* Register   * Advanced search 
Search for:


Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies. Board index » Archiv Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 134  Next
Author Message
PostPosted: Tue May 08, 2007 5:13 pm
 
Adept
Adept
User avatar

Joined: Thu Dec 02, 2004 5:10 pm
Posts: 357
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 4
Topik s tématem Navrhy na zmeny a vylepseni

Než něco napíšete, přečtěte si pravidla:

http://forum.endor.cz/public/viewtopic.php?p=5622#5622

_________________
http://www.endor.cz/politicka-mapa-endoru


Top
 Profile  
 
Ads
PostPosted: Wed May 09, 2007 2:24 pm
 
Adept
Adept
User avatar

Joined: Fri Jul 22, 2005 6:45 pm
Posts: 371
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
1) Stealth & hiding znemožnit partovním sumonům prošlapovat členy party v hidu & stealthu
2)Setový HxB pro rogua 30+ obleče HE na 31 elf na 35 to by nebyl problém, ale mohla by ta kuš záviset na tom lvl ne na té str.
3)Její vlastnosti(HxB 30+rogue) směnit s jinou pozicí využitelnou do dungu např boty, ramena.
jsou to jen návrhy tak to prosím nezatracujte ani nechvalte nechme promluvit ET :)" title="Smile


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Wed May 09, 2007 4:15 pm
 
Scout
Scout
User avatar

Joined: Sun Mar 05, 2006 10:01 pm
Posts: 44
Location: VS
Online: 1628:08:09
Status: active
Reg. players: 0
U rogua a vubec u vetsiny setu patri do kompletu i zbran . Nejmarkantnejsim nesmyslem je podle mne setove stilletko v setu 10+ . Sangvin je proste sangvin . Abych mel komplet cely a musel mit to stilleto mi prijde krajne nevhodne . Itemovy a setovy mec pro paladina je tez naprosto nepochopitelny. Paladin ma snad bless.

_________________
Když nevíš...ptej se . Aneb líná huba holé neštěstí.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed May 09, 2007 10:21 pm
 
Adept
Adept
User avatar

Joined: Tue Nov 09, 2004 3:19 pm
Posts: 393
Location: Sherwood (ten u hlavaku)
Online: 2798:37:42
Status: active
Reg. players: 0
No treba jako vylepseni by mohlo byt zfunkcneni skillu ei aby byl patrny na zpusobenem zraneni kouzlem... zatim sem zlepseni ani se setem +15 nezpozoroval (jestli tak to bylo +- 1,2 rozdily dmg.. set uz nemam tak by se mozna hodil naky lepsi report. Tak to zatim muzete brat jako navrh pro nej :D" title="Very Happy

_________________
Odmitam vasi realitu, mam svou vlastni.
______________________________________
Slirm Mackenzee <-----> pvp a pvm looser
Pan Craft <--------------> staricky neschopny craft

v duchodu.. momentalne na Thunderhornu =)


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Thu May 17, 2007 9:36 pm
 
Adept
Adept
User avatar

Joined: Wed Dec 29, 2004 3:11 pm
Posts: 214
Location: X- 899 Y- 3201
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Asi toto nebude nejlepší kategorie, ale taková maličkost.. Co třeba umazat část schodiště na x3053 y1645 když jde stejně chodit jen po jedné půlce.. (při útěku v lize by to mohlo bolet .. :)" title="Smile)

_________________
Adrienka


Top
 Profile ICQ YIM  
 
PostPosted: Fri May 18, 2007 11:13 am
 
Master
Master
User avatar

Joined: Tue Nov 02, 2004 2:59 pm
Posts: 734
Location: Dříve Lorién teď Elfie...
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
EI funguje.. ale musíš kouzlit na povolání, který maj větší MR než je tvoje EI. Pokud je větší EI, tak se dmg skoro nemění.

_________________
Pokud toto čteš, smrdíš.

#25588, mugabí, 08.07.2006 13:12
":D" ":D" ":D" *vzpomnel si jak feadhel zbabele zabehl do domceku pri najezdu a nechal chcipnout dyphera v lize* ":D":D


Top
 Profile WWW ICQ  
 
PostPosted: Fri May 18, 2007 12:59 pm
 
Skilled
Skilled
User avatar

Joined: Wed Nov 10, 2004 8:10 pm
Posts: 115
Online: 00:02:42
Status: active
Reg. players: 11
Timer na experience stony...
Specialne bagle ktore by sa dali pomenovat...

_________________
Click or Die

http://www.weebls-stuff.com/toons/aaaaaaaaaaaaahaha/


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Sat May 19, 2007 8:33 am
 
Master
Master
User avatar

Joined: Mon Oct 31, 2005 2:51 pm
Posts: 655
Location: Most
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 6
Nedalo by se pridat tinkerovi neco pekneho co by se dalo vyrobit na vysokem skillu (treba i pres 100), aby se mi vyplatilo to dotahnout na 100?

Chapu, ze to muzu dotahnout brnenim, ale i tak mi prijde tinker a jeho skill tak nejak nevyuzity. Kdyz uz dratenik, tak by mohl mit na starosti chain a odebrat to treba BSkarovi :)" title="Smile
A nebo mu dat vic veci na ozdobu (vetsich)

_________________
[Master] Mis Safety - Priest - 40 lvl
[Veteran] Mhu - Druid - 24 lvl
*****************************************
Zapůjčené
[Master] Solo - Druid - 37 lvl
Aelin - Priest - 30 lvl (te doby v [Hrabství Kůže])
*****************************************
oupisovo stránky


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Sat May 19, 2007 8:58 am
 
Skilled
Skilled
User avatar

Joined: Fri Oct 27, 2006 8:14 pm
Posts: 110
Online: 3213:28:44
Status: active
Reg. players: 0
oupis wrote:
Nedalo by se pridat tinkerovi neco pekneho co by se dalo vyrobit na vysokem skillu (treba i pres 100), aby se mi vyplatilo to dotahnout na 100?

Chapu, ze to muzu dotahnout brnenim, ale i tak mi prijde tinker a jeho skill tak nejak nevyuzity. Kdyz uz dratenik, tak by mohl mit na starosti chain a odebrat to treba BSkarovi :)" title="Smile
A nebo mu dat vic veci na ozdobu (vetsich)

.
no pokud bys to chtel takhle rozlisovat, tak bys musel zacit zgruntu, tinker bez narazdi neda ani ranu a pro naradi bys musel za kovarem :)" title="Smile.

Stejne tak platove brneni se jen vyjimecne tepe, spise se dela z platu valcovanych/protahovanych a to je prace platenika a ne kovare.

tyhle veci bych nekomplikoval , alespon prozatim, spise bych se zameril na ty skilly ktere sice v tabulce existuji, ale jeste na endoru nefunguji - treba musicianship, chtelo by to rozchodit, to brnkani se mi libi :)" title="Smile.


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Sat May 19, 2007 9:55 am
 
GM team leader
GM team leader
User avatar

Joined: Sun Feb 11, 2007 2:25 pm
Posts: 510
Online: 00:11:33
Status: active
Reg. players: 0
O tinkerovi víme. Jsou rozdělané minimálně dvě věci, které by se mu mohli přidat. Ale jejich dokončení ještě potrvá.


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Sat May 19, 2007 5:30 pm
 
Skilled
Skilled
User avatar

Joined: Wed Nov 10, 2004 8:10 pm
Posts: 115
Online: 00:02:42
Status: active
Reg. players: 11
S tym timerom som myslel ze ked si kliknes na stone tak ti to ukaze cas kedy mozes nabuduce kliknut alebo ked prides moc skoro, kolko potrva kym si budes moct kliknut...

Tie bagle by sa hodili , ze by si pomenoval napr.. sekery a mal by si tam iba sekery alebo brnco, magicke itemy atd...

_________________
Click or Die

http://www.weebls-stuff.com/toons/aaaaaaaaaaaaahaha/


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Sun May 20, 2007 8:56 am
 
Scout
Scout
User avatar

Joined: Tue Feb 06, 2007 5:29 pm
Posts: 48
Location: Zlín
Online: 1842:24:37
Status: active
Reg. players: 0
Nebylo by dobré doladit trochu sety, aby třeba u čorky nebylo v setu stileto?
Mě přijde lepší sang stileto jak to setové a nebo když mám full set 20+ tak mi to dává +6 maximum hitpoints s 5 částí, ale přijde mi to k ničemu protože jak se mi dostanou hpčka tak pod polovinu začnu bandit a stejně mi to těch +6 hitpointu shodí.. Nechci skučet, ale myslím, že si to zaslouží trochu pozměnit

_________________
To, že jsem paranoidní ještě neznamená, že po mně nejdou!

ENJOY
Harden 5+lvl
CLICK


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Sun May 20, 2007 2:36 pm
 
Skilled
Skilled
User avatar

Joined: Tue Mar 08, 2005 12:01 pm
Posts: 174
Location: Trosečník
Online: 00:00:00
Status: disabled
Reg. players: 0
Mohlo by se nastavit aby když dodělávám nějaký předmnět v BS třeba sekeru aby to bralo samo když to mám vhlavním báglu i jiný kůže než jen obič, jelikož takhle je to dost o klikaní jestli sem nebyl zrovna na srnkách :?" title="Confused .

_________________
Image
MTG - Mind's Desire, Dragonstorm, T&N
WoW DT - Ilander (disco priest), Maocetung (tank warrior)
UO Endor - Ilander (icemage), Maocetung (rouge), Leeroy (ranger)

starej Quel - Časy se mění, a my se měníme s nimi....


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Wed May 23, 2007 11:07 pm
 
Adept
Adept
User avatar

Joined: Wed Dec 29, 2004 3:11 pm
Posts: 214
Location: X- 899 Y- 3201
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Jelikož máme šikovný GM team =) (viz. uprava stackovatelnosti) Nešla by udělat v nějaké volné chvilce grafika dračí hlávky aby šla otáčet? aspoň jako trůn =) a popřípadě tuto novinku šupnout do nějakýho udpadu.

Mahdi:Udělám si poznámku. Ale nebude to určitě hned. Musí se nahromadit úpravy.

_________________
Adrienka


Top
 Profile ICQ YIM  
 
PostPosted: Thu May 24, 2007 5:08 pm
 
Skilled
Skilled
User avatar

Joined: Mon Mar 27, 2006 3:59 pm
Posts: 103
Location: Většinou volný prostor mezi klávesnicí a židlí
Online: 34:36:46
Status: active
Reg. players: 0
prosim neslo by doresit to prelivani potionu?

protoze lahvicky>keg>rezervoar a opacne je opravdu dost komplikovane :)" title="Smile

_________________
Image


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Tue May 29, 2007 3:31 pm
 
Newbie
User avatar

Joined: Mon Jan 22, 2007 4:43 pm
Posts: 2
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Nobící me začinají dost štvát... hlavne v kanale protoze za mnou furt chodej a berou me vsechno a zabit je sice muzu ale ne lotnout...udelejte upravu pravidel v kanale!


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Mon Jun 04, 2007 2:11 pm
 
Adept
Adept
User avatar

Joined: Wed Dec 29, 2004 3:11 pm
Posts: 214
Location: X- 899 Y- 3201
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Å lo by někdy v budoucnu zařídit aby mohl kraft dát zámek i na jinou bednu než železnou ? Tedy na dřevěnou? Popřípadě i truhličky?:) Možná by to šlo zkombinovat s novou věcí pro tinkera že by byl odlišnej zámek pro bedny železné a dřevěné. Aspoň by to okýnko nebylo tak prázdný a baráky tak jednotvárný.. Mít teď dřevěnou, moridovou a podobnou truhlu je po nynějších změnách celkem risk. Pokud teda dům někdo využívá jako skladiště všeho možného jen ne cenného tak to nic .)

_________________
Adrienka


Top
 Profile ICQ YIM  
 
PostPosted: Tue Jun 26, 2007 6:56 pm
 
Master
Master
User avatar

Joined: Tue Mar 22, 2005 9:31 pm
Posts: 752
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Je to sice len taka kozmeticka uprava ale neslo by zmenit grafiku zbrani katana, rapier, twist blade ked ich drzim v ruke, tak aby vyzerali rovnako ako falchion/scimitor/sharp_blade? Teraz vyzeraju ako noziky (dagger) co je dost komicke a neni to ani pekne ;)" title="Wink

A dalsia kozmeticka uprava! Neslo by dat orcom moznost nosit vlasy? Teraz su vsetci rovnaki!11!! :(" title="Sad

_________________
You need snacks so you walk to the corner stop, but you're scared cause you think that they will know you're high so you walk around the block to buy some time.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed Jun 27, 2007 9:56 am
 
Hero
Hero
User avatar

Joined: Thu Jan 13, 2005 8:45 pm
Posts: 1059
Location: Kladno
Online: 00:00:00
Status: disabled
Reg. players: 0
Povolani Bard, zprovozneni skillu musicanship aspol.... a potom jak to je s abilitama? myslim ze by nebylo naskodu je bud uplne zrusit aby nedavaly lidem falesne nadeje, nebo je nejak upravit a zprovoznit protoze by opravdu hrani bylo pestrejsi nez ted je..

_________________
Saum: New shard na sphere 0.51a, huste. To ste technologicky pozadu len nieco okolo 9 rokov.

z azerothu? blbe, kopnout do uc, zepelinem do og odtamtud pres barens do tb.. jednoduchy slang


Top
 Profile WWW ICQ  
 
PostPosted: Tue Jul 03, 2007 9:25 am
 
Hero
Hero
User avatar

Joined: Thu Jan 13, 2005 8:45 pm
Posts: 1059
Location: Kladno
Online: 00:00:00
Status: disabled
Reg. players: 0
po vcerejsim skladanim me pripada ze by skladani chtelo nejakou reformu...

Navrhuju ze by se udelala brana ktera by byla v prubehu skladani zavrena. Pri zacatku skladani by skladac musel vybrat jednoho obrance ktery by fungoval jako klicnik tzn. kdyz onen obrance umre brana se otevre.. obrance musi zustat na ostrove jinak se brana otevre. To by slouzilo aby lidi nemohli nabihat rovnou do skladaci mistnosti a zabit skladace. Naopak by bylo znemoznene skladacovi kopnout jak uz jednou skladat zacne a skladani by neslo prerusit. Myslim ze takhle by to konecne bylo tak jak to bylo puvodne zamyslene, prvni musi padnout obranci a az pak skladac.. Prosim o vyjadreni

_________________
Saum: New shard na sphere 0.51a, huste. To ste technologicky pozadu len nieco okolo 9 rokov.

z azerothu? blbe, kopnout do uc, zepelinem do og odtamtud pres barens do tb.. jednoduchy slang


Top
 Profile WWW ICQ  
 
PostPosted: Tue Jul 03, 2007 10:19 am
 
Skilled
Skilled
User avatar

Joined: Thu Feb 17, 2005 11:05 am
Posts: 136
Online: 1622:48:23
Status: banned
Reg. players: 0
no když reformu, tak ja bych to udělal jinak, ale budu vycházet z Ivanova konceptu. Molo bych nechal přístupný, kde by se mohlo v pohodě bojovat, možná bez možnosti resu. Po zničení obránců by pak museli hráči zabít klíčkníka, kterej by byl v jeskyni. Po jeho zabití by se otevřela brána ke skládání a dalo by se zabít toho kdo skládá. HP klíčníka bych dal podobný jako na TW maga. Na druhou stranu, ten co skládá, by nemohl odkopnout. tak asi takhle....

_________________
Aki - necro 40+


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Tue Jul 03, 2007 10:23 am
 
Scout
Scout
User avatar

Joined: Fri Apr 21, 2006 5:49 pm
Posts: 23
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Celkem dobrerj napad, ale pokud by u sebe v mistnosti mel nekoho od sebe tak jakmile by nekdo prijel utocit, tak by ho zabil a ten se v klidku vylooti a odkopne...a navic by se jezdilo na skladani s 9 pristama a jednim berkem(a jeste s tim kdo sklada samozdrejme). Jako zajimavej navrh ale chce to doladit. Treba ze jakmile by se zacalo skladat tak by to vyhodilo vsechny od stounu, ktrome toho co sklada.

_________________
...a 7. dne, když Bůh tvořil svět a chtěl udělat ještě pár vychytávek, se objevila hláška:
"You do not have enough mana to cast that."


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Tue Jul 03, 2007 10:29 am
 
Hero
Hero
User avatar

Joined: Thu Jan 13, 2005 8:45 pm
Posts: 1059
Location: Kladno
Online: 00:00:00
Status: disabled
Reg. players: 0
no rozhodne si myslim ze to zmenu chce, v momentarnim systemu je to furt stejny, vsichni nabihaj nahoru tam budto zabijou nebo jim skladac utece a kope se pryc...
jak ste rikali ze by si na dualu zabil a kopnul tak jenom nascriptit zonu bez portu a helproomu v mistnosti v ktery se sklada...

tak me napadlo ze by stacilo jen kdyby se skladaci zabijeli stejne tezce jako treba ten katapultnik na tw (obranci by meli dost casu pozabijet utocniky ktery by byli tak hloupy a sli by rovnou na skladace) , ale s tim aby se nedalo odkopnout

pirozku a prosimte ukaz me na endoru skupinu priestu ktery uleci maga co ma 70hp a minimalni armor pred 20ti utocnikama? nemozny vylecit ani paladina co ma 200hp s armorem 80

no aki ale zase sme utoho ze by se prvni nabihalo nahoru a zabijel by se klicnik kterej by kazdej vedel kdo je, sice by pomohlo ze ma tolik hp ale i tw mag se da zabit ani ne za 10sekund.

_________________
Saum: New shard na sphere 0.51a, huste. To ste technologicky pozadu len nieco okolo 9 rokov.

z azerothu? blbe, kopnout do uc, zepelinem do og odtamtud pres barens do tb.. jednoduchy slang


Top
 Profile WWW ICQ  
 
PostPosted: Tue Jul 03, 2007 10:44 am
 
Hero
Hero
User avatar

Joined: Thu Nov 13, 2003 12:14 pm
Posts: 1944
Location: Košice,Seattle2058,planety Battletechu,vsade tam kde je krasne makkucko a kde je dobre pivo a chl
Online: 93:13:19
Status: active
Reg. players: 0
je to trosku hlupo ako to je...

proste mozes sa zabit na duale a odkopnut...
utocnici hned aspon niektory idu hned dole aby zabili skladajucich coz je dalsia hlupost..

najjednoduchsie by bolo nastavit skladajucim tak hp ako pri tw magovia a bolo by to ok...
vyriesili by sa obidve problemy a ked by obranci lahli tak nie je problem toho cloveka sundat...

coz by riesilo presne to ze najprv sa maju zabijat hraci az potom ludia co skladaju....

_________________
Do NOT be sad because of people. They will all die.

When people ask me "Plz" because it's shorter than "Please", I tell them "No" because it's shorter than "Yes"


Top
 Profile WWW ICQ  
 
PostPosted: Tue Jul 03, 2007 10:56 am
 
Master
Master
User avatar

Joined: Sat Jun 21, 2003 2:21 pm
Posts: 904
Online: 1652:13:32
Status: banned
Reg. players: 0
V podstatě souhlasim s Patriarchem a Arawnem. Určitě to chce změnu. K návrhům bych ještě přidal zvětšení ostrova/plochy, kde se může bojovat. Přecejenom někdy to jsou i fighty 25v25 a na tom kousku pevniny se v podstatě nedá hýbat.

_________________
Gereth, Montarick, Tanova - V nesprávný čas, v nesprávné guildě.<Banned>
Finwe, Gereth, Simone - On a quest to die better.
Nobody's tomorrow is guaranteed.
CSFD // CBDB


Top
 Profile ICQ  
 
Ads
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  Page 1 of 134
 [ 3342 posts ]  Go to page 1, 2, 3, 4, 5 ... 134  Next

Board index » Archiv
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

cron
SitemapIndex SitemapIndex
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO Valid XHTML 1.0 Transitional Valid CSS!
Highly modified by Pirozek