* Register   * Advanced search 
Search for:


Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies. Board index » Archiv Go to page 1, 2  Next
Author Message
PostPosted: Sun Jun 12, 2011 6:57 pm
 
Hero
Hero
User avatar

Joined: Tue Sep 09, 2003 1:42 pm
Posts: 1004
Location: Praha
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Archiv pro Vase návrhy, na ktere jiz GM reagovali.

Zpátky do tématu: Návrhy na změny a vylepšení.

_________________
From pure zeros we became heroes. -= guild Cube =-


Top
 Profile WWW ICQ  
 
Ads
PostPosted: Thu Jun 16, 2011 9:49 am
 
Hero
Hero
User avatar

Joined: Tue Sep 09, 2003 1:42 pm
Posts: 1004
Location: Praha
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Sionan33 wrote:
Zavest, aby se Mirakuly napr po 4 interruptech jeden z nich rozbil. Protoze s timto nastavenim je skladani SAFE

MONO: Myšlenka dobrá, ale provedení špatné. Už vidím, jak se po třech skládáních se budou prodávat a nakupujícímu se to hned po prvním pokusu rozpadne. Spíš jak byli návrhy už dříve, pěkně zpoplatnit každý pokus a navíc posunout kopnutí až před skálu.


Zag: Uvidime, ja myslim ze sance na utek by tam mela byt, jinak by byla schopna poskladat vzdy jen ta nejsilnejsi guilda/frakce. Nicmene uplne zadarmo by to byt nemelo - tech 100k za kazde zapocate skladani mi prijde zatim jako nejrozumnejsi reseni.

THIEL: Radši upravit , aby skládání hráče stálo minimálně 100k .. Toto mi připadá celkem směšná částka , když mirákly v dnešní době stojí tolik ..

NNIKDOODNIKUD: A kdyz uz si bude neco platit, at ma moznost si skladajici zajistit aby utocnici neprobihali primo k nemu, ale museli prekonat odpor obrancu. System TW kdy po zabiti neceho se otevre brana, zed ktera se musi rozbit klikamim na ni, nebo neco podobneho.


4154: Skladajici by targetnul jednoho hrace ktery bude klicnik a ten se musi zabit. (mohl by byt nejak oznacenej a nebo at utocnici hledaji)
Potom by se otevrel vchod do skaly ve ktere samozrejme nejde portovat takze skladajici tam stale bude.(i kdyz se skladani prerusi tak se skladac nema jak dostat ze skaly)

+Mozna se zacne pouzivat priestsky ritual.
+Lidi si nebudou moc stezovat na prerusovani skladani.
+Prvne PvP a pak mozna odmena v podobe miraculu.

-Lidi si stejne najdou neco na co si budou stezovat.

_________________
From pure zeros we became heroes. -= guild Cube =-


Top
 Profile WWW ICQ  
 
PostPosted: Tue Jun 21, 2011 12:44 pm
 
Hero
Hero
User avatar

Joined: Tue Sep 09, 2003 1:42 pm
Posts: 1004
Location: Praha
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
rathead wrote:
Navrhuji zavést TW pro Veterány, například o cechy(rangeři, berkové, priesti,...). Mohlo by to být zajímavé oživení Veterán ligy.

Nevím jestli jsem to napsal do správného topicu, případně prosím o přesun.


Mitget: Tuto otázku budu řešit ve formě závěrečné zprávy z výzkumu, tudíž zhruba v nejbližším měsíci odhadem. Předpokládám, že pak i někam na forum hodím, co a jak se k tomu dohodlo a proč. Zatím se nech překvapit.

_________________
From pure zeros we became heroes. -= guild Cube =-


Top
 Profile WWW ICQ  
 
PostPosted: Thu Jun 30, 2011 11:24 am
 
Hero
Hero
User avatar

Joined: Tue Sep 09, 2003 1:42 pm
Posts: 1004
Location: Praha
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Mono wrote:
Úprava placení nájmů: Doplacení nájmu do plné doby i pokud je zaplaceno více jak 60 dní.

V současné době jde doplatit 30 dní do celkového množství 90 dní. Pokud chybí méně dní než 30, doplatit nejde. Navrhuji aby se dalo doplatit do plného počtu dní, tedy 90. Například mám zaplaceno 65 dní, zaplatím nájem a budu mít zaplaceno plných 90 dní. Dny které budou jakoby navíc propadnou.


Zag: V zasade jo, klidne to nekdy dodelam, ale je to veeelmi nizka priorita, az nebude nic lepsiho na praci...

PAVLAJS: Add nájmy, není v plánu u guild stonů prodloužit možné zaplacení na 90 dní? místo na stávajících 60, což je nemožné na dva měsíce najednou zaplatit. Bo nikdo nebude riskovat, aby mu na stonu zbyl víc jak jeden den a tím pádem by to dalo dohromady 61 dní, což stone nevezme... Díky

_________________
From pure zeros we became heroes. -= guild Cube =-


Top
 Profile WWW ICQ  
 
PostPosted: Tue Aug 02, 2011 12:14 pm
 
Hero
Hero
User avatar

Joined: Tue Sep 09, 2003 1:42 pm
Posts: 1004
Location: Praha
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Adoroar wrote:
Navrhuji, aby měl zástupce Guildmastera (Vice) stejná práva jako GM.


REIKO: splneno, viz tema co se zmenilo

_________________
From pure zeros we became heroes. -= guild Cube =-


Top
 Profile WWW ICQ  
 
PostPosted: Mon Sep 12, 2011 9:47 am
 
Hero
Hero
User avatar

Joined: Tue Sep 09, 2003 1:42 pm
Posts: 1004
Location: Praha
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Hannah wrote:
nadstavit nahodny resp. pokladu (trebars od par hodin po den, pri vacsich pokladoch trebars viac dni)
- tak parta nikdy nevie,ci na konci poklad bude,alebo nie, ten kto poklad vybral netusi,kedy bude resp.
Uz je od zacatku serveru takhlen poklady nastaveny.

_________________
From pure zeros we became heroes. -= guild Cube =-


Top
 Profile WWW ICQ  
 
PostPosted: Mon Sep 12, 2011 9:56 am
 
Hero
Hero
User avatar

Joined: Tue Sep 09, 2003 1:42 pm
Posts: 1004
Location: Praha
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
marker2 wrote:
- Zmenšit grafiku ryby na str

- za různé kvesty rozdat pěkné roby


ZINZERENA: Na grafice se pracuje. Požadavek na roby je HODNĚ naivní...

_________________
From pure zeros we became heroes. -= guild Cube =-


Top
 Profile WWW ICQ  
 
PostPosted: Sun Oct 16, 2011 12:08 pm
 
Hero
Hero
User avatar

Joined: Tue Sep 09, 2003 1:42 pm
Posts: 1004
Location: Praha
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Subject: Návrhy na změny a vylepšení

Rumar wrote:
Co takle dát čorce možnost mazat bombou a jedem i magické itemy? A ještě líp, mazat i magické blesnuté itemy.

pah: ne ;)

_________________
From pure zeros we became heroes. -= guild Cube =-


Top
 Profile WWW ICQ  
 
PostPosted: Sun Oct 16, 2011 12:10 pm
 
Hero
Hero
User avatar

Joined: Tue Sep 09, 2003 1:42 pm
Posts: 1004
Location: Praha
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
2009 wrote:
taky nak nerozumim tomu, i kdyz to je tak odjakziva, proc kdyz zadavam cislo -kolik chci vyrobit napr. spearu a zadam 5, proc to nevyrobi 5 kusu a misto toho se to jen 5x pokusi, z cehoz klidne 4x fiznu.. nak nevidim duvod, proc by to nemohlo fizovat dal, ale kovat do te doby, nez udelam ten pocet itemu, kterej sem si zadal...(neovlivni to vubec zadnou dalsi vyrobu, je to spis jen usnadneni na vyrobu do bulku, ktery sou jaksi divne nastaveny, viz. nizsi radek)

Zadavas pocet pokusu, ne kolik to ma vyrobit, zamitnuto.

_________________
From pure zeros we became heroes. -= guild Cube =-


Top
 Profile WWW ICQ  
 
PostPosted: Sun Oct 16, 2011 12:13 pm
 
Hero
Hero
User avatar

Joined: Tue Sep 09, 2003 1:42 pm
Posts: 1004
Location: Praha
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
byrtus wrote:
Zdravím,

navrhuju, aby pokud mercek někoho knokne konkrétně kouzlící chary, aby fíznuli kouzlo. Byl by to velký problém? Myslím, že by se pak i merkové odhodlali běhat, hrozně mě láká pleskat lidi halou, příjde mi nevyužitá.

Lokishek: V tom případě by se i SpellBreak mohl povolit do PvP.Mercek je strašne slaby.At´ mi tu nikdo neříká že není.


Předloženo k diskuzi na GM forum. Mitget

_________________
From pure zeros we became heroes. -= guild Cube =-


Top
 Profile WWW ICQ  
 
PostPosted: Sun Oct 16, 2011 12:15 pm
 
Hero
Hero
User avatar

Joined: Tue Sep 09, 2003 1:42 pm
Posts: 1004
Location: Praha
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Zippade wrote:
1. Zaviest prelievanie manaregen chlastu do kegov/rezervoarov.
2. Upravit abilitu mercka SPELLBREAK tak, aby nezrusila prave jedno kuzlo, ale aby mala dlhodobejsi ucinok (squelched po dobu 1-2 sekundy...). Sucasny stav nevyhovuje, castokrat sa merckom stava, ze im vypise hlasku ze dotycne NPC necasti, aj ked to nie je pravda a kvoli tomuto bugu vznikaju neprijemne situacie.
3. Navrhujem zaviest imunitu na mor (sickness). Predstavujem si to podobne ako pri natural poison, kde treba zapit GC vopred. Ak by uz postava mala mor, len by ju to vyliecilo, ale ak by bola bez moru, dostala by na par sekund imunitu.


Předloženo k diskuzi na GM forum.Mitget

_________________
From pure zeros we became heroes. -= guild Cube =-


Top
 Profile WWW ICQ  
 
PostPosted: Sun Oct 16, 2011 12:17 pm
 
Hero
Hero
User avatar

Joined: Tue Sep 09, 2003 1:42 pm
Posts: 1004
Location: Praha
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Lokishek wrote:
Zavest novou grafiku miracul haly pro mercka (Militant halberd).Důvod je jasný-Každá skládačka na Endoru má svůj originální vzhed.Miracul hala pro mercka ne.....

Image Image

Pokud se bude líbit,pisněte PM





Předloženo k diskuzi na GM forum. Mitget

_________________
From pure zeros we became heroes. -= guild Cube =-


Top
 Profile WWW ICQ  
 
PostPosted: Sun Oct 16, 2011 12:19 pm
 
Hero
Hero
User avatar

Joined: Tue Sep 09, 2003 1:42 pm
Posts: 1004
Location: Praha
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Dun wrote:
Prosim o celkovou opravu starých vlastností run.
Sleduju že dost hráčů má runy, které se nedají díky úpravám co proběhli dost dobře použít. Jde např o LUM, LEM, VEX runy u kterých se přidala nebo změnila 2. složka. Bylo by možný udělat nějakou celkovou úpravu starých vlastností na nové nebo nějaký NPC coby je opravovalo? Je jedno jestli automaticky jako když bylo NPC na úpravu starých setovek nebo za nějaký poplatek.



Předloženo k diskuzi na GM forum. Mitget

_________________
From pure zeros we became heroes. -= guild Cube =-


Top
 Profile WWW ICQ  
 
PostPosted: Sun Oct 16, 2011 12:21 pm
 
Hero
Hero
User avatar

Joined: Tue Sep 09, 2003 1:42 pm
Posts: 1004
Location: Praha
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Blender wrote:
Při výrobě prutů automaticky brát nitě z batohu. Tak jako kůže při bsku např.


Zadáno skriptařům, Mitget

_________________
From pure zeros we became heroes. -= guild Cube =-


Top
 Profile WWW ICQ  
 
PostPosted: Sun Oct 16, 2011 12:22 pm
 
Hero
Hero
User avatar

Joined: Tue Sep 09, 2003 1:42 pm
Posts: 1004
Location: Praha
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Gordon wrote:
Zavést aby se vyrobené těsto házelo do jednoho celku. ]

[color=#408000]Zadáno skriptařům, Mitget[/color

_________________
From pure zeros we became heroes. -= guild Cube =-


Top
 Profile WWW ICQ  
 
PostPosted: Sun Oct 16, 2011 12:24 pm
 
Hero
Hero
User avatar

Joined: Tue Sep 09, 2003 1:42 pm
Posts: 1004
Location: Praha
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Klement12 wrote:
Navrhuji zrusit pvm bonusu v lige. (promin zippe nedalo mi to:))
skoda ze gm su tak slepy a nevidia kcomu sluzi pvp tabulka a nasledne bonusy.

MONO: Klement12: Napsal někdo, kdo se v pvp nikdy pořádně neprosadil... Jedinej problém je v tom, že se blbě prokazuje přelejvání.
cAH: Klement12: Trosku ti to upravim: Navrh na zruseni PvM bonusu z ligy po 30. lvlu vcetne.
ZIPPADE: Klement12: Zavidis 44. level? Naexpi si. Mam skoro 700k expov a kolko z toho mi dal bonus ? 10k? Uvedom si ze to su 4 roky expenia prevazne jednej postavy, ktora je v lige pol roka a v tabulke par mesiacov. No a k veci. Nijak som nepocitil bonus v praxi. Na endore mame 2 dungy kde mam este dobre expy a tam nezalezi ci dostanem z moba 15 a 17 alebo 15 a 16 expov, pretoze na dalsi level potrebujem aj tak skoro 60k.


Zadáno k diskuzi na GM forum. Mitget

Klement12 wrote:
Spawnuje se mi NPC u baraku. Pozice je: 3575 1350. Mozno tam teraz nebude lebo som ho zlikvidoval ale pozrite si hlavne ked nieco robite ako to funguje.


Párkrát sem se tam díval ale nic sem neviděl. Asi se už odstěhovalo. Mitget

_________________
From pure zeros we became heroes. -= guild Cube =-


Top
 Profile WWW ICQ  
 
PostPosted: Sun Oct 16, 2011 12:26 pm
 
Hero
Hero
User avatar

Joined: Tue Sep 09, 2003 1:42 pm
Posts: 1004
Location: Praha
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
cAH wrote:
Navrh na snizeni narocnosti na summon control u Abnominance
Necromancer 20. urovne stale neudrzi Abnominanci.
Jeji vyuzitelnost vidim prave u nizsich lvlech Necra.
Pro nekromancery 15-20 lvl by to bylo prijemne zpestreni.



Předloženo k diskuzi na GM foru. Mitget

_________________
From pure zeros we became heroes. -= guild Cube =-


Top
 Profile WWW ICQ  
 
PostPosted: Sun Oct 16, 2011 12:29 pm
 
Hero
Hero
User avatar

Joined: Tue Sep 09, 2003 1:42 pm
Posts: 1004
Location: Praha
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Adoroar wrote:
Barevně odlišit Zinc ore od Tin ore

SAXON: Len by som s dovolením tvoj post doplnil: "...aby bol vidieť rozdiel medzi nimi na LCD monitoroch,tak ako na starych CRT monitoroch.V súčastnosti myslím,že už LCD monitory prevládaju."



Priorita uplně minimální, nejsem si jistej v tom, že to půjde udělat nějak, aby barva odpovídala reálné podobě zhruba a přitom splňovala podmínky odlišitelnosti a viditelnosti na všech monitorech. Mitget

_________________
From pure zeros we became heroes. -= guild Cube =-


Top
 Profile WWW ICQ  
 
PostPosted: Sun Oct 16, 2011 12:33 pm
 
Hero
Hero
User avatar

Joined: Tue Sep 09, 2003 1:42 pm
Posts: 1004
Location: Praha
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
2009 wrote:
Upravit 5lvl mapy a celkove vsechny mapy na vsechny elementy..uz tak sou dungy jenom pro air magy a par dungu typu ice, temple je pro zbytek.. ma treba takovej earth element vubec dung vylozene jen pro sebe?

jedinej dung, kde je vse namichany je element, netvrdim, ze by to tak melo byt vsude, ale v celkovym souctu by meli mit ti magove stejny podminky

a obzvlast pak na tech mapach ten element je znat, reci typu "mel sis zalozit toho nebo toho a nemusel si mrcet" si nechte

chtel bych , aby vsichni magove meli stejny podminky na mape.. tzn. priklad jednou vyleze mapa ciste air element, potom zas ice, pak zas jinej element, s tim, ze zustanou takovy ti nemrtvy proste jak ted.. nemuseli by se ani vymyslet jiny npc, stacilo by to jen caknout, zmenit tomu resist a kouzla (nesnazim se, aby to vyznelo tak, ze to je nejaka snadna uprava-jen to obarvit a zmenit kouzla... ale je to rozhodne snazsi, nez vymyslet , jaky npc tam dat, aby to bylo stejne tezky/lehky jako ted..)

aspon neco dobryho pro magy, kdyz ty dungy nejsou staveny pro vsechny elementy..


Předloženo k diskuzi na GM forum. Mitget

2009 wrote:
Upravit sety 30+ , napr. takovej priest ma v setu robu a cloak .. proc nemuze mit armor, jako napr. wari? zamerne se nenechaly typicky sloty pro socket? roba, cloak, boty - tydle mista obsazovat setovkama je hloupost, na endoru se nabizi moznost obchodovani s itemama, vcetne soketu.. kdyz vim, jaka je sance na to, ze se mi povedou 4 diry, muzu si ten soket koupit, ale predstavte si priesta, kterej ma volnou hrud.. kdo bude socketovat plate hrud? to mam brat iron plate hrud do dungu typu castl 2? :) to snad ne.. to ze nechcete davat hrud warum chapu, ale proc priestovi? u mercu bych to jeste pochopil, ale priest? vypada priest snad jako tank, kterej potrebuje vyssi durabilitu u hrude? navic i prez to nerozumim tomu, proc ma I ROBU a nema rukavice..

nerozumim tomu, proc ma mit moznost rogue, berk a ja nevim co vsechno, socketovat robu s cloakem oproti jinym charum..


Předloženo k diskuzi na GM forum. Mitget

_________________
From pure zeros we became heroes. -= guild Cube =-


Top
 Profile WWW ICQ  
 
PostPosted: Sun Oct 16, 2011 12:35 pm
 
Hero
Hero
User avatar

Joined: Tue Sep 09, 2003 1:42 pm
Posts: 1004
Location: Praha
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
krystofik wrote:
Zavést více NPC Questu.


Čekán na návrhy. Příběhy mi pošli přes PM na foru. Mitget

_________________
From pure zeros we became heroes. -= guild Cube =-


Top
 Profile WWW ICQ  
 
PostPosted: Sun Oct 16, 2011 12:37 pm
 
Hero
Hero
User avatar

Joined: Tue Sep 09, 2003 1:42 pm
Posts: 1004
Location: Praha
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
wilda wrote:
Prosím o zavedení stackování džbánků mléka. Děkuji

Zadáno skriptařům, Mitget

wilda wrote:
Navrhuji zrušit pvp timer na použití mana/stam/hp regen jídel pro pk.

Pk je tu proto aby hrálo pvp, takže mi tento timer přijde nesmyslný. Navíc se tu stále hovoří o menších, dobře organizovaných skupinkách, které dokáží vzdorovat přesile. Jenomže pokud je parta složená pouze z casterů, tak jim hodně brzo dojde mana a je po všem. Obyč mana ref to opravdu nezachrání.
Nebráním se delšímu timeru na opětovné použití, ale pvp timer se mi nezdá.


Regen jídlo je primárně určeno do PvM. Pokud by se dovolilo do PvP, muselo by všem. Zamítnuto. Mitget.


Casteri maji velky dmg, ale jsou oemzeni manou. Presne proto se to ani zavest nemuze. A proto tu jsou warove, kteri pri rozumnem fizzovani maji sanci tem casterum neco udelat. A jak uz rekl Mitget, regeny jsou do PvM, v PvP mas potiony, nebo itemy. Faolan

_________________
From pure zeros we became heroes. -= guild Cube =-


Top
 Profile WWW ICQ  
 
PostPosted: Sun Oct 16, 2011 12:39 pm
 
Hero
Hero
User avatar

Joined: Tue Sep 09, 2003 1:42 pm
Posts: 1004
Location: Praha
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Norny wrote:
Zavést charmy na tracking.


Presne na to mas nektere morfy. Chces li itemy, demorfni ..... Faolan

Zamítnuto. Mitget

_________________
From pure zeros we became heroes. -= guild Cube =-


Top
 Profile WWW ICQ  
 
PostPosted: Sun Oct 16, 2011 12:41 pm
 
Hero
Hero
User avatar

Joined: Tue Sep 09, 2003 1:42 pm
Posts: 1004
Location: Praha
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Hannah wrote:
odmedzit lvl do dungov - min. aj max, aj pre pk netahali by sa tam low chary pre xp a nestavalo by sa,ze si niekto presoluje cely dung,lebo je to pod jeho lvl
ak by sa hodnota urcila podla beznych monster - napr. do trolaku od lvl 11(lvl najnizsieho npc) do lvl 20(pk do 25),co je tusim 5 lvl pod chieftainom,tak by mala aspon parta co robit,aby sa dostala na konec

PAVLAJS: Super no, takže necháme expit lowbíčky v majty eq bo každej tu má 30+ level pk...
Dále a co jako? To mi budeš bránit jít low dung pro poklady? A proč jako? ty poklady nejsou tak dobré a navíc když k tomu objetuju ten čas tak ti je do toho prd to je fakt nápad... Navíc tu hraje tak málo lidí, že ty poklady musíš potkávat ve skoro každém dungu



Mate-li navrhy k dungum piste je do odpovidajiciho topiku. Jen na okraj - omezeni na levely nebude a revize dungu probiha. Faolan

Nevidím důvod, proč by si 1 či 2 high level postavy nemohly jít low dung. Není to zase tak jednoduché. Pokud lze takto něco velmi jednoduše solnout, jde o špatné nastavení dungeonu, než o špatnej systém. Mitget

_________________
From pure zeros we became heroes. -= guild Cube =-


Top
 Profile WWW ICQ  
 
PostPosted: Sun Oct 16, 2011 12:42 pm
 
Hero
Hero
User avatar

Joined: Tue Sep 09, 2003 1:42 pm
Posts: 1004
Location: Praha
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
mishmash wrote:
prosim o zrušení sumonů koňů u mága a necra.. je to hrozně přehnaný... nejen že mágova( necrova ) výbavička je za hubičku oproti jiným charům.. je tedka přebytek konů lamek ve světě... stačí jim pár regů pár potionů robka ktera se prodava za pár k... oproti tomu refull jinejch charů je velmi drahý...nehledě že tyhle dvě povolání v pvp dělaj mrtě bordel a o nic nepřijdou..


Předloženo k diskuzi na GM forum. Mitget

_________________
From pure zeros we became heroes. -= guild Cube =-


Top
 Profile WWW ICQ  
 
PostPosted: Sun Oct 16, 2011 12:45 pm
 
Hero
Hero
User avatar

Joined: Tue Sep 09, 2003 1:42 pm
Posts: 1004
Location: Praha
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
2009 wrote:
zrusit potrebu dreva na vyrobeni nedodelanyho itemu v bs - tyka se to hlavne toho navrhu o kovadlinach.. nevim z jakyho duvodu, ale pulka zbrani potrebuje na vyrobu drevo (vyrabeni unfinished zbrani) , misto toho, aby byly potreba na dodelani jako je to s kuzema.. tim chci rict.. kdo by v dole mel po ruce drevo

edit: to samozrejme ano, ale neni prece problem nastavit to tak, abych "topurko" pridelal az kdyz dodelavam unfinished item... ;-)


Zbraně potřebují dřevo z důvodu, že dřevo obsahují. Například topůrko u sekery. Překvapivé, že? :) Mitget

_________________
From pure zeros we became heroes. -= guild Cube =-


Top
 Profile WWW ICQ  
 
Ads
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  Page 1 of 2
 [ 44 posts ]  Go to page 1, 2  Next

Board index » Archiv
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

cron
SitemapIndex SitemapIndex
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO Valid XHTML 1.0 Transitional Valid CSS!
Highly modified by Pirozek