* Register   * Advanced search 
Search for:


Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies. Board index » Archiv
Author Message
PostPosted: Wed May 09, 2007 7:59 pm
 
Skilled
Skilled
User avatar

Joined: Sun Nov 19, 2006 2:26 pm
Posts: 114
Location: Les pod mestom Harbour.
Online: 00:00:00
Status: banned
Reg. players: 0
Quote:
Mimochodem nebylo by od věci založit nějakej topic s diskuzí. Když už to tu teda má sloužit jako 'RP novinky' ;p


Ano začnem to týmto. Snaď jediný rozumný nápad a poznámka odteba.

V jednotlivých bodoch budem odpovedať na tvoje "keci" v RP Novinkách.

Quote:
1)Co když je moje postava němá?


Tak je určite zaostalá. Každý z nás má svoju minulosť. Možno sa v nej nič zvláštne neudialo. RP príbeh neznamená. " Keď moji rodičia bojovali proti drakovi z tromi hlavami a nakoniec vyhrali. Narodil som sa v krvi draka ktorá tiakla potokom v okolí. Táto krv mi dodala nesmrte¾nosť. " Takto nemusí vyzerať každý príbeh.
-----------------------------------------------------------------------------------

Quote:
2)Co když moje postava nechce, aby nějaký vyvolavač monster znal její minulost?


Vyvolávač monšier je císe pekná definícia Necromancera ale určite sa nehodí ku Knihovníkovi a ochrancovi Hostinca. Ber to tak, že ak je niekdo Flager + Knihovník známy svojou múdrosťou nieje to Vyvolávač monštier hoci aký.
-----------------------------------------------------------------------------------
Quote:
3)Proč by nějaká postava(I když to je rp flagger) měla mít přehled v povahách, zvyklostech, vztazích, atp celé rp komunity?


Prečo nie? Je to RP flager atoto vždy bude musieť vedieť. Pripadámi to ako blbosť čo hovoríš. pretože potom by sa flag mohol len tak rozdávať.
-----------------------------------------------------------------------------------

Quote:
4)Proč se za každou cenu snažíte hrát klasické RP, držíte se pevně daných zvyklostí a pozadí známých fantasy světů?


Jestvuje neklasické RP? Fajn predveď mi ho.
-----------------------------------------------------------------------------------
Quote:
5)Co má slohovka na A4ku a hodinový 'přijímací pohovor' společného s RP? Budeme na sebe hodinu emotovat a vyprávět si příběhy o vznešených paladinech, o zabité rodině a o pomstě kterou vykonám, až vyrostu?(Aneb klasické schéma historie endorské postavy) I kdyby tohle moje postava opravdu zažila, proč by to proboha měla probírat s někým, koho vlastně vůbec nezná?


Znova. Podla čoho chceš príjmať? Dojsť do banky a " Chce nekdo flag? " Tú stranú máš napísanú zachvílu ak ti nechýba fantázia. Ak je to začiatočník tak na tom príbehu si postaví kariéru a dopomôže mu to v budúcnosti. Keď to predloží flagerovi a budú tam chyby. Upozorníme na ne a sám autor ich pochopí bude sa im vyhýbať aj priamo v In Game. Toto mám otestované na samom sebe. Niekde je tu zahádzaný môj prvý príbeh. Je vňom to¾ko chýb a nedokonalostí. Ale na chybách sa človek učí.

To, že Galtona nepoznáš je iná vec. Ale zoberme si to takto. Príjdeš na pohovor do práce a bude tam niekdo koho si nikdy nevidel ale predsa len mu musíš predložiť svoj príbeh (životopis). Je to skoro to isté.
-----------------------------------------------------------------------------------
Asi všetko z mojej strany.

_________________
Dragons - http://dragons.yourme.net/index.htm
RP - http://forum.endor.cz/public/viewforum.php?f=10


Top
 Profile WWW ICQ  
 
Ads
PostPosted: Wed May 09, 2007 8:59 pm
 
Master
Master
User avatar

Joined: Sat Jun 21, 2003 2:21 pm
Posts: 903
Online: 1652:13:32
Status: banned
Reg. players: 0
1) Nemyslel jsem tím, že nemá minulost. Ani nemusí být zaostalá. Pro mě za mě může mít třeba vyřízlý jazyk. Jde o to, že němá postava těžko vykoná hodinový pohovor;p

2)Myslel jsem, že to je heretik. Ale to je celkem fuk.V té části postu nešlo vůbec o tom kdo nebo co je. Jde o to, že ne každá postava ráda hned vyklopí někomu, koho ani třeba nezná, celý svůj životní příběh. Můžou existovat věci, kterými se chlubit nechce, které nechce odhalit. Nebo věci na které ani nechce vzpomínat. Co kdybych dejme tomu byl najatý vrah a chtěl bych našeho milého knihovníka za pár šupů vodkrouhnout? To mu to půjdu napřed říct?

3)Tak tohle je ultrablbost a za takovouhle cenu flag nikdy chtít nebudu. Největší kouzlo rp je v konfliktech, v tajemstvích, v nedorozumněních. V nahodilých situacích a v tom, že nikdy nevíte, co člověk vedle vás udělá. Tahle vaše vševědoucnost a možnst znalosti toho, jak se která postava přesně zachová, jaké má s kým vztahy, atp. všechno akorád kazí. Navíc když to vemu striktně rp. Kde by postava flaggera vzala všechny tyto informace? Vy jste ji snad povýšili na boha?

4)Tohle je na dlouhou diskuzi. Každopádně RP není o květnaté mluvě, o neustálém emotování, o vykání a o oslovení "příteli".

5)Přirovnáváš to k pohovoru do práce. Myslím si, že to přesně vystihuje to, co se tu snažíte vytvořit. A to je myslím chyba. RP by mělo být o hraní ingame. Flag by se měl dostávat za hru rp ingame. Nevyhovovala mi ani forma, kterou jste používali předtím. Èlověk musel dojít za flaggerem a začít si o něm povídat o vašem spolku a kdesi cosi. RP komunita na endoru by podle mého názoru v žádném případě neměla být jedna skupina lidí, kde jsou všichni dobří přátelé, mají společné cíle a vůči okolnímu světu vystupují v podstatě jako cech. Možná by to tak mělo být na foru, ale v žádném případě ingame. Já si myslím, že rozdávání flagu by mělo probíhat nahodile. Flagger by měl být aktivní člověk, který se často pohybuje ve světě Endoru. Kdyby pak uviděl někoho, jak je bez flagu a mluví rp, chvíli by ho mohl pozorovat a když by uznal, že je toho ten člověk hoden, mohl by se ho např přes partu zeptat, jestli hodlá rp hrát neustále a jestli by neměl zájem o flag, aby ho ostatní lépe rozeznali.

_________________
Gereth, Montarick, Tanova - V nesprávný čas, v nesprávné guildě.<Banned>
Finwe, Gereth, Simone - On a quest to die better.
Nobody's tomorrow is guaranteed.
CSFD // CBDB


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Wed May 09, 2007 10:21 pm
 
Adept
Adept
User avatar

Joined: Fri Aug 01, 2003 10:25 am
Posts: 480
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
No ked nebudete moc proti tak sa pripojim do vasej diskusie...

Mne osobne sa nepaci ze presne kopirujete svety wizardov. Wizardi maju velmi pekne prepracovane svety ako je Forgotten Realm, Mystara, Icewind Dale a kopec dalsich. Netvrdim ze sa v nich neda hladat inspiracia, ale striktne sa ich dodrzovat nie je podla mojho gusta.

k tym bodom:
1. historia je fajn, dokaze sa potom viac clovek v citit so svojou postavou, nemusi byt rozsiahla, staci dvoma troma vetami...

2. charakter postavy je taky aky ho ty chces mat, ak chces aby bol nedovercivy, a tajnostkarsky, tak co mu brani klamat a splietat intrigy

3. Toto nepokladam za moc dobry napad, lebo potom moze stratit kuzlo hranie niektorych charakterov, ked dopredu vies co su zac. Co ak niekto hraje zakeraka, ktory sa k tebe sprava milo, len kvoli tomu ze nieco od teba potrebuje.

4. Klassickym RP pravdepodobne myslis Wizardacke ala AD&D. Ako som uz spominal RP nie je len to ako to napisali wizardi, alebo tak ako je to prezentovane v hrach ako Baldurs Gate, Icewind Dale a mnoho dalsich.
RP by malo byt dynamicke. RP nie je len o frazach, ale hlavne o pochopenie toho ze osobnost za pocitacom a osobnost vo svete UO su dve rozdielne osoby, ktore o sebe navzajom nemaju ani sajnu. Tzv. vedomosti hraca a postavy treba oddelit. Z toho aj vyplyva samozrejmost ze nevidim si na svoje expi a ani hodnoty skilov. Ak chcete nieco povedat na co RP mluva nestaci ani s gestami, priapdne nieco konkretne naznacit tak kludne pouzivajte ooc, napr. "OOC: moja postava sa snazi ta strasne okato zbalit, lebo ma male skusenostami s opacnym pohlavim", pripadne ak uz potrebujete kvoli nejakemu neznamemu dovodu prezradit niekomu svoj lvl pouzivajte OOC [out of character]...

5. Nemozem povedat ci je to zle alebo dobre pozadovat A4 textu. RP komunnitu si tvoria hraci, tu nema moj nazor o nic vacsiu hodnotu ako ten vas. Na jednej strane je pisanie A4 dobre, lebo clovek z vyprodukovane textu vie zistit na akej "rozumovej" urovni je clovek, ktory bude prijmany. Na druhej strane ako Ivfel spravne poznamenal je to ako pisanie pohovoru do prace, a nie vzdy sa to hodi vzhladom ku charakteru postavy. Skor by som sa priklanal k in-game testovaniu na tzv. modelovych situaciach, pod tym si predstavujem to ze OOC sa dohodne flager s hracom na nejakej modelovaj situacii. Napr. Pojde o fiktivne upalovanie bosorky, flager bude predstavovat vahajuceho inkvizitora, ktory chce ubohu zenusku upalit za bosoractvo a nas zaujemca ju ma zachranit, kludne to moze spravit na X sposobov to zalezi na fantazii, ci sa presvedci inkvizitora o jej nevine, alebo ho presvedci ze je naozaj bosorka a nic ine si nezasluzi. Takychto modelovych situacii si moze flagger vymysliet kolko chce, kludne aj viac ked nie je spokojny s RP prijmajuceho hraca. Je to len navrh, ale mohlo by to podla mna aj takto fungovat.


Top
 Profile WWW  
 
PostPosted: Wed May 09, 2007 10:37 pm
 
Skilled
Skilled
User avatar

Joined: Sun Jun 01, 2003 11:44 am
Posts: 113
Location: Liberec/Praha
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Ach jo.

Oba máte pravdu. Ale oba na to hledíte jinak.

Takže postava flagera neexistuje! Flager je hodnost hráče ne postavy. Pakliže napíšeš A4 stranu a pošleš to přes ICQ/PM flagerovi, tak by on měl být dostatečně zkušený na to, aby pochopil, že jeho postava to neví. Nadruhou stranu aspoň Flager zjistí, že ten a ten člověk má zájem a bude si ho třeba víc všímat.

Povídání in game nemusí být přátelský rozhovor. Zažil jsem mnoho diskuzí ve hře, kde mě zájemce nadával, urážel nebo dokonce na mě zaútočil uprostřed dungeonu. Další nebyly ani diskuze jen krátké střetnutí s dokonalou RP atmosferou, kterou dotyčný dokázal navodit. Nemyslím si, že by někdy bylo udílení flagu jen o tom promluvit si o RP spolku. Pokud ke mě někdo přišel a chtěl o něm mluvit, tak jsem hned věděl, že RP nedostane.

Získání flagu by mělo být o tom, co zájemce dokáže navodit. Nemusíme být kamarádi. Nemusíme se znát. V RP se cení nápady. Nevidím důvod, proč by zájemce měl flagera oslovovat. Vše může začít jinak. Například ukradnutím měšce. (systém to třeba nepodporuje, ale od toho jste RP hráči, abyste si to zvládli vymyslet)

Prostě a jednoduše Flager to nemá jednoduché. Nemůže 24 hodin stát po bankách a pobíhat sem tam. Proto vidím pravidla, co napsal Galton jako upozornění pro flagera, že ten a ten má zájem. Samotné přijímání může probíhat jinak. Každý flager má jiný styl.

Různorodost stylu a to, že nejsou flageři až tolik zpřízněni by mělo navodit i rozdílnost v RP hráčích. Bohužel dříve či později se hráči (je jich málo) poznají, ale pak záleží na nich, jak moc dokáži udržet své postavy.

Mimochodem nikdo neříká, že nemůžeme vytvořit několik táborů. Jen to chce chtít. O tom jsem se přesvědčil, když se celý systém rodil. Ale dokud něco neuděláme sami, tak GM nebudou mít co podporovat.

Jinak zkuste omezit psaní na foru a raději něco vymýšlet ve hře. Krása RP není v questech není v diskuzích, je v nápadech a toleranci. RP hráč by měl skousnout svoji smrt, když ho někdo dobře obalamutí.


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Thu May 10, 2007 1:27 pm
 
Master
Master
User avatar

Joined: Tue Jun 07, 2005 10:07 am
Posts: 819
Location: Shadow Ruined city
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 1
Navrh Galtona na prijimani do RP klubu je sice zajimavy, bude dokazovat ze zadatel si opravdu da zalezet na ziskani flagu a ze si ho bude vazit, ale nevim kolik lidi bude chtit delat takovou slohovou praci. Neni to spatny napad, ale ne kazdeho bavi psat pribehy, ne kazdy to svede. Ja spise uprednostnuji to jak se postava chova ve hre. Vsimam si lidi kteri mluvi v ramci RP a pokud je takto vidam nekolikrat, dam se nimi do reci, a to nejen s postavou flagera. Pokud ho shledam vhodnym nabidnu mu clenstvi a pokud souhlasi pak neni co resit...

Podle meho by si mel kazdy Flager sam rozhodovat o tom, komu da flag a za jakych podminek. Bude to potom jeho "ovecka"...

Nicmene se nebranim prijimani pribehu a jejich uverejnovani zde. Tvorivosti se meze nekladou.

K veci "kopirovani" svetu: Neni spatne prejimat prvky z jinych svetu a dejovych linii, ale preci jenom vic se zde hodi to, co se deje ve zdejsim svete, to co postava zazila ci se dozvedela . Ovsem nikdo nerika jak stare jsou postavy a co vsechno mohou vedet, klidne si muzou pamatovat ci nekde precist o davnych valkach ras, o cemkoliv co zde nekteri obhajuji,.... podle meho je kazda postava jako kniha, neco v ni je zapsane ale neco musime dotvorit sami,...


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Thu May 10, 2007 2:49 pm
 
Adept
Adept
User avatar

Joined: Mon Jun 30, 2003 6:33 pm
Posts: 301
Online: 190:09:22
Status: active
Reg. players: 0
K němé postavě.
Hluboce se mýlíte že se to nedá hrát RP. Pamatuji na Dp jednoho z lidí kteří hráli přísně RP. Měl svůj příběh a ve hře neřekl slovo. Když vám chtěl něco říci napsal to do knihy a tu položil na zem.

Každé setkání a konverzace s ním byla zážitkem. O své minulosti se s nikým nebavil. Měl svoji roli a tu hrál. A to je podstatné. To je RP.

Myslím že dost bylo definic. Hrajeme UO pro zábavu tak z tomu tak přistupujme. Flageři byli vybráni a věřím že dobře tak je na každém z nich jaká kritéria pro udělení vytvoří. Za sebe musím ovšem říci, že určitě nebudu trávit svůj volný čas sepisováním slohového cvičení podle kritérii jak na dizertační práci. Jestli si myslí flageři že si flag nezasloužím, nebo že nesepsáním slohu ho nebudu hoden. každýho věc. Hrál jem RP předtím bez flagu a taky to šlo.

Wizardy bych rozhodně nezatracoval z pohledu vzoru. ADaD není výtvor pár jedinců, ale evoluce RPG trvající desetiletí vycházející z Tolkiena , mytologií a tvůrčí fantazie stovek zapálených lidí. ADaD tu bylo dřív než osobní počítače...
Například problematika rasa-povolání. drow by se nikdy nemohl stát paladinem. Drow má jiné bohy a jiný teologický základ, neslučitelný s řády paladinů.... Atd. atd.

_________________
Sám svobody kdo hoden svobodu zná vážiti každou Image


Top
 Profile WWW ICQ  
 
PostPosted: Thu May 10, 2007 3:02 pm
 
GM team leader
GM team leader
User avatar

Joined: Sun Feb 11, 2007 2:25 pm
Posts: 510
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Jen připomenu, že RP závisí na hráčích. Pokud se vám vaši flageři nelíbí, pak máte možnost zvolit nové.


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Thu May 10, 2007 4:21 pm
 
Skilled
Skilled
User avatar

Joined: Sun Nov 19, 2006 2:26 pm
Posts: 114
Location: Les pod mestom Harbour.
Online: 00:00:00
Status: banned
Reg. players: 0
Mahdi wrote:
Jen připomenu, že RP závisí na hráčích. Pokud se vám vaši flageři nelíbí, pak máte možnost zvolit nové.
Nepáči sa im to, že nedostanú flag na požiadanie okamžite. Myslím, že Galtonov spôsob mal vyriešiť možno, že kôli škole alebo podobne nemá čas behať a byť stále online niekde v mestách. Preto príbeh, preto rozhovor. Bohužia¾ nie každý dokáže byť nevidite¾ný a sledovať nieko¾ko jedincov, čo hrajú RP len pred Flagerom.

Pre Noaha- V mojom príspevku som neuviedol, že Flager je Flager aj ingame ale to, že Dôležitejší člen ochrancou Hostinca.

Ivelfe - Na to ti neodpoviem ja, ale Galton. V každom prípade Noah spomenul to na čo sa zabudlo a dosť podstatné. Flageri sú štyria, každý z nich má svoj štýl príjmania, každý je iný. Galton uviedol svoj a ten môžme okresať do inej podoby ako tu bola napísaná. Hodinu ber ako čas na to aby si "očaril". Niekomu to trvá chví¾u a niekomu nepomôže ani deň. Uzavrite túto tému a prejdite na niečo iné.

Flag sa rýchlo môže dať ale ešte rýchlejšie zobrať. Poznal som nieko¾ko jedincov ktorý o neho takto prišli. Takže hrajte RP. Nikdy neviete či NB v zelenej robe nieje práve niekdo z nás. :)" title="Smile

_________________
Dragons - http://dragons.yourme.net/index.htm
RP - http://forum.endor.cz/public/viewforum.php?f=10


Top
 Profile WWW ICQ  
 
PostPosted: Sat May 12, 2007 12:38 pm
 
Skilled
Skilled

Joined: Mon Aug 02, 2004 2:05 pm
Posts: 51
Online: 164:19:45
Status: active
Reg. players: 0
Když zanedbam ty časové indispozice, tak mi jde především o to, aby nenastalo to co minule. Pro skoro žádnýho hráče není problém za mnou přijít a odehrát si tu diskuzi jako... mojí vesnici vypálili skřeti, jediný jsem přežil..blah blah. Chci nápaditost, A4 textu je strašák... teď Fenringovi prozradím tajemství... tvůj post je na 1/2 A4... nechci nic víc než 2 tvý posty, který budou mít hlavu a patu a především nápad. Nechcete mi prozradit vaší minulost přesvědčení nebo cokoli? žádný problém, vy sami rozhodujete kolik mi toho sdělíte(mně jako člověkovi). Budu rád, když z toho textu zjistím vaše jméno a rasu, jinak je to na vás. Klidně piště příběh, epos, charakteristiku nebo cokoli.
Hodinová diskuze ve hře uplyne bez problémů pokud je o čem se bavit, za hodinu se projeví schopnost reagovat i vnímat. Je navýběr ze 4 flagerských postav, stačí si vybrat... s každou na vás čeká jiný druh interakce.
V mém přijímacím systému nevidím problém... jestliže je rozvoji RP přítěží, určitě víte co se mnou můžete udělat.

Teď k přejímání věcí od Wizards. Neustále v tom vidím jen tu smůlu, že využívám ten nejznámější zdroj. Cokoliv jde včlenit, jen to chce nápad. Když za mnou přijde drow a řekne mi, že pochází z pralesa a jeho barva kůže je daná jen opálením, nikdy mu to jako hráč nebudu brát a je mi jedno jestli to vyčetl z nějaké knížky nebo sám vymyslel. Ať si každý hraje co je mu sympatický. Nikomu nevnucuju, že nemá mít rád elfy. To bych udělal asi kvíz s otázkama na znalosti Forgotten Realms a dál se přijímáním nezabýval. Každý si do RP vnášejte vlastní prvky, používejte jekékoli předlohy, ale vnášejte do nich osobitost.
Jak jsem zmínil, brzy s Ilmarinem příjdeme s jakýmsi řešením drowů podle hmyzích náboženství... budu se zlobit na hráče, kterým to bude připadat jako blbost? Ne Proč? Protože si každý hrajte co chcete, tak aby vás hra bavila.

EDIT: Samozřejmě je hezké, když někoho uvidím hrát RP a ukáže se nápaditým a reaktivním. Furt je mým cílem rozdělovat flagy mezi lidi, kteří si je zaslouží.
To co jsem teď napsal už bylo naznačeno i řečeno v předešlých příspěvcích, ale už mockárt tu zaznělo mé jméno na to, abych dovedl nezareagovat.


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Sun Jul 01, 2007 12:25 pm
 
Master
Master
User avatar

Joined: Tue Jun 07, 2005 10:07 am
Posts: 819
Location: Shadow Ruined city
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 1
Mohu se zeptat proc byly odstraneny kameny stability z hostince ?

_________________
Image


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Sun Jul 01, 2007 1:11 pm
 
Skilled
Skilled
User avatar

Joined: Sun Nov 19, 2006 2:26 pm
Posts: 114
Location: Les pod mestom Harbour.
Online: 00:00:00
Status: banned
Reg. players: 0
Fenring wrote:
Mohu se zeptat proc byly odstraneny kameny stability z hostince ?
Hostinec sa upravoval ako si si všimol :)" title="Smile a zatia¾ buď kamene nebudú vôbec alebo sa pridajú časom. Ta ňe? (asi sa na ne zabudlo)

_________________
Dragons - http://dragons.yourme.net/index.htm
RP - http://forum.endor.cz/public/viewforum.php?f=10


Top
 Profile WWW ICQ  
 
PostPosted: Sun Jul 01, 2007 1:52 pm
 
Master
Master
User avatar

Joined: Tue Jun 07, 2005 10:07 am
Posts: 819
Location: Shadow Ruined city
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 1
allaard wrote:
Fenring wrote:
Mohu se zeptat proc byly odstraneny kameny stability z hostince ?
Hostinec sa upravoval ako si si všimol :)" title="Smile a zatia¾ buď kamene nebudú vôbec alebo sa pridajú časom. Ta ňe? (asi sa na ne zabudlo)


Jojo vsiml, je to tam hezky predelane, ale rikam ,ty kameny mi chybely. :P" title="Razz

_________________
Image


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Sun Jul 01, 2007 7:49 pm
 
Skilled
Skilled
User avatar

Joined: Sun Nov 19, 2006 2:26 pm
Posts: 114
Location: Les pod mestom Harbour.
Online: 00:00:00
Status: banned
Reg. players: 0
Fenring wrote:
allaard wrote:
Fenring wrote:
Mohu se zeptat proc byly odstraneny kameny stability z hostince ?
Hostinec sa upravoval ako si si všimol :)" title="Smile a zatia¾ buď kamene nebudú vôbec alebo sa pridajú časom. Ta ňe? (asi sa na ne zabudlo)


Jojo vsiml, je to tam hezky predelane, ale rikam ,ty kameny mi chybely. :P" title="Razz
vyriešia sa spoločne z interierom budovy.

_________________
Dragons - http://dragons.yourme.net/index.htm
RP - http://forum.endor.cz/public/viewforum.php?f=10


Top
 Profile WWW ICQ  
 
PostPosted: Thu Sep 20, 2007 9:29 am
 
Scout
Scout
User avatar

Joined: Mon May 01, 2006 1:40 am
Posts: 23
Online: 242:00:35
Status: disabled
Reg. players: 0
Já doufám, že se tam ty kameny vrátí, mám na ně krásné vzpomínky které jsem s pár hráči zažil .) A taky je to jedna z mála věcí, která zůstala jako památka po mojí Annah, a to pro navození RP hry potřebuji.
A taky doufám že se řady RP hráčů brzy opět rozrostou, jako při volení prvních flagerů atp., za celé prázdniny jsem nepotkal jediného hráče který by se RP věnoval, a docela mě to mrzí, měli jsme to krásně rozjeté.


Top
 Profile  
 
Ads
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  Page 1 of 1
 [ 14 posts ] 

Board index » Archiv
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

cron
SitemapIndex SitemapIndex
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO Valid XHTML 1.0 Transitional Valid CSS!
Highly modified by Pirozek