanas (CoM) driv nabihaly OoOOocka do Chrtu 2, povedlo se nam je i zabit.

Prijde mi, ze jen ucelne klames, Kraftasi.
____________________________________
Nebo treba i, kdyz Husiti nabihali do C1 na 17. Lootli jedineho cloveka, Ichtyla. PK i Masteri umreli.
Jenze ten jeden equip byl hodne drahy.

Kdyby nosili veci, ktere se neboji zrakvit, tak je to nestve a ty mrtve PK/Mastery berou jako vyhru.
____
Je to vse jen o pristupu ke hre.
Mam silnou partu, vemu veci, ktere se nebojim zrakvit a hraju...
A nebo mam bobky u zadnice, protoze nosim veci, ktere se bojim zrakvit.

_________________
Jsem zpět !! Kuře si tě najde
Image


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri May 31, 2013 5:13 pm
 
Master
Master
User avatar

Joined: Thu Jun 23, 2005 7:52 pm
Posts: 889
Location: Zlín
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Já si jen vzpomenul když jsme v 5ti naběhli na full partu, měli tolik ager že jsme je posbírali a šli si rozdělit loot. Já nepotřebuji klamat, opravdu za tím nehledej žádné jiné šifry nebo nějaké kombinace, nemám na to IQ jak ty.

_________________
Image


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Sat Jun 01, 2013 3:33 pm
 
Hero
Hero
User avatar

Joined: Sun Feb 08, 2009 10:19 am
Posts: 1252
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Tiano wrote:
Zvýšil bych timer na respawn klíčníků aby se nedaly dungy tak lehce dobíhat, když parta půjde rychle, nikdo je nedoběhne, když se budou plácat s každým NPC tak je lze doběhnout, nebo i sólujícího hráče lze doběhnout.

-Zamezíte štuberům a nebudete číst denně desítky page o tom, že má někdo štubera.
-Udělal bych to jenom v nějakých dungeonech, ne ve všech.
-PvM má být PvM, pokud hráči vyhledávají PvP tak ať si běhají PvP ve městech, dungeon je PvM zóna.

Vím, že ostatní budou prskat, ale stejně nic nepojedete protože má každý štubera, takhle by jste měli aspoň nějakou možnost někoho pojet, když by nemohl být štuber a lidi by se plácali v dungu dlouho, popřípadě nějaká kapačka po cestě, tak by byla šance je doběhnout.

spawny klicniku se uz nastavovali tolikrat, ze nema vubec cenu to rozebirat...
ve stavajici situaci nenastavis spawn spravne nikdy, a nemuzes to zvysit tak, aby nebylo mozny nabehnout..

nejsi totiz na serveru kde se takto rozlisuje pvp a pvm.. pokud chces neco takoveho, zkus wowko

_________________
Neversab wrote:
..kdybych mel lepsi net tak vas rozjebu i charem 20 level, al diky netu nemuzu .


Top
 Profile  
 
Ads
Post new topic Reply to topic  Page 28 of 29
 [ 722 posts ]  Go to page Previous  1 ... 25, 26, 27, 28, 29  Next

Board index » Herní témata
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

cron
SitemapIndex SitemapIndex
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO Valid XHTML 1.0 Transitional Valid CSS!
Highly modified by Pirozek