* Register   * Advanced search 
Search for:


Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies. Board index » Archiv Go to page Previous  1, 2
Author Message
PostPosted: Sun Oct 16, 2011 12:49 pm
 
Hero
Hero
User avatar

Joined: Tue Sep 09, 2003 1:42 pm
Posts: 1004
Location: Praha
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Archiv pro Vase návrhy, na ktere jiz GM reagovali.

Zpátky do tématu: Návrhy na změny a vylepšení.

_________________
From pure zeros we became heroes. -= guild Cube =-


Top
 Profile WWW ICQ  
 
Ads
PostPosted: Sun Oct 16, 2011 12:49 pm
 
Hero
Hero
User avatar

Joined: Tue Sep 09, 2003 1:42 pm
Posts: 1004
Location: Praha
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Ripo wrote:
- Vytvoriť tzv. Gladiator arény PvE, PvM,
princíp fungovania si predstavujem nasledovne :

Minimálny počet prihlásených hráčov by bolo napr. 4.
Začínalo by sa jednoduchými NPC a každé nové kolo by sa menila obtiažnosť a druh NPC.
Na konci by bol boss, obtiažnosť by bola vždy odvodená od počtu prihlásených hráčov.

Nieje to dotiahnutý návrh, ale píšem aspoň z časti princíp, chcel by som vedieť názor hráčov

Předloženo k diskuzi na GM forum. Mitget

Ripo wrote:
- Donate systém

Tak asi vieme o čom je reč, ale tento donate systém by bol čiste iba na non-combat veci, petov a iba také zaujímavé dekoračky, nič čo by zvýhodnovalo hráča oproti ostatným, a tieto peniaze by sa mohli použiť na tvorbu a propagáciu reklamy Endoru i na stránkach ktoré sú spoplatňované

2009: mozna kdybys obcas cetl forum, zjistis, proc se tento navrh uz asi 10x zavrhl...


Nesmysl. EA toleruje free shardy prave proto ze jsou free. Cokoliv smerujici k jaekmukoliv zisku, to porusuje. Vcetne donate systemu. NE Faolan

_________________
From pure zeros we became heroes. -= guild Cube =-


Top
 Profile WWW ICQ  
 
PostPosted: Sun Oct 16, 2011 12:53 pm
 
Hero
Hero
User avatar

Joined: Tue Sep 09, 2003 1:42 pm
Posts: 1004
Location: Praha
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
obegaj wrote:
NÁVRH NA ZAKÁZANÍ "ŠTUBENI DUNGU"
V dnešní době je teměř naprosto nerealná možnost náběhu do dungu, protože teměř každá parta si tam staví noobika na hlidaní, který je varuje. Tím pádem Endor ztrácí určitou přestiž a stavá se kvůli tomu se z něj hra typu "naexpi se a nahrab si a ničeho se neboj"... Pokud chcete Endor takhle přetvořit, rovnou dejte před dung ceduli v dungu je plno, počkejte až parta dojde...

Jak mi napsal jeden nejmenovaný hráč že sám vašnosta Ricky (GM Faolan) je za tohle rád a hojně toho využívá, protože hraje jen pvm a vyhovuje mu to - tohle chápu, jenže Endor není pvm shard. Pak se není divit že tu běhaj takove levely s unikatama a přeprasenýma equipama - když jim je nikdo nemůže sebrat a v dungu který jdou po tisice prostě neumřou...

Vzhledem k tomu, ze se opet do nekoho z GM tymu navazis, tak jsem nucen odpovedet, obzvlast, kdyz je to osobni invektiva mirena na mne. Naposledy to nechavam ale bez dopadu.

Kdybys nebyl hlupak, prostym dotazem bys zjistil, ze uz rok temer nehraju. Pritom mi pisou i treba 17ky, ale obvykle nemam cas. Kdyz uz mne nektera parta ukeca do dungu, malokdy je "stuber". Popravde receno, za rok jsem byl dung asi 15x z toho tak 8x s Pytliky, kdy byl stuber jen v jednom pripade. A pak zbytek castecne smeska Fenix+SL, pred par mesici s Cube ted asi 4x s Banany. Stuber byl 2x. Pred PK ovsem jsme kopli i na zaklade bonzu z vasi party

Zajimave je, ze dokud jsi byl v Sierre/Legionu, proti stuberum jsi nemel nic, naopak jste je vyuzivali temer permanentne. O bugach a gangu dvojnasobne party ani nemluvim, protoze to je obecne znamo. Az ted, kdyz ses dal do kupy s partickou, kdy si troufas do nabehu i bez presily a bugu, ti to najednou vadi .... zajimave .. a o tobe leccos vypovidajici.

Navic bys mel vedet jednu nemilou vec - stuberi byli povoleni na DEMOSTENOVO rozhodnuti. Ne moje. Je to proste jen opacny extrem nez byl. Predtim kdykoliv byla silna PK parta, umrelo PvM. A protoze normalni PvP (cti ligu) si hraci sami znicili, tak protoze se par lidi nudi a prave se rozhodlo opet hrat PK, nenechame opet komplet padnout hru. Prinejmensim ne, dokud nebude reseni, ktere by dalo stejnou sanci modre parte, jako PK aniz by to bylo extra safe, nebo na druhou stranu poprava, tedy do te doby to tak zustane. Chcete behat PK? Mate pro sebe cely povrch, mesta atd. Chcete hrabat? Nachytejte NEPRIPRAVENOU partu. I takove se najdou - byt PK neznamena mit automaticky milionove zisky z dungu. Vsak to prece hrajete kvuli PvP, ne?
Faolan


Otázka zní co dnešní GM z Endoru chtějí udělat???

Stačilo by zakázat zrdžovaní v okolí dungů, zrušit spawny (z důvodu vymlouvaní se že tam někdo "expi") a zrušit trackovaní v okolí dungů. Tedka zaleží jak se k tomu GM postaví, bud změní, čímž hodně hráčům znechutí hraní. Anebo se budou donekončna expit a zkazí to hraní druhé straně...

PS: pro idioty typu Marlock apod... Taky štubera sem tam používáme, ale ne pravidelně a taky hlavně z důvodu že to dělá 90% Endoru...

WILDA: Super nápad, ale za jedné podmínky. VŠEM se zkrouhnou levely na 30 a ztíží se dohledání a doběhnutí party v dungu. Co si budem nalhávat, dneska i po hodině co vlezeš do dungu tě tam někdo může najít a v klidu doběhnout. Dále parta levelu 30+- hrající pvm se těžko může bránit levelům 35+, kteří jsou na pvp připraveni, hrají ho a nic neriskují. Navíc díky roguně vždy naběhnou v nejlepší okamžik.

2009 to wilda: nesmysl, levely se resi, takze nema cenu tim argumentovat, nejsme ciste na pvm shardu, takze to, ze nekdo hraje jen pvm, je tak nak jeho problem - musi proste pocitat s tim, ze ho pvp hraci sjedou. a kdyby diky rogune slo nabehnout vzdy v nejlepsi okamzik, tak ty nabehy kolikrat nevypadaj tak, jak vypadaj... takze dalsi vcelku zbytecnej argument (hlavne kdyz ve spouste dungu uz sou na tolika mistech ruzny pasti a v pvp equipu ta corka ten stealth taky obcas fizne..

2009: mozna by nebylo spatny se zakazem stuberu zavist neco jako "zony" v dungu... v c1 by to mohlo bejt kazdy patro (jako priklad). Vlezu do 2. patra a cely 1. patro se spawne , vcetne klicniku a vseho (zadny nahodny spawnovani az 30 minut atp.) jinych dungach by to zas mohli byt urcity casti...proste proto, aby to obihaci nemeli tak silene jednoduchy, v nekterych dungach jde i 40 minut poznat, ze tam nekdo je, kdyz to bude plne ospawnovany, tak to bude horsi (samozrejme ze kdyz je nekdo najde hned, tak maji smulu) a taky zrusit nahodny generovani jmen pri respawnu npc a to HLAVNE u tech, ktery sou pred, nebo na zacatku dungu... protoze u takovyho c2 se staci kazdych 15 minut podivat na klicnika venku, bez zabiti jedinyho npc, bez stealthu za corku a okamzite pozna, ze v dungu nekdo je.

SMIDLA: Doted se tu vesele stubilo a najednou je to problem? Je to pouhopouhy vyvoj. Driv se nenabihalo na partu do dungu takovym zpusobem jako dnes. Pokud parta jde deset dungu a desetkrat na ne nekdo nabehne, je to sice pesek, ale oni se zacnou branit. Vysledkem je stuber.
Stale dokola se tu trou dve strany. PvP a PvM hraci. PvP chtivi nemuzou bez tech PvM byt a PvM hracum lezou PvPeri krkem.
Pokud by se udelali dungy takove, aby byly obtizne, nenaucitelne a vzdy dokazali necim prekvapit, nemeli by PvM hraci potrebu delat si "prekvapeni" v podobe hrabivych PvPeru. Dungeon by se sam postaral o obtiznost. Ovsem PvPeri by ztratili moznost o neco hrat. A povezme si pravdu, tu posledni. TWcka jsou pase, na skladani se domluva kdekdo skdekym, PKcka vyleou jen cas od casu a nad mestem se stejne neudrzi.
Jak jste to dopracovali s ligou? A nedivejte se smerem ke Gm teamu, Vy, svym vlastnim chovanim jste ji odrovnali. Ted je na rade dalsi cast?
Vysledek? Nudici se PvPeri chteji vice moznosti boje. Prestante se tlacit do dungu a vymyslejte nove moznosti. Tudy vede cesta.

IVELF: Ono to taky může dojít do takové situace, kdy mapa prostě naloguje pouze štubery, postaví je před každý známější dungeon a půjde třeba sledovat seriály, hrát soldat nebo něco podobného. Při počtu 15 a více lidí na mapě se dá celkem spolehlivě zablokovat jakékoliv dungování. Mimochodem tohle štubování není žádná historická záležitost. Ještě něco málo přes rok, možná dva dozadu by to nikoho ani nenapadlo a když už, tak GM tyto štubery automaticky házeli na ošklivá místa. Bohužel filozofie Endoru se tak dlouho ohýbala, až se ohnula přesně do stejného schématu, jako DP. GM team se bojí o své ovečky a tak sklouzává stále více a více do trammelu.

2IVELF: Tohle stubeni JE historicka zalezitost. Bylo tu vzdy v nejake forme - i treba jen v podobe "cirou nahodou" pobliz dungu trackujiciho rangera. Jen byl rozdil, ze ty nejokatejsi pripady se sem tam odchytily a potrestaly. Bohuzel pak prislo premnozeni PK a pad PvM do nuly. PK sami o sobe byli problem, ale to by se casem srovnalo- v kombinaci se Sierra bugem to bylo ovsem zabijacke. Navic je vice nez jen podezreni, ze nektera PK z te doby to uzivala taky - a jen diky tomu, ze v dobe logovani toho nebyli aktivni, nebyli i chyceni.

Mluvis li o trammelu, mel by sis uvedomit, ze PvP je o lidech. Nejsou-li "ovecky" tezko mohou byt vlci. Jeste nedavno ste pyskovali, ze tu hraje 70- lidi ve spici. Misto frflani zkus vymyslet, jak to vyresit a muzes PKrit do aleluja. Pripadne zkus naskriptovat subsystem, ktery pomuze sorvnat sance obou. Mas spoustu kritiky, ale sam ses jako leader Chaos frakce, moc aktivne nepredvedl. Nekolikrat jsem ti psal a ani ses neuracil odepsat, jen jsi pokazde nekde vypotil nejaky koment.. Kazdy by si chtel hrat - ale nekteri musi proto neco i delat, abyste vy mohli...
Faolan


PAH: ale vsak my to systemove osetrime (mame i konkretni napad), jen je nas v soucasne dobe opravdu malo a veci na spraveni je opravdu hodne. nemluve o tom, ze (ac se to obcas zda neuveritelne) mame osobni zivoty, jako praci, skolu a podobne. a obcas si chceme i odpocinout. Jen doufam, ze nikomu neprijde, ze aktivita GM teamu je nulova a ze se nic nedeje, to by me az urazilo..

_________________
From pure zeros we became heroes. -= guild Cube =-


Top
 Profile WWW ICQ  
 
PostPosted: Tue Oct 25, 2011 8:57 am
 
Hero
Hero
User avatar

Joined: Tue Sep 09, 2003 1:42 pm
Posts: 1004
Location: Praha
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
doncek wrote:
Vratit zpet do hry starou paladin city robu - na zakoupeni v hoggardu.


Edit Seamus: tw roba bude opet pristupna v dohledne dobe.

_________________
From pure zeros we became heroes. -= guild Cube =-


Top
 Profile WWW ICQ  
 
PostPosted: Tue Oct 25, 2011 8:59 am
 
Hero
Hero
User avatar

Joined: Tue Sep 09, 2003 1:42 pm
Posts: 1004
Location: Praha
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Ripo wrote:
Máme na endor mape veľa zaujímavých lokácií, o tom nieje pochyb, ale môj návrh by bol nasledovný.

- Prieskum medzi hráčmi, ktoré lokácie využívajú, ktoré zase vôbec nevyužívajú na bývanie, apod.

- Nevyužité miesta pretvoriť v niečo zaujímavejšie, vytvoriť nové lokácie, alebo naviesť z momentálnych, alebo do budúcna vytvorených questov nejaké prechodné body cez tieto nové lokácie, aby človeka aspoň z časti zaujal, ostatný explore by sa už nechalo na hráčovi.


Edit Seamus: toto nelze realizovat, jelikoz se poptavka stale meni (existuji samozrejme dlouhodobe bestsellery). nicmene vsechny lokace se vice ci mene vyuzivaji pri questech, bez ohledu zda jsou to gm questy nebo npc questy

_________________
From pure zeros we became heroes. -= guild Cube =-


Top
 Profile WWW ICQ  
 
PostPosted: Wed Oct 26, 2011 10:05 am
 
Hero
Hero
User avatar

Joined: Tue Sep 09, 2003 1:42 pm
Posts: 1004
Location: Praha
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Patriarch wrote:
Navrhuji zprisnit pracovni lagr. Skombinovat hrisnickej kemp na tezeni dreva s klasickym jailem, natezit jen drevo vyhovuje nekomu a ma to natezeny behem jednoho dne, coz me moc jako trest nepripada.. navrhuju udelat camp a urceny drevo a potom jeste 14 dni chladecek

WILDA: Nevíš co mluvíš. Natěžit kupříkladu 150K dřeva je horší jak měsíc jailu.

SMIDLA: Napis nejakemu Gm at ti prideli 100k dreva a jdi sekat. Uvidime kolikrat budes ochotny sito zopaknout a jestli pak zmenis nazor...

Nastavené množství dřeva se nám zdá být v pořádku. Situaci v lagu neustále monitorujeme a pokud se nám něco nebude zdá tak to opravíme. Nevím jak je to u tebe, ale mi je můj čas drahocený a nechtěl bych ho strávit třeba 12 hodin sekáním dřeva. Zamítnuto.
Nuramon

_________________
From pure zeros we became heroes. -= guild Cube =-


Top
 Profile WWW ICQ  
 
PostPosted: Mon Oct 31, 2011 10:24 am
 
Hero
Hero
User avatar

Joined: Tue Sep 09, 2003 1:42 pm
Posts: 1004
Location: Praha
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
2009 wrote:
Pridat do dolu kovadliny, narozdil od tinku a engu (jakozto dvou dalsich skilu, na ktery material tezi krafti) nema blacksmither moznost delat vyrobky do bulku primo na miste, kde natezi material.. trenit krafta neznamena nutne vlastnit barak, netvrdim ze to tak hraci delaj, ale treba by se nasel nekdo, kdo si nabere bulky, nakope material a rovnou ho znici na bulky a aktualne nema tuto moznost jedine ze by to pretavil a pracne to tahal napr. do daugu do kovarny, kde je tak 30x vetsi sance, ze ho o ty ingy nekdo obere..

Seamus: holt, kazde ma sve pro a proti

2009 wrote:
Upravit roztavovani unfinished itemu .. jestli se nepletu (coz je klidne mozny) , tak kdyz roztavim hotovou vec, tak je urcita sance, ze z toho dostanu ingy a to polovinu tech, ktery jsou potreba na vyrobu... u shabby itemu dostanu jen 1 ing, ale u unfinished taky.. nejak nerozumim tomu proc, nektery zbrane potrebujou na vyrobeni unfinished casti i 30 ingu..

Seamus: tohle se bude snad v budoucnu osetrovat celkove

2009 wrote:
upravit ruletu.. chtel bych navrhnout moznost meneni gp za zetony na sazeni na rulete-jednak proti zlodejum a taky aby byla moznost vsazet vyssi sumy nez jen 60k (prece jenom je to mala zabava kdyz de jen o 60k) nebo se vykaslat na zetony a upravit platinovy ingy tak, aby slo 60k-5m a moznost je pouzit na sazeni :roll:
jeste neco: graficky by se dalo vyresit jednoduse obarvenim gp, a hodnota by mohla byt jako 1 zeton treba 100gp - max 6m uz je slusny :p

Seamus: jsou bolavejsi mista v systemu k uprave

2009 wrote:
zrusit moznost pasteni dveri ... pouziva se to akorat k praseni nebo k zbabelymu zabijeni ligaru/modraku .. pokud uz je nekdo takovy prase, aby vubec kempil barak, tak at aspon nema moznost tohohle.

jestli nekdo neni schopnej behat pk normalne, nebo PRINEJHORSIM kempit barak za normalnich podminek, at to nehraje.

nektery party sou schopny po zabiti ligare/modraka mu jeste kempit barak, uz todle je na par facek a jeste mu zapastit dvere, aby prisel o 50% hp?

MONO: Já bych spíš upravil čas, během kterého je past aktivní. Pokud se nepletu, teď tam není časové omezení. Jestli to chtějí využívat jako taktickou věc, tak stačí třeba minuta trvání.


Seamus: miluj blizniho sveho...


2009 wrote:
upravit afk kontroly...nebylo by spatny udelat moznost "obnoveni" obrazku u afk kontrol, casto se stane ze i 2x po sobe vyskoci absolutne necitelny text (2x chyba uz je problem) ... nebo pridat vic pokusu


Seamus: predlozeno na forum

_________________
From pure zeros we became heroes. -= guild Cube =-


Top
 Profile WWW ICQ  
 
PostPosted: Mon Oct 31, 2011 10:41 am
 
Hero
Hero
User avatar

Joined: Tue Sep 09, 2003 1:42 pm
Posts: 1004
Location: Praha
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Smidla wrote:
Zda se mi nerovnomerne rozlozene trestani logy. Prikladem je velmi nevybiravy slovnik za 30k logu a oprotitomu stubeni na dualu za 250k logu.
Navrhuji upravu trestu navysenim trestu za vulgarni mluvu na 75k logu.


pah: ber v potaz, ze pokud je dotycny podruhe trestan za tu samou vec, trest se navysuje. tech 30k je spis jako vystraha - ale pokud nekdo hodla nadavat ostatnim dal a trest ho nepouci, stravi v lagru hodne casu.

_________________
From pure zeros we became heroes. -= guild Cube =-


Top
 Profile WWW ICQ  
 
PostPosted: Thu Nov 03, 2011 8:41 pm
 
Hero
Hero
User avatar

Joined: Tue Sep 09, 2003 1:42 pm
Posts: 1004
Location: Praha
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
cenariusek wrote:
Zdravím.
Navrhoval bych, aby bylo možno socketovat roby pro mága. Problém je v tom, že mág je jedinou vyjímkou, který róbu potřebuje i na armor. Zatímco obyčejná róba mu dá 1-3, archmage 11-12 a to je samozřejmě znatelný rozdíl. Díky tomu je v tomto omezení socketových mage rób, jelikož ostatní povolání mohou mít běžný nebo bone armor a tím jim róba žádný armor nedá a svým způsobem jej ani nepotřebují.


Seamus: paklize zavedeme socketovatelne roby pro maga, muze pocitat s jinacim omezenim - snizeni zakladniho ar, snizeni statu atp... neco za neco

_________________
From pure zeros we became heroes. -= guild Cube =-


Top
 Profile WWW ICQ  
 
PostPosted: Mon Nov 14, 2011 5:44 pm
 
Hero
Hero
User avatar

Joined: Tue Sep 09, 2003 1:42 pm
Posts: 1004
Location: Praha
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Destrem wrote:
V letním čase se dá skládát a vyhlašovat tw jinak, než v zimním..
Nešlo by to upravit tak, aby to bylo stejné?


Zmena casu je tam zahrnuta, ale nemeni se ze dne na den, ale podle mesice.

Navrhl bych, že při skládání by interrupt skládájícího trval alespoň půl minuty...


2009: nesmysl, bylo by pak strasne jednoduchy nekoho obrat o mirakly, nebo by kazdej kopal ve chvili, kdy by byla videt lod(to se taky neda stihnout), vyresilo by se tim kulovy...

spis by bylo lepsi, kdyby proslo to, co tu kdysi kdosi psal.. aby si skladajici vybral "klicnika" , kterej by nebyl poznat a attackeri by ho museli zabit, aby se dostali ke skladaci (a neslo by treba vubec kopnout, nebo by to trvalo jeste dele nez tu pul minutu) , ted je to jen o tom gravnout vsechny zdi, nabehnout na skladace, lotnout, kopnout... nebo k nemu vubec nedojit a sledovat jen interupt a ani ho nezahlidnout...

to skladani proste neni domysleny.. upravu to chce, ale nejakou rozumnou

Destrem: Každopádně upravit by to nějak chtělo, aby byla nějaká šance ten miracul dostat, protože sotva přijede někdo na ostrov, každý už to interruptuje.

_________________
From pure zeros we became heroes. -= guild Cube =-


Top
 Profile WWW ICQ  
 
PostPosted: Mon Nov 14, 2011 5:46 pm
 
Hero
Hero
User avatar

Joined: Tue Sep 09, 2003 1:42 pm
Posts: 1004
Location: Praha
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Manual wrote:
Druid morfnuty do pavouka by mohl volně procházet přes pavučiny, které hazejí ostatní pavouci.



Zag: Vlastne proc ne, otazka spis je, jestli na takovy blbiny nekdy zbyde chut ;)

_________________
From pure zeros we became heroes. -= guild Cube =-


Top
 Profile WWW ICQ  
 
PostPosted: Mon Nov 14, 2011 5:47 pm
 
Hero
Hero
User avatar

Joined: Tue Sep 09, 2003 1:42 pm
Posts: 1004
Location: Praha
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Adoroar wrote:
Zavést Natural poison potion
- čorky ocení v pvp
- využití itemů na alchemy
- spotřeba např 16 regů, šance od 120% skillu alchemy


Zag: A rovnou IK poison bys nechtel? Deadly je uz tak hooodne silny... takze ne

_________________
From pure zeros we became heroes. -= guild Cube =-


Top
 Profile WWW ICQ  
 
PostPosted: Mon Nov 14, 2011 5:49 pm
 
Hero
Hero
User avatar

Joined: Tue Sep 09, 2003 1:42 pm
Posts: 1004
Location: Praha
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
flp wrote:
jeste sem chtel napsat, ze si zapomel na tu nejdulezitejsi, cimz je ESQ a kdyz ji ted tak zkousim, tak zjistuju, ze nejede :D resp. zobrazujou se jen prvni dve strany a zbytek je neaktivni


edit Seamus: vime o tom, resime to

_________________
From pure zeros we became heroes. -= guild Cube =-


Top
 Profile WWW ICQ  
 
PostPosted: Tue Dec 06, 2011 1:45 pm
 
Hero
Hero
User avatar

Joined: Tue Sep 09, 2003 1:42 pm
Posts: 1004
Location: Praha
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Mono wrote:
NÁVRH jak upravit ligu?
- exp bonus jen několika nejlepším, třeba 5 lidí (více by to podpořilo boj o čelo tabulky)


Bohužel to nejde upravit tak jednoduše, každá taková akce vyvolá i reakci ze strany hráčů. Zkusím vytvořit něco funkčního, ale nevím kdy se k tomu dostanu. Nedovedu odhadnout, kolik času to zabere. Mitget

_________________
From pure zeros we became heroes. -= guild Cube =-


Top
 Profile WWW ICQ  
 
PostPosted: Tue Dec 06, 2011 1:52 pm
 
Hero
Hero
User avatar

Joined: Tue Sep 09, 2003 1:42 pm
Posts: 1004
Location: Praha
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
tuRceRko wrote:
Ahoj chtelo by to nejake posileni guardu vseobecne... posledni dobou se dostava ji Daugaskych bank, velke a dokonce sem slysel ze i do male banky PK.... Jak je to mozne ??? Bez jedineho zabiteho guarda se jedno PK dostane az do bank... a zrovna dneska sem zazil ze sem nalogl pk lotilo zavolal jsem guardy a misto toho aby umrel, tak na neho dosel jen jail lord a chytl ho??? To je teda dostacuji tres a Pk si piska dal a bude to tak delat znova :)
PROSIM MOC O ZLEPSENI


Předáno skriptařům. Mitget

_________________
From pure zeros we became heroes. -= guild Cube =-


Top
 Profile WWW ICQ  
 
PostPosted: Tue Dec 06, 2011 1:53 pm
 
Hero
Hero
User avatar

Joined: Tue Sep 09, 2003 1:42 pm
Posts: 1004
Location: Praha
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Jezismarja wrote:
Zrušit timery pro zbraň po zacastení u paladina. Aspoň pro ty blessy, jsem si jistý, že takový malý ústupek žádný velký koncept nezničí a nejednoho paladina to potěší.


Předáno skriptařům. Mitget

_________________
From pure zeros we became heroes. -= guild Cube =-


Top
 Profile WWW ICQ  
 
PostPosted: Tue Dec 06, 2011 1:59 pm
 
Hero
Hero
User avatar

Joined: Tue Sep 09, 2003 1:42 pm
Posts: 1004
Location: Praha
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Gotcha wrote:
- navrhujem zaviest minimalny level, kedy postava dava expy ostatnym bez rozdielu, alebo pridat nejake modifikatory na utok medzi postavami s velkym levelovym rozdielom
Dovod: Pride mi celkom vysmech, ked sam zabijem 5 ludi 25 level a nemam z nich expy, pricom 5 postav 25 level ma zabije tak v 95% pripadov. Myslim si, ze postavy napriklad 25+ (podla mna aj 20+) mali dostavat pvp loss bez ohladu na to, kto ich zabije. Argumenty typu "oplati sa nabiehat na lowbiekov" je mimo, lebo postavy 25+ (20+) uz niesu lowbieci a to, ze ich raz za cas niekto obere o 100 exp im myslim len prospeje... nehovoriac o tom, ze momentalne tu behaju level 44+, ktorym nedaju expy levely 33+


Zamítnuto. PK není standartní postava pro exping. Mitget.

Gotcha wrote:
- zaviest moznost zmrazenia postavy (killy, expy, ...) na urcity minimalny cas, aby sa mohol venovat pvp
Dovod: Vela ludi tu argumentuje, ze nehra pvp, lebo pride o expy, nehraju PK, lebo by si museli expit novu postavu a podobne. Na ako dlho a co vsetko sa bude dat zmrazit necham na Vas. Pripadne tam pridat nejaky poplatok za vstup a nejake pvp spotrebaky gratis


Asi pořádně nechápu co vlastně navrhuješ. Zmrazení nijak nevyřeší to, že nemáš postavu. A PvP loss není zase nijak tak velkej. Pokud se jednalo pouze o to, aby nebyl PvP loss, pak zamítnuto. Nemyslíme si, že to je hlavní problém PvP, ani sem žádnou takovou stížnost neviděl.

_________________
From pure zeros we became heroes. -= guild Cube =-


Top
 Profile WWW ICQ  
 
PostPosted: Tue Dec 06, 2011 2:01 pm
 
Hero
Hero
User avatar

Joined: Tue Sep 09, 2003 1:42 pm
Posts: 1004
Location: Praha
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
wilda wrote:
Zrušit možnost odmazání killu.

Po určitém vývoji jsme se dostali do fáze, kdy se nezabíjí pro set 20+, ale už pro 30+. Fakticky se jenom posunula hranice, kdy se už vyplatí modráka sjet a kdy ještě ne. Nedávné případy tomu jen nasvědčují.

MUCICEK: Sice to sem nepatri, ale chci to uvest na pravou miru.
Takze predpokladam, ze nedavnym pripadem mas na mysli, jak Damage/Ravage sjeli Zanka v setu 30+.
Za 1) Zanek nebyl zabit kvuli jeho equipu, ale kvuli tomu, ze byla moznost, ze ma Venomousku - Pavlajs ji nekomu prehodil, ten dotycny kopl driv nez jsme zabili vase mastery, pak kopal zbytek lidi od vas, nase Rogua snoopovala, jedineho Zanka nestihla. Takze ne kvuli jeho equipu, ale kvuli tomu, ze mozna mel Venomousku (bohuzel nemel).
Za 2) Zabila ho Sabinka. Kdybych nemel v planu driv nebo pozdeji Sabinku cervenat, nedal bych k tomu svoleni (pri nabehu za ni byl kamos). Me osobne jakykoli Set nestoji za 1M a myslim, ze nejsem sam. Venomouska ano.


Předleženo k diskuzi na GM forum. Zvážíme všechna pro a proti. Mitget

_________________
From pure zeros we became heroes. -= guild Cube =-


Top
 Profile WWW ICQ  
 
PostPosted: Sun Jan 01, 2012 9:00 pm
 
Hero
Hero
User avatar

Joined: Tue Sep 09, 2003 1:42 pm
Posts: 1004
Location: Praha
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Oriental wrote:
NAVRHUJEM:
Každý hráč sa natrápil z hľadaním Úloh,, Keď nenašiel musel sa pýtať a naviac hľadať stránku kde sú,, Čo keby sa na minimape zobrazovali všetky NPC ktoré dávajú úlohy..
Veľmi by sa to uľahčilo .. A keby bolo problém že stále prichádzajú do styku z úlohami nie pre ich úroveň tak by sa to označovanie rátalo od levelu :)

A ešte nejaký (tabuľku) pre kúzla ,, To by sa tiež dosť uľahčilo a keby neboli regy na dane kúzlo tak to kúzlo v tej tabuľke zočervenie a nebude sa dať naňho kliknúť .. Aj tak tam je veľa čierneho miesta a tiež by sa veľa ulahčilo ...

A na začiatku stále od level 0 keď sa portnete do mesta z ,miesta kde ste si zvolil rasu tak je to take že neviete kde máte ísť .. nič vas nenasmeruje niekde ku niekomu.. Pre úplne new hračov trošku problematické :)

A keď sa predávajú veci ,, teda SELL musíte mať daný tovar ktorý chcete predať v základnóm baťohu , teda musíte vyberať z iných baťohov veci ,, zbytočná stráta času..

z Razorom sú problémy už od Windowsu VISTA teraz je už skoro W8 ... A tam sú problémy s kompabilitov a vela sa s tým treba džubkaŤ :)


Regy a ostatní věci ti řeší razzor. Opravdu se s tím nebudeme "džubkať" my, aby to tobě nedalo práci. Máš li problém s razzorem, projdi si forum, věřím že tam najdeš odpovědi jak to vyřešit. Questy se do mapy zanášet nebudou, rozhodně ne z naší strany. Nic nebrání tvojí invenci vytvořit soubor do UOAM a dát ho i ostatním. Objevování je jeden z kouzel této hry, nevím proč ho ničit. Mitget

_________________
From pure zeros we became heroes. -= guild Cube =-


Top
 Profile WWW ICQ  
 
Ads
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  Page 2 of 2
 [ 44 posts ]  Go to page Previous  1, 2

Board index » Archiv
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

cron
SitemapIndex SitemapIndex
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO Valid XHTML 1.0 Transitional Valid CSS!
Highly modified by Pirozek