* Register   * Advanced search 
Search for:


Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies. Board index » Archiv Go to page Previous  1 ... 130, 131, 132, 133, 134  Next
Author Message
PostPosted: Thu Mar 10, 2011 3:42 pm
 
Adept
Adept

Joined: Fri Feb 15, 2008 9:23 pm
Posts: 313
Online: 2382:29:24
Status: banned
Reg. players: 0
PSK wrote:
ježiši kriste to není možné zásadně nesouhlasím proti téhle změně. Napadlo Tě třeba, že ne každému se tyto finance hromadí a že existuje něoc jako spotřební equipment do pvp? Zřejmě jsi ještě nic 30+ neměl jinak by jsi tady nedělal takovéhle rozepře!!!


No vidis, a ja mam zase dojem, ze ty poklady jsou tam naprosto spatne. Lide, co sli cube, uz poklady meli - na konci dungu (a taky treba ne, ale to uz je o stesti) + drop z NPC tech dungu. Cube ring uz je finalni teckou a odmenou za projiti cele serie. Ze se tam nekdo dostal jak slepy k houslim? Ze si to misto koupil a spoleha na sanci na drop miraklu a jeho prodej? No a? Sel to prece kvuli prstenu - a ten uz ma ....


Top
 Profile ICQ  
 
Ads
PostPosted: Thu Mar 10, 2011 5:06 pm
 
Newbie

Joined: Fri Feb 18, 2011 4:22 pm
Posts: 3
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Já se ale vůbec nebavím o Cube Ringu, o ten mi nikdy nešlo a nikdy nepůjde. Bavil jsem se o tom že se ten člověk sice snaží vymyslet něco pro dobro shardu, nicméně pro normální lidi kteří žijou v realitě (té opravdové nikoli virtuální) je jehjo návrh na nějaké poplatky za to kolik mám level naprosto nepřijatelný. Ale to je můj názor a tohle je diskusní forum. Mám na něj nárok, že?

Pro mě za mě zrušte klidně peníze i z pokladů které jsou v mapkách ;)


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu Mar 10, 2011 6:56 pm
 
Adept
Adept

Joined: Mon Feb 20, 2006 7:42 pm
Posts: 277
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Ja bych náhodou s tou upravou "snizovani expu a lvl" pokud clovek tu danou postavu aknivne nehraje souhlasil. Jenom asi nebude lehky vymyslet nejakej mechanizmus jak toho dosahnout.

Jednou z moznosti je prve to placeni GP.
Jinou je nejaky zpusob sledovani "aktivnosti" hrani.
Urcite by se daly vymyslet i dalsi.
Proste kdo by chtel postavu +-40 musel by ji hrát a ne ji nechávat smrdět odloglou někde v baráčku.

P.S.: taky mám postavy kterých by se to týkalo


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri Mar 11, 2011 9:58 am
 
Developer team leader
Developer team leader
User avatar

Joined: Thu Jul 03, 2008 10:36 pm
Posts: 440
Online: 354:08:47
Status: banned
Reg. players: 0
Promazano, zmoderovano. Vzhledem k tomu, ze cist a mazat ty blblosti a zbytecne kecy v dulezitych, sledovanych topicich jako je napriklad tento, je zcela zbytecne plytvani mym drahocennym casem, prechazim znova na nasledujici system: komu smazu za tyden v celych hernich tematech z duvodu spam/neni k veci/urazeni 5 a vic postu, dostane ban (delka dle uvazeni).

_________________
Image


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri Mar 11, 2011 4:55 pm
 
Skučil

Joined: Sat May 30, 2009 4:26 pm
Posts: 317
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Neviem aky spravite mechanizmus nato ze zapnete uo lognete svoju postavu a nechate ju cely den loglu a je po aktivite alebo snad chcete rovit inspektorov? Dopadne to ako dalsie blbe pravidlo ktore neni osetrene systemom pravidla mastry pk. Naviac acc sa po nejakej dobe mazu cele takze neviem kolko by ste braly neaktivitu?

Skor ma napadlo urobit lvl na styl najmu ze by sa proste kupil lvl a musel by sa platit aby sa udrziaval jeho lvl inak by spadol pod lvl a aj staty. Ty co totiz neexpia tak nemaju uz naklady takze takych 40lvl by si urcite chcel udrziat lvl. Tym by sa mozno vyriesil ten narast penazi. Momentalne ceny miraklu su neskutocne. Lovenie sosiek, mapkovanie, 12h/24h respawny mini dungov, mounty, to vsetko ma velky dopad na hromadenie. Nebolo by zle spravit nejake sposoby kde sa peniaze budu ukladat k vendorom.

_________________
High server? heh?!


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Fri Mar 11, 2011 5:14 pm
 
Master
Master
User avatar

Joined: Sat Feb 09, 2008 1:51 pm
Posts: 504
Location: Tam kde půlka shardu
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
jednoduche reseni, misto vymysleni kravin. Misto zavadeni novych blbosti, nestacilo by upravit jen cenu lvlu?? Misto 500k to zvednout treba o 20% nahoru???

_________________
P.S. Hráči by neměli lvlem převyšovat svůj věk v reálu, neboť jak řekl Spider-manův strejda: "Velká síla nese i velkou zodpovědnost."

Leshrack - mocný zvířecí přítel temna.


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Fri Mar 11, 2011 5:41 pm
 
Adept
Adept

Joined: Wed Mar 15, 2006 9:34 am
Posts: 420
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
doncek: To by nepomohlo. Už jednou se ceny levelů zvyšovaly, snižoval se drop v dungeonech a dokonce se i snižoval drop gp z npc. Všechny tyhle věci sice načas pomohly, ale ten problém nevyřešily. Ten problém je v tom, že během času se neustále hromadí gp a jejich objem ve světě roste. Sice tu je pár mechanizmů, jak množství peněz odčerpávat (kupování levelů, nájem, ohlávky u jezdítek a podobně), ale to evidentně moc nestačí. Ve chvíli kdy upravíš nějaký zásadní parametr u přílivu/odlivu gp do ekonomiky Endoru, tak to z principu nejvíc odskáčou začínající hráči, kteří nic nemají, zatímco dlouho hrající hráči mají celkem majetek. Takže ideální úprava by měla být zaměřena na ty, co mají hromadu gp.

napadá mě třeba:
- při skládání miraculů by to bralo gp, třeba 100K aby člověk mohl začít skládat, pokud přeruší, musí zaplatit znovu
- častější aukce ze strany GM; pamatuji jednu dražbu, během které GM stáhli z oběhnu desítky miliónů gp, hráči jsou schopní útrácet astronomické částky za blbosti, které jen dobře vypadají


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri Mar 11, 2011 6:19 pm
 
Adept
Adept

Joined: Mon Feb 20, 2006 7:42 pm
Posts: 277
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
aktivita se da hlidat automaticky ...
např.
jednou týdně musíš poklikat na stone nejakyho 30+ dungu (nemusi davat expy),
zabit 2-3 hráčů +- stejneho lvl (velice nachylne k podvodum),
a konec koncu i smrt postavy (s exp lossem pvp/pvm) je aktivita ...
Pokud toho kazdej tyden nedosahnes prijdes o nejaky to procento expu.

Ale placeni "za udrzeni" lvl se me osobne zda jako nejlepsi, protože se tím zabiji dve mouchy jednou ranou :-)

Samozrejme vsechny tyhle moznosti by byly pro postavy 30+ ... at se to vic smeruje k te 30 a nezatezuji se novi hraci.

Jenom by to tu chtělo vyjádření nějake odpovědné osoby jestli se o něčem podobném uvažuje, jestli jsou k něčemu ohlasy hráčů, nebo tu jen zaplácáváme fórum.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri Mar 11, 2011 6:28 pm
 
Master
Master
User avatar

Joined: Sun Jul 23, 2006 9:52 pm
Posts: 875
Online: 00:00:00
Status: banned
Reg. players: 1
Soret_dLarden wrote:
aktivita se da hlidat automaticky ...
např.
jednou týdně musíš poklikat na stone nejakyho 30+ dungu (nemusi davat expy),
zabit 2-3 hráčů +- stejneho lvl (velice nachylne k podvodum),
a konec koncu i smrt postavy (s exp lossem pvp/pvm) je aktivita ...
Pokud toho kazdej tyden nedosahnes prijdes o nejaky to procento expu.


Chce to jinej napad...
1. otazka 20 minut k probehnuti k takovymu stounu.
2. napr. 46 level Ralpey tezko zabije nekoho kdo ma podobny level jako on a kdyz uz by nekdo takovy logl urcite se nenecha zabit vickrat
3. Nevim jak ted beha treba zrovna Ralpy pvp, ale v dungu co si pamatuju tak moc neumiral... spis vubec.

A co takovej craft 30+? To je tovarna na gp.

_________________
Neverminde wrote:
Ja se snad vztekam? Ne jen se vztekam nad vasi demenci


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri Mar 11, 2011 6:35 pm
 
Master
Master
User avatar

Joined: Sat Feb 09, 2008 1:51 pm
Posts: 504
Location: Tam kde půlka shardu
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Mono: mas pravdu. Taky je dobry napad s tim skladanim. Me treba napadlo ze by se skladaci cas mohl snizit za poplatek ( 200k/minuta treba) + zdrazeni mirakl tools.

Drazby jsou taky dobry napad, otazka je co by se drazilo aby to po xy drazbe bylo porad cenne.

Dale: zvyseni ceny mustangu a ostardu u stablera 2k+


Tak k tomu memu navrhu snizit cenu do 15lvl, od 30+ lvl razantni zvyseni ceny...aspon na cas by to mohlo pomoct.

_________________
P.S. Hráči by neměli lvlem převyšovat svůj věk v reálu, neboť jak řekl Spider-manův strejda: "Velká síla nese i velkou zodpovědnost."

Leshrack - mocný zvířecí přítel temna.


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Fri Mar 11, 2011 9:38 pm
 
Master
Master
User avatar

Joined: Thu Jun 23, 2005 7:52 pm
Posts: 889
Location: Zlín
Online: 00:14:54
Status: active
Reg. players: 0
plácáte hovadiny, to co kazí ekonomiku jsou lidi co kupují majetky za realné peníze.

_________________
Image


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Fri Mar 11, 2011 11:43 pm
 
Adept
Adept

Joined: Wed Mar 15, 2006 9:34 am
Posts: 420
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
kraftas wrote:
plácáte hovadiny, to co kazí ekonomiku jsou lidi co kupují majetky za realné peníze.


Sám plácáš blbosti. Jak můžou kazit ekonomiku? Oni kupují gp od GM které je vytváří? NE. Oni kupují gp, které jsou normálně v oběhu. Takže není problém v kupování gp za real ale v objemu gp mezi hráči. Příliv peněz je větší než jejich odliv, a proto je jich čím dál víc v oběhu. To se dá řešit dvěma cestami a to snížením přílivu gp, což by kvuli velkému objemu penež postihlo hlavně nováčky, nebo zvýšením odlivu gp, což se dá vhodně zvolenou metodou provést rychle bez vedlejších škod na nováčcích.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat Mar 12, 2011 7:48 am
 
Adept
Adept

Joined: Fri Dec 19, 2008 1:00 pm
Posts: 472
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
kraftas wrote:
plácáte hovadiny, to co kazí ekonomiku jsou lidi co kupují majetky za realné peníze.


ja by som tipol,ze to kazia hraci svojim pristupom
trebars taky dual na craftovi,ze? (alebo dual rovno 2,ci viaceri crafti v dole,alebo na sos-kach)
alebo moznost ist si low dungy za high lvl postavy,to sa potom soluje az k pokladu,ze?

nezalezi na tom,ake systemove opatrenie sa urobi,vzdy sa dotkne len ludi,co si nenajdu cestu,ako to ochcat (a cudoval by som sa,ak by GM-ka bavilo stale vas strazit,ako male deti)

_________________
Neexistuju bugy, len zle pochopene RP dovody. :D

Ten kto sa hra zadarmo nema pravo ziadat, moze len navrhnut,alebo poprosit o zmenu.


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Sat Mar 12, 2011 1:16 pm
 
Master
Master
User avatar

Joined: Thu Mar 18, 2004 12:38 pm
Posts: 905
Location: Shakallovo doupě temnoty
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Proc hledate problem ve vecech ziskavani penez? To uz nezarazite, je tu spousta postav high lvl s majetkem a tim ze se budou zvysovat ceny lvl a snizovat dropy tim jim ty penize nevysajete.
Spis by bodlo prijit na neco ZA CO TO UTRATIT.
npc s konema 10k/kus(pro pripad ze nejde sehnat od rangera)
kupovatelny iridia za nejakou prehnanou cenu, kdyz nekdo chce at si to koupi
moznost nakupu materialu pro krafty od NPC s nejakym denim/tydenim limitem
zvednout poplatky larse dle skalovani lvlu?
taveni iridii nevim jestli je za to poplatek, ale urcite by se nejakej vesel

vemte si priklad z vlady CR ty umej zdanit uplne vsecko

_________________
Rain služebnice Shakalla


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Sat Mar 12, 2011 3:14 pm
 
Master
Master
User avatar

Joined: Sat Feb 09, 2008 1:51 pm
Posts: 504
Location: Tam kde půlka shardu
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
a co takova platina? Ta nema skoro zadne vyuziti.

Clovek si koupi platinak odliv vetsiho mnozstvi platiny. A co potom? Roba za 5k, tuba za 10k tj taky jen minimalne nikdo tech rob nema 10. Ma maximalne 1-2. Par imbue, nejaky gmrka jinak nic... Clovek, ktery je na stounu tak te platiny ma stovky tisic... Neni proto zadne dalsi vyuziti. Chtelo by to zavest nejake novinky za platinu. Nejake vase navrhy?

_________________
P.S. Hráči by neměli lvlem převyšovat svůj věk v reálu, neboť jak řekl Spider-manův strejda: "Velká síla nese i velkou zodpovědnost."

Leshrack - mocný zvířecí přítel temna.


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Sat Mar 12, 2011 3:23 pm
 
Skilled
Skilled
User avatar

Joined: Mon Mar 12, 2007 3:57 pm
Posts: 175
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
stablery, bankere k platinaku za nejakych X platiny by myslim neuskodilo :)


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat Mar 12, 2011 3:44 pm
 
Master
Master
User avatar

Joined: Sun Jul 23, 2006 9:52 pm
Posts: 875
Online: 00:00:00
Status: banned
Reg. players: 1
Udelat vetsi vyber baraku a dat lidem moznost si je koupit i za gp. Cena baraku by byla podle toho kolik policek zabere (dalsi patro treba 200k navic)
Moznost postavit si svuj barak ve stavarskym programku a po schvaleni GM mu ho dat i do hry.
Potom kdyz by treba bylo nekde v lese 5+ baraku hraci by tam dostali stablera/vendory/bankera... pk by si mohli treba nekde postavit vesnicku... nektery skupiny ligaru maj taky svoje vesnice.

_________________
Neverminde wrote:
Ja se snad vztekam? Ne jen se vztekam nad vasi demenci


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat Mar 12, 2011 6:01 pm
 
Scout
Scout

Joined: Wed Feb 10, 2010 5:35 pm
Posts: 39
Online: 00:00:00
Status:
Reg. players: 0
O další možnosti využití platiny, stejně jako o nynější ekonomice na Endoru, se diskutuje. Mějte strpení...


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun Mar 13, 2011 12:02 am
 
Skučil

Joined: Sat May 30, 2009 4:26 pm
Posts: 317
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
4154 wrote:
Udelat vetsi vyber baraku a dat lidem moznost si je koupit i za gp. Cena baraku by byla podle toho kolik policek zabere (dalsi patro treba 200k navic)
Moznost postavit si svuj barak ve stavarskym programku a po schvaleni GM mu ho dat i do hry.
Potom kdyz by treba bylo nekde v lese 5+ baraku hraci by tam dostali stablera/vendory/bankera... pk by si mohli treba nekde postavit vesnicku... nektery skupiny ligaru maj taky svoje vesnice.


velmy dobry navrh ktory by som si vedel predstavit hlavne tie osamotene vescnicky kde by zbitocne nemusely odbiehat daleko od domova na refuel (ide hlavne o ulahcenie vecy ktore akurat zaberaju cas a nemaju velke opodstatnenie)

Co sa tyka zvysenia lvlu to je len docasne riesenie raz nato nasetris kupis a mas pokoj. Snizenie sance na drop a podobne je devastujuce a nema ti vliv na ekonomiku, robi to z blbosti drahe vecy lebo ich drop je snizeni(vid rw). Vecsi drop sa automaticky obrati na cene produktu, ak je dostupny nebude taka poptavka. Maly by sa robit zmeny ktore sa nedotknu ekonomiky a hlavne dropu. Dungy ktore sa maju povazovat za najtazsie najdlhsie a podobne nemozu byt kvoly rastu penazi ochudobnene. Tvrdim so hovorit ze i tie najdlhsie dungy prave ukrivaju najvecsie kraviny a hlavne velmy zbitocnich magic itemov ktore si myslim ze by potrebovaly svoju upravu. Len endor je jediny ktory podporuje drop niecoho co nema pouzitie, co nema vyznam a zatazuje server(teraz je priestor na moznost recyklatoru.) Recyklator ma za ulohu snizit pocet itemov, nie aby vytvaral uzitocne itemy a vtom je zasadny problem. Myslim ze keby itemy nabraly logiku imbuetu bolo by to lepsie.

_________________
High server? heh?!


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Sun Mar 13, 2011 2:09 am
 
Adept
Adept
User avatar

Joined: Mon Feb 21, 2011 5:22 pm
Posts: 460
Location: OE city
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Návrh: zvýšení light lvlu u kouzla night sight

důvod: v některou Ultimáckou denní dobu je light lvl přiliž nízký. Například louč/svíčka/oheň/atd.. svítí daleko více. To by bylo v pořádku, ovšem i s Night Sight spellem je stále šero a asi nebudu jedinný, koho z toho bolí oči.
Jako podnávrh doporučuji nastavit hráčům light lvl dle jejich představ (hodnoty můzou být totožné s těmi u funkce light v yoku (pozor, neplést s LightHackem jako takovým).
Tedy kdo chce šero i při světle, dá si nizký light level. Kdo chce, aby bylo vsude jasno a ho z toho nebolely oci, da si vysoky light lvl.

Návrh na úpravu grafiky toulce
pouze estetická vada. Toulec nejde vidět prez robu, když je postava otočená čelem na North a nebo West. Tedy kdyz se ji divame na zada. Pokud by si s tim chtel nekdo vyhrat, potesilo by mne to.
Toulec beru nejen jako funkcni item,ale i jako doplnek image.

Návrh: Vytvoreni eventy "quest" - hraci nedostavaji pvm lost
GM muzou v urcite lokaci zapnout/vypnout eventu, ktera zapricini, ze hraci nedostavaji pri smrti PvM / PvP lost (Hodi se hlavne na questy, proto nazev quest, protoze se dobre pamatuje. Mozna jsem tento nazev pouzil uz pro jiny navrh, ale to je ted vedlejsi)
Zapnuti/vypnuti VIDITELNE zapisovat tak, aby jej administratori/vyssi GM mohli kontrolovat.
Situace, kdyby by v nejake lokaci byla eventa zapla dlouhodobe i po zkonceni questu je nezadouci.

_________________
Jsem zpět !! Kuře si tě najde
Image


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun Mar 13, 2011 11:40 am
 
Developer
Developer
User avatar

Joined: Sun Jun 01, 2003 9:59 am
Posts: 659
Location: Praha
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
cAh:
Návrh: zvýšení light lvlu u kouzla night sight
To je zalezitost nastaveny zony na tom miste. Je to kvuly atmosfere a jelikoz se funcke na max svetlo vypnula
kvuly tomu, takze ne.

Návrh: Vytvoreni eventy "quest" - hraci nedostavaji pvm lost
Uz je naimplementovano. Questari tuhle moznost maji.

_________________
Pokud si myslíte, že to existuje, tak to neexistuje...
Pokud si myslíte, že to neexistuje, pak to stále neexistuje...
To je pravda...

Image


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Sun Mar 13, 2011 1:12 pm
 
Adept
Adept
User avatar

Joined: Mon Feb 21, 2011 5:22 pm
Posts: 460
Location: OE city
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
OK, v tom pripade prosim trosku zvysit svetlo na snehu (nejvetsi problem mi to dela Lost Land - oblast Goliashu).
To svetlo je tam otresne (z meho pohledu).

_________________
Jsem zpět !! Kuře si tě najde
Image


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sun Mar 13, 2011 3:19 pm
 
Skučil

Joined: Sat May 30, 2009 4:26 pm
Posts: 317
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Jadawin wrote:
Proc hledate problem ve vecech ziskavani penez? To uz nezarazite, je tu spousta postav high lvl s majetkem a tim ze se budou zvysovat ceny lvl a snizovat dropy tim jim ty penize nevysajete.
Spis by bodlo prijit na neco ZA CO TO UTRATIT.
npc s konema 10k/kus(pro pripad ze nejde sehnat od rangera)
kupovatelny iridia za nejakou prehnanou cenu, kdyz nekdo chce at si to koupi
moznost nakupu materialu pro krafty od NPC s nejakym denim/tydenim limitem
zvednout poplatky larse dle skalovani lvlu?
taveni iridii nevim jestli je za to poplatek, ale urcite by se nejakej vesel

vemte si priklad z vlady CR ty umej zdanit uplne vsecko


Tiez docela pouzitelny material ale nepaci sa mi zmena poplatkou pri domoch, keby len miesto matematickych vzorcov 1 gm sa pozrelo na domy ake maju najmy tak sa budu chytat za hlavu a niet potom divu ze radsej si niekto nasetri 1 2 m na platinak. Ja mam najom 44k co je za rok 528000 to mam este primerany najom si myslim nato aky mam dom. Ale co v mestach co maju 80? dokonca z 1 miestnostou!

On je problem vtom ze gm to mysleli dobre stym ze zdroje sa daju najst zdarma s pouzitim skillou (minning,taming,lumber a pod...) Na druhu stranu je to neobmedzeny prisun. Tiez si treba uvedomit ako je dlho uz funguje server a jednoducho kto tu hra dlho ma to plnym pravom mat vela penazi. Hold ludi tu bavi viac pvm nez pvp a niet divu :). Mozno tu chybaju nejake areny ake su na WoWku. Chybaju mi kelevarske Nedelne turnaje to vzdy zbudilo i najvecsich afkerov :(.

_________________
High server? heh?!


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Sun Mar 13, 2011 3:47 pm
 
Master
Master
User avatar

Joined: Sat Feb 09, 2008 1:51 pm
Posts: 504
Location: Tam kde půlka shardu
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Klement12 wrote:
. Chybaju mi kelevarske Nedelne turnaje to vzdy zbudilo i najvecsich afkerov :(.


Tak si nainstaluj kelevar a bez hrat na kelevar. Vseci budeme radi, kdyz budes spamovat jejich forko nez tady tohle.


Jinak nesla by zmenit barva u hlavy na necro hulku? Ta tmava barva nejde skoro videt v bagpacku.

_________________
P.S. Hráči by neměli lvlem převyšovat svůj věk v reálu, neboť jak řekl Spider-manův strejda: "Velká síla nese i velkou zodpovědnost."

Leshrack - mocný zvířecí přítel temna.


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Sun Mar 13, 2011 4:31 pm
 
Skučil

Joined: Sat May 30, 2009 4:26 pm
Posts: 317
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
doncek wrote:
Klement12 wrote:
. Chybaju mi kelevarske Nedelne turnaje to vzdy zbudilo i najvecsich afkerov :(.


Tak si nainstaluj kelevar a bez hrat na kelevar. Vseci budeme radi, kdyz budes spamovat jejich forko nez tady tohle.


Jinak nesla by zmenit barva u hlavy na necro hulku? Ta tmava barva nejde skoro videt v bagpacku.


Myslel som tym navrh aby aj tu sa zacali robit castejsie podobne sutaze, nez dokola rovnake questy ktore akurat menia lokaciu a rovnaka podstata a jednoduchost.

nauc sa hovorit za seba a ne za druhych to ze teba nic nenapada len blbe barvy je tvoj problem. Popravde ani netusim kto si.

Ked sa bavime o farbe tak by sa mohlo nieco spravit z ork ksichtamy ktorym ostavaju svetle kruhy.

_________________
High server? heh?!


Top
 Profile ICQ  
 
Ads
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  Page 133 of 134
 [ 3342 posts ]  Go to page Previous  1 ... 130, 131, 132, 133, 134  Next

Board index » Archiv
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

SitemapIndex SitemapIndex
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO Valid XHTML 1.0 Transitional Valid CSS!
Highly modified by Pirozek