* Register   * Advanced search 
Search for:


Post new topic Reply to topic Board index » Herní témata Go to page Previous  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29  Next
Author Message
PostPosted: Thu Dec 22, 2011 9:56 am
 
Newbie

Joined: Tue Aug 10, 2004 4:01 pm
Posts: 10
Online: 427:45:56
Status: active
Reg. players: 0
Jelikos mi nikdo nebyl schopen odpovedet zeptam se tady. Je zcela v poradku kdyz si v nejmenovanem dungu vymlatime cestu az do nejakeho patra dostaneme se nakonec pak se vratime na zacatek toho patra odlogneme za par hodin az je spawn pokracujeme opet na konec pak se vratime opet na zacatek patra a znovu odlogneme a opakujeme az do vypotrebovani zasob? Nebo je to obchazeni systemu na nemoznost vyhozeni party z dungu pred full respawnem a muzu cekat trest :?:

_________________
Image


Top
 Profile  
 
Ads
PostPosted: Thu Dec 22, 2011 10:44 am
 
Adept
Adept

Joined: Tue Jun 06, 2006 4:27 pm
Posts: 487
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
17cky to tak praktikovali ve 4. patře c1, takže bych řekl, že ne


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon Jan 02, 2012 8:46 pm
 
Adept
Adept

Joined: Sun Apr 02, 2006 6:35 pm
Posts: 399
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Navrhuji překontrolovat ghost porty ven z dungů, tak aby člověk případně nemusel čekal na help.
Příklad skaven nyní.

Specifikuj problem, porty tam jsou, Sampo...


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun Jan 08, 2012 2:31 pm
 
Master
Master
User avatar

Joined: Thu Jun 23, 2005 7:52 pm
Posts: 889
Location: Zlín
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Pridat nejake dlazdice na odportovani duchu z castlu 2. clovek se z tama nema jak dostat kdyz nema helpa a cekat do restartu na zabave moc neprida. jakmile narazim na dalsi dung, pripisu jej.

Opraveno, Sampo...

_________________
Image


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Sun Feb 12, 2012 5:39 pm
 
Adept
Adept

Joined: Sun Apr 02, 2006 6:35 pm
Posts: 399
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Když už se nám tedy znovu otevřel cube, nebylo by načase upravit dungy tak, aby se je nedalo probíhat?
Sfinga 1 pod hodinu, probíhání templu, probíhání castlu atd.
Pevně věřím, že GM tým je na tolik schopný, že dokáže odhalit co je kde špatně a zvolit vhodné řešení.

Zag: Tohle je dost otazka nazoru. Co se me tyce, je to ok. To probihani neni vubec zadarmo a vetsina guild to nedela (cti nezvladne), takze to vidim jako jistou formu odmeny pro lepsi hrace. Ale samozrejme nejake zpestreni pro probihajici nevylucuju.

ZAG: Odměna pro lepší hráče? Že přeběhneš npc, které tě neknoknou do místa, kde i ten nejtupější mág udělá obyčenou zeď do který všichni nalezou? Dungy zná dneska každej nazpaměť. Přesně vědí kam běžet, čemu se vyhnout, kam hodit zeď.
Přitom je tolik možností, jak "zpestřit" dung. Když si pak lepší hráči dokážou poradit, tak ať.
Zde několik možností:
přidat kopací pasti (ale ne dopředu jak je to téměř všude, ale dozadu) -> první hráč který chytá agra bude hozen zpátky tak, že dostane dmg, případně knok
přidat gravující npc
přidat pavučiny
přidat místa, která hráče třeba na 10s frozne, ale dmg bude dostávat
nebo klasicky silné dmg pasti, jaké jsou třeba v icu
Samozřejmě se chce na dungy na endoru koukat komplexně.Dneska je situace taková, že se některé dungy chodí a jiné ne. Důvody jsem psal již dříve v jiném topicu. Bohužel jsem si vědom omezených kapacit v oblasti gm týmu. Proto prosím o pár drobných úprav proti probíhání, které určitě nezaberou mnoho času.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun Feb 12, 2012 9:52 pm
 
Skilled
Skilled

Joined: Sat Oct 22, 2011 4:40 pm
Posts: 194
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Aha aha, odměna pro lepší party. A proč se nám teda tenkrát zatrhlo probíháni Icu prakticky až ke stonu? Pochopitelně proto, že jsme tam měly expy prakticky zadarmo. Výsledným produktem úpravy Icu je absolutně nechodící se dung. :D

Wildův post je beztak reakce na zvěsti šířící se po Endoru, že 17tky za jeden den prolítly všechny pilarové dungy. Nevím, co je na tom pravdy, každopádně si myslím že většina dungů je v současnosti nastavena tak, že to lze. Nemluvě o tom, že zrovna tihle geekové mají největší levely na Endoru, nejlepší eqipy a znají dungy i poslepu. Ale když nikdo nic nenamítal na jejich harvení v C1, tak ani teď nepředpokládám žádný zásah shůry.

_________________
Český pravopis je freeware, ale v žádném případě není open source! Používej dle libosti, ale nemodifikuj ho!
Quote:
SmudlinkaIII
Dostane tohle stvoreni uz konecne nakej trest za neustale urasky?

Image


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun Feb 12, 2012 10:07 pm
 
Hero
Hero
User avatar

Joined: Thu Jan 13, 2005 8:45 pm
Posts: 1063
Location: Kladno
Online: 00:00:00
Status: disabled
Reg. players: 0
Eofl, Wilda se vubec za tu dobu, co jsem to tady nesledoval a mel to stesti, ze jsem se s nim nemusel stykat, vubec nezmenil. Porad zavistivej magor a podprumernej hrac.

Chapu, ze muze byt frustrujici, ze tvoje podprumerna guilda, ktera nikdy nic neumela ani nedokazala, nema v pve takovy prehled ani neumi takovy veci, jako ty obdarenejsi hraci, nicmene je dobre nenechat svoji zavistivost cloumat tvym majestatem.. Ani svoje zcestny myslenkovy pochody, ktery tam ve vasem Smidla Empire rozvijite.

Jak ma Demo krasne v podpisu, kdo chce hleda zpusoby, kdo nechce hleda duvody. Lidi si nasli svoje zpusoby. Dungeony jsou nejak nastaveny a neni vubec na miste, aby se to tu na stary kolena Endoru dely nejaky revoluce, zvlast protoze nekdo umi neco co ty ne a tobe se to nelibi protoze ho to nad tebou zvyhodnuje.

Endor bezi nepretrzite 10 let, za tu dobu se tu PvE menilo minimalne, nejaka zavazna mechanicka zmena v pve byla maximalne jedna magovska zed, ktera se ukazala, ze vedla k zjednoduseni a ostrouhani pve nez k nejakymu stizeni a nove otevreny dungeony bych dokazal spocitat na prstech jedny ruky a to tu hraju od roku 2003. Nelze se divit tomu, ze se lidi naucili zefektivnovat svuj cas, ktery hre davaji, kdyz uz tu vydrzeli hrat tak dlouho a rutine opakovat do zblbnuti tunu veci. Neni cemu se divit, ze clovek, kterymu se to vyplati, se pokusi si nudnou vybijecku na 4 hodiny zkrati na 3. A co jako?

Samotny probihani v pve je neuveritelne riskantni vec. Staci jedna spatna zatacka, dva vypadnuty packety, mensi zalag a i pomerne slaby npccka ti partu rozkotli, smrt pro cloveka kterej uz neco probiha znamena, ze sel ten dung zbytecne. V tom horsim pripade ztrati i equip za nekolik mega.

Jenze vis co? Lidi to bavi, je to pro ne zpusob hry, je to adrenalin navic a je to urcite i zabavnejsi tak riskantnejsi probehnout skupinu npc nez ztravit trojnasobny cas tim vybijet je a unudit se pri tom k smrti. Kdyz jsem byl naposled loglej, sel jsem s nasima pevnost, v ktery shaby pri probihani zrakvil flamieta, ztratili se nam dva unikaty na npc z pasti a pulka party, vcetne ralpeyho, dostalo pvm exploss. Jenze ty lidi se tim bavi, zasmali jsme se tomu a sli jsme dal, to je neco, co ty pochopit nemuzes, protoze vidis jen to, jak je to hrozne vyhodny a fakt, ze to ty sam neumis, nemas na to a nemuzes to prekousnout.

Uvedomte si, ze na Endoru je minimum novych lidi a kazdym rokem je mensi sanci, ze novy pribudou. Zneprijemnujte zbytecne lidem zpusob hry, ktery si adaptovali a pockejte, kolik vam tu tech lidi bude hrat. I kdyz o to mozna Wildovi jde, neni nic prijemejsiho nez fakt, ze mas dul sam pro sebe, nikdo ti nezabiji srnky kdyz si promluvil sproste a potrebujes nafarmit nejaky ty kuze a ze mas konecne safe pvm, kde te nema kdo vyjet, i kdyz si lemra, co nedokaze probehnout kus dungu aniz bys to polozil na prvniho typka s halapartnou.

Hnijte tu blaze

_________________
Endor.. Forever in our hearts..


Top
 Profile WWW ICQ  
 
PostPosted: Sun Feb 12, 2012 11:04 pm
 
Hero
Hero
User avatar

Joined: Sun Feb 08, 2009 10:19 am
Posts: 1269
Online: 00:54:25
Status: active
Reg. players: 0
wilda wrote:
Když už se nám tedy znovu otevřel cube, nebylo by načase upravit dungy tak, aby se je nedalo probíhat?
Sfinga 1 pod hodinu, probíhání templu, probíhání castlu atd.
Pevně věřím, že GM tým je na tolik schopný, že dokáže odhalit co je kde špatně a zvolit vhodné řešení.

Zag: Tohle je dost otazka nazoru. Co se me tyce, je to ok. To probihani neni vubec zadarmo a vetsina guild to nedela (cti nezvladne), takze to vidim jako jistou formu odmeny pro lepsi hrace. Ale samozrejme nejake zpestreni pro probihajici nevylucuju.

ZAG: Odměna pro lepší hráče? Že přeběhneš npc, které tě neknoknou do místa, kde i ten nejtupější mág udělá obyčenou zeď do který všichni nalezou? Dungy zná dneska každej nazpaměť. Přesně vědí kam běžet, čemu se vyhnout, kam hodit zeď.
Přitom je tolik možností, jak "zpestřit" dung. Když si pak lepší hráči dokážou poradit, tak ať.
Zde několik možností:
přidat kopací pasti (ale ne dopředu jak je to téměř všude, ale dozadu) -> první hráč který chytá agra bude hozen zpátky tak, že dostane dmg, případně knok
přidat gravující npc
přidat pavučiny
přidat místa, která hráče třeba na 10s frozne, ale dmg bude dostávat
nebo klasicky silné dmg pasti, jaké jsou třeba v icu
Samozřejmě se chce na dungy na endoru koukat komplexně.Dneska je situace taková, že se některé dungy chodí a jiné ne. Důvody jsem psal již dříve v jiném topicu. Bohužel jsem si vědom omezených kapacit v oblasti gm týmu. Proto prosím o pár drobných úprav proti probíhání, které určitě nezaberou mnoho času.

a vis proc? protoze se tam pridali ty super veci, ktery sice omezi ty "lepsi hrace" kteri to probihaji, ale uplne to znici dung pro ty, pro ktery je dung delanej. tohle proste nema smysl, dungy se probihaji, protoze nema cenu je vybijet , bud tam nejsou expy, nebo drop a to je zpusobeny tim, ze se do toho furt rejpe, tim ze to znicis i na probihani se ten dung uz nejspis nebude chodit vubec, viz. ice

a ivan to napsal presne.

_________________
Neversab wrote:
..kdybych mel lepsi net tak vas rozjebu i charem 20 level, al diky netu nemuzu .


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun Feb 12, 2012 11:36 pm
 
Adept
Adept

Joined: Tue Jun 06, 2006 4:27 pm
Posts: 487
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Já se divím, jak vy nás úplně dokonale znáte, nikdy jste s náma nehráli, nikde jste nás nikdy neviděli, ale všechno víte úplně perfektně... :roll: Ono to možná bude tím, že jednáme podle nejslabšího články guildy a hrajou s náma i starší lidi(pro rejpaly šmidlu nemyslím) a ty se na to prostě necejtí a netuší...
Jojo ivane jsme lamy, ale za tvých dob to bylo ještě horší ty lidi s kterýma jsme hráli, tomu věř. Btw jojo byl jsem nejhorší berk na serveru a vždycky budu a vždycky jsem Vám jen žral expy :lol:


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon Feb 13, 2012 12:07 am
 
Developer
Developer

Joined: Sun Jun 04, 2006 1:05 pm
Posts: 74
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Wildo: Jedinej koho vidavam probihat dungy jsou 17ky. Pokud me presvedcis, ze tohle dela vetsina shardu, urcite se na to zacnu divat jinak.


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Mon Feb 13, 2012 12:09 am
 
Adept
Adept

Joined: Sun Apr 02, 2006 6:35 pm
Posts: 399
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Napiš mi na icq. Budu tě zvát na čumendu.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon Feb 13, 2012 12:11 am
 
Master
Master
User avatar

Joined: Thu Jun 23, 2005 7:52 pm
Posts: 889
Location: Zlín
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Ja bych zase upravil klicniky v dungu protoze do nekterych dungu se neda nabehnout.

_________________
Image


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Mon Feb 13, 2012 12:15 am
 
Adept
Adept

Joined: Sun Apr 02, 2006 6:35 pm
Posts: 399
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Já bych zase upravil, aby dungy nemohla kontrolovat jedna roguna že?


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon Feb 13, 2012 12:41 am
 
Hero
Hero
User avatar

Joined: Thu Jan 13, 2005 8:45 pm
Posts: 1063
Location: Kladno
Online: 00:00:00
Status: disabled
Reg. players: 0
Pavlajsi ty muzes byt rad, ze si semnou mohl hrat jinak bys byl doted stejnej noob jako wilda

A ted vazne, vemu berka 25 level a probehnu troll nakonec, kdyz me date priesta 25level, probehnu nakonec zabiju vsechno u stonu a u pokladu, pridejte me rogunu 25 level a ty poklady si vyberu, bude to pro me otazka 5ti minut. Budete tu lobovat za "opravu" trollu abych to nemohl probehnout s postavou, ktera tam zjevne nema levelove co delat?

Chyba tech endorskejch dungu je v samotny koncepci a v samotnym rozdelovani, vzita mentalita je tu rozdelovat dungy na low level (troll) a high level (vsechno od icu a abyssu po skaven a raven, jenomze rozdil mezi abyssem a ravenem jak v dropu tak v levelech npc, obtiznosti a vsem jinym je markantni, i kdyz to spada do stejny kategorie). , Kdyz si vemu castle 1, pro takovyho ralpeyho je 1+2 patro stejna, ne-li horsi situace jak pro mojeho 25 lvl berka ten troll (troll pro levely 15, muj berk 25.. castle 1 pro levely rekneme 25, ralpey 45, to je rozdil 20 levelu), ten char tam proste nema co levelove delat. Ze je pulka dungu urcena pro levely 20 a druha pro levely 30+ neni chyba tech lidi a je nelogicky jim branit v tom si to zkratit, pokud na to maji. Koneckoncu, kdyz nezabijis npccka, nemas z ty casti dungu naprosto nic, akorat nahodnej exploss, osobne pokud jsem mel za npc klidne treba je 1-2 expy, osobne jsem radsi vzdycky dung vybijel, risk toho lagu, explossu a zdrzeni se pri vybijeni veci me za to nestal, Ale ta situace je stejna jako to probehnuti toho trolu.

_________________
Endor.. Forever in our hearts..


Top
 Profile WWW ICQ  
 
PostPosted: Mon Feb 13, 2012 8:33 am
 
Skilled
Skilled

Joined: Tue May 24, 2011 10:07 am
Posts: 104
Online: 00:00:00
Status: banned
Reg. players: 0
ivane a ty jsi furt stejny primitiv, jak kdyz sem s tebou hral ja :)

Ad trolak - menil se, dneska bys tam s tvoji orientaci a skillem zabloudil a chcipl (jako kolikrat kdyz si zabloudil i na začatku andělu - že...) Tak prosim, kdyz tu nehrajes uz nejakou dobu, tak se nevyjadřuj.

Co píše wilda ze by se to melo omezit neni tak spatnej napad, ale řešení pastma je opravdu špatnej napad a znehodnoti to dungy.

Pokud vam fakt vadí, ze se probiha tak upravte třeba poklady tak, aby byly vazany k nějakému spawnu NPC. Ale ne k npc, ktere bude spawnute u pokladu, to by ztrácelo logiku - ŽE ANO....

A myslim, ze by nebylo slozite nascriptovat třeba npc které by "putovalo" po stejné trase, a na něj by byl vázán např. poklad závěrečny. Pro expi by si mohil zabehnout, ale mirorisovej poklad holt bez práce nepude... A teď mě prosim kamenujte...

_________________
[Vyveska Master]
ExternalBuyer

Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon Feb 13, 2012 8:51 am
 
Adept
Adept

Joined: Tue Jun 06, 2006 4:27 pm
Posts: 487
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Imho wildu k tomu postu vedl jeden důvod, který nikomu nedošel a jen na něj útočíte a to ten, protože ice se zavřel, protože se jen probíhal, dragon nest se předelal, proto samé. Pevnost se taky probíhala a tak ji Maemi musel předělat... Už Vám to došlo? Nebo tu furt budete hustit jací jsme neschopný růžáci? :D Osobně mám nějaké probíháni u zadku, protože expím low priesta a ty expy mám všude. :D


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon Feb 13, 2012 10:21 am
 
Adept
Adept
User avatar

Joined: Fri Apr 14, 2006 2:04 pm
Posts: 299
Online: 2025:36:20
Status: active
Reg. players: 52
upravte pilary aby mely nahodny respawn v xy dungeonech. priklad: cube je nove otevreny a pilary se spawnou v dungu A, B, C, D. Lidi projdou cube a nove pilary se sapwnou v dungeonech B, C, E, F. Proste nejak random, aby clovek musel odchodit toho vic, nez by zjistil kde jsou. A mozna treba i zavest nejaky mensi ritual na "precteni" pilaru.

_________________
WEEEEEEEEE


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Mon Feb 13, 2012 11:44 am
 
Skilled
Skilled

Joined: Sat Oct 22, 2011 4:40 pm
Posts: 194
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
No přesně tak. I já jsem narážel na tu samou zkutečnost, že v minulosti dungy které se probíhaly prošli modifikací... A teď se najednou tvrdí, že je to imho Ok, a že se s tím prostě nic dělat nebude. Já se vlastně ani nedivím, ono by to asi znamenalo kompletní překopání jistých dungů. Což se pochopitelne nikomu dělat nechce, jen se tady zase ukazuje pokrytectví a alibizmus.. Nechápu, proč tu Ivan řeší osobní antipatie s růží, taky mi občas ti kluci lezou na nervy, ale teď to sem vůbec nepatří. A proč se tu navážíš do Pavlajse už vůbec nechápu.. když jsi ho potřeboval tak to byl "týpeček", ale teď když hraješ se 17 tak je to najednou růžácká lama, je to k smíchu. :D

Zag: Ja jsem pouze vyjadroval svuj osobni nazor. Vysledny postup ET se samozrejme muze lisit. A ze se s tim nic delat nebude jsem taky nerekl :)

_________________
Český pravopis je freeware, ale v žádném případě není open source! Používej dle libosti, ale nemodifikuj ho!
Quote:
SmudlinkaIII
Dostane tohle stvoreni uz konecne nakej trest za neustale urasky?

Image


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu Nov 15, 2012 11:13 am
 
Adept
Adept

Joined: Sun Apr 02, 2006 6:35 pm
Posts: 399
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Dobré poledne pánové a dámy.
Po úpravě vyhazování postav ze dveří, je nyní velmi obtížné (a hlavně zdržující) procházení mřížemi v C2 (asi víte kde myslím).
Bylo by vhodné se na to podívat a upravit.

Thiel: Vím, které mříže máš namysli a nesouhlasím s tebou. Chce to nacvičit a pak vám to půjde úplně lehce.

Dále navrhuji upravit otevírání pokladnice v d2. Někteří nejmenovaní lidé (tip mám) si tam chodí jen pro poklad, aniž by museli zabít nějaké větší množství npc.
Největší fór je v tom, že spawn klíčníka je natolik dlouhý, že je ani nikdo nemůže dohnat. Nechápu, že nemají dostatek sebereflexe na to, aby takovouhle chybu nahlásili.
Proto navrhuji jednu z páček fixnout na konečného bose, aby pokladnice byla pak odměnou za průchod dungem. A zkrácení timeru na klíčníka.
Děkuji


Edit: 4 Thiel: Ano, my víme, že to šlo dříve nacvičit. Avšak dneska si stoupne celá parta k mřížím, počká až se otevřou a jakmile projde první, tak to všechny ostatní posune o políčko zpátky, tudíž musej zase čekat.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu Nov 15, 2012 1:45 pm
 
Skilled
Skilled
User avatar

Joined: Tue Sep 06, 2011 9:58 am
Posts: 75
Online: 00:00:00
Status: banned
Reg. players: 0
wilda wrote:
Dobré poledne pánové a dámy.
Po úpravě vyhazování postav ze dveří, je nyní velmi obtížné (a hlavně zdržující) procházení mřížemi v C2 (asi víte kde myslím).
Bylo by vhodné se na to podívat a upravit.

Edit: 4 Thiel: Ano, my víme, že to šlo dříve nacvičit. Avšak dneska si stoupne celá parta k mřížím, počká až se otevřou a jakmile projde první, tak to všechny ostatní posune o políčko zpátky, tudíž musej zase čekat.


Teď se nedostanu do hry, ale pokud to funguje tak, že jakmile někdo popojde dál z políčka, kde byly zavřené mříže, a mříže se zavřou, tak se to dá vyřešit jednoduše. Ti, co stojí na místě, nesmí při zavření uskakovat ven, ale dovnitř. Myslím, že se dá jednoduše vypozorovat, že vždy uskakujete dozadu.


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Thu Nov 15, 2012 1:48 pm
 
Adept
Adept

Joined: Sun Apr 02, 2006 6:35 pm
Posts: 399
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Všechny hráče to posune o pole dozadu, takže se musí procházet po jednom. Až ten dung půjdete, poznáte, že to není dobře udělané :D


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu Nov 15, 2012 2:31 pm
 
GM
GM

Joined: Mon May 16, 2011 5:34 am
Posts: 56
Online: 01:13:59
Status: active
Reg. players: 0
Korbedda wrote:
wilda wrote:
Dobré poledne pánové a dámy.
Po úpravě vyhazování postav ze dveří, je nyní velmi obtížné (a hlavně zdržující) procházení mřížemi v C2 (asi víte kde myslím).
Bylo by vhodné se na to podívat a upravit.

Edit: 4 Thiel: Ano, my víme, že to šlo dříve nacvičit. Avšak dneska si stoupne celá parta k mřížím, počká až se otevřou a jakmile projde první, tak to všechny ostatní posune o políčko zpátky, tudíž musej zase čekat.


Teď se nedostanu do hry, ale pokud to funguje tak, že jakmile někdo popojde dál z políčka, kde byly zavřené mříže, a mříže se zavřou, tak se to dá vyřešit jednoduše. Ti, co stojí na místě, nesmí při zavření uskakovat ven, ale dovnitř. Myslím, že se dá jednoduše vypozorovat, že vždy uskakujete dozadu.



Je to přesně tak, jak říkáš. Nechtěl jsem mu to říkat, aby na to přišel sám... Ale ty jsi hodnější noo


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Thu Nov 15, 2012 3:37 pm
 
Adept
Adept

Joined: Sun Apr 02, 2006 6:35 pm
Posts: 399
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Mě fascinuje, že místo toho, aby jste opravili debilně fungující mříže, radši vymýšlíte výmluvy, proč to nedělat. Takže pokud to dobře chápu, Vaší ideou je, že celá parta vleze do dvěří, otočí se čelem vzad tak, aby je zavírající dvěře posunuly dopředu?


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu Nov 15, 2012 4:06 pm
 
Skilled
Skilled
User avatar

Joined: Thu Oct 21, 2010 1:19 pm
Posts: 137
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
My to naposledy po třech mřížích nacvičili a dál zvládli uplně v pohodě.. pokud to vaše růžestapa nevzládne, běžte na wowko


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Thu Nov 15, 2012 5:37 pm
 
Adept
Adept
User avatar

Joined: Sun Feb 17, 2008 1:33 am
Posts: 259
Location: Senec, SK
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 1
My sme na to prisli asi za 10 sekund a nikdy nam to nerobilo problem. PS: aby tu nevznikli nejake narazky typu, ze mame u seba GM, dosiel som na to ja.

_________________
Ultima Offline...


Top
 Profile ICQ  
 
Ads
Post new topic Reply to topic  Page 27 of 29
 [ 722 posts ]  Go to page Previous  1 ... 24, 25, 26, 27, 28, 29  Next

Board index » Herní témata
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

cron
SitemapIndex SitemapIndex
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO Valid XHTML 1.0 Transitional Valid CSS!
Highly modified by Pirozek