* Register   * Advanced search 
Search for:


Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies. Board index » Archiv
Author Message
PostPosted: Wed Jun 18, 2003 10:06 am
 
Adept
Adept
User avatar

Joined: Sat Sep 21, 2002 11:03 am
Posts: 242
Location: stoky
Online: 319:28:28
Status: disabled
Reg. players: 0
Sem budu pripisovat odpovedi na casto kladene dotazy, aby se na foru nemuseli stale opakovat.
Pokud vam nejaky post zmizi, mrknete se, zda-li uz neni reseni zde.

Pokud zde najdete nejakou chybku (nikdo neni neomylny), napiste mi prosim na icq ci poslete private msg, opravim to co nejdrive.
Piste samozrejme i v pripade, pokud si myslite, ze mate neco co by se sem hodilo.


Last edited by pipo on Thu Jul 24, 2003 12:06 pm, edited 6 times in total.

Top
 Profile  
 
Ads
PostPosted: Wed Jun 18, 2003 10:29 am
 
Adept
Adept
User avatar

Joined: Sat Sep 21, 2002 11:03 am
Posts: 242
Location: stoky
Online: 319:28:28
Status: disabled
Reg. players: 0
Po mrvem koni nezustava ohlavka, bug ci feature?

To je zamer. Ovlivnuje to ekonomiku na shardu, a umoznuje regulovatelnost ceny koni.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu Jun 19, 2003 9:54 pm
 
Adept
Adept
User avatar

Joined: Sat Sep 21, 2002 11:03 am
Posts: 242
Location: stoky
Online: 319:28:28
Status: disabled
Reg. players: 0
Pokud jsem nakazen jedem, nemohu se lecit.

Ano, tak to ma byt. Zlepsuje to PvP a v PvM zvysuje nutnost podpurnych povolani v parte.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed Jul 16, 2003 1:47 pm
 
Adept
Adept
User avatar

Joined: Sat Sep 21, 2002 11:03 am
Posts: 242
Location: stoky
Online: 319:28:28
Status: disabled
Reg. players: 0
Nejdou dispellnout summony. Jdou dispelnout pouze moje.

Zalezi na resistu majitele summonu.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Thu Jul 24, 2003 12:04 pm
 
Adept
Adept
User avatar

Joined: Sat Sep 21, 2002 11:03 am
Posts: 242
Location: stoky
Online: 319:28:28
Status: disabled
Reg. players: 0
Jaky ma vliv stav meho zaludku a na co? ( zjistite prikazem ".hungry" )

Ma zasadni vliv na uspesnost vsech skillu.
Pokud je clovek hladovy, jde mu vse o moc hure, to same pokud je clovek prejedeny.

Idealni stav je alespoň "just after good meal"


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed Jan 24, 2007 4:21 pm
 
Adept
Adept
User avatar

Joined: Thu Dec 02, 2004 5:10 pm
Posts: 357
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 4
Kraft: Jsem /frozen/ a nemůžu se hýbat.

Å patně jste odpověděli na afk kontrolu (případně vůbec)
Stačí napsat .thawme

_________________
http://www.endor.cz/politicka-mapa-endoru


Last edited by Tanaros on Wed Jan 24, 2007 4:21 pm, edited 1 time in total.

Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed Jan 24, 2007 4:21 pm
 
Adept
Adept
User avatar

Joined: Thu Dec 02, 2004 5:10 pm
Posts: 357
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 4
Jak se staví Endor k prodeji účtů?

Endor nezakazuje, ale stejně tak nepodporuje prodeje a machinace s herními accounty. je zakázána veškerá inzerce, a to včetně odkazů obsahující inzerci, uvedeného charakteru na vývěsce a fóru (obecně na doméně endor.cz). Porušení tohoto zákazu bude trestáno jak trestem ve hře, tak trestem přístupu na www.

_________________
http://www.endor.cz/politicka-mapa-endoru


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri Aug 24, 2007 9:47 am
 
Scout
Scout

Joined: Fri Oct 13, 2006 11:03 pm
Posts: 36
Location: Praha, Cheb
Online: 748:25:35
Status: active
Reg. players: 0
Pravidla pvp:

Veteran léčí/boostí Mastera > zasahování do ligy
Master léčí/boostí Veterana > zasahování do ligy
Modrák léčí/boostí ligaře > zasahování do ligy

Veteran zmastrovaný léčí/boostí Mastera > nic
Master léčí/boostí Veterana zmastrovaného > nic, pokud nebojuje s vetem

Veteran lootí Mastera > lootění ligy
Master lootí Veterana > lootění ligy
Modrák lootí ligaře > lootění ligy

Veteran zmastrovaný lootí Mastera > nic
Master lootí Veterana zmastrovaného > nic
Modrák lootí ligaře crima> nic

Ligaře agresora můžete lootit jen pokud jste ho sami zabili, vyhodnocuje to systém, takže pokud vás to zkrimne nebo jste s ním v partě, porušujete pravidlo.

PK jede ligaře, neprobíhá liga > nic
PK lootí ligaře > nic
PK jede ligaře při probíhající lize, ligaři přerušují souboj, pokud jeden z nich ne -> napomáhání PK ze strany ligaře

PK je výše než liga, tzn. když jede ligař s PK jiného ligaře, tak napomáhá PK. Ale PK může zabíjet kdykoliv a kohokoliv. Pro upřesnění: Pokud máte na obrazovce nebo v okolí pk a ligaře, tak vždy jedete pk. Jakýkoliv spornější případ končí vždy potrestáním ligaře.

Porušování pravidel je přísně trestáno.

*******************************************************************************************************

The rules of PvP:

a Veteran heals/boosts Master > interference into league
a Master heals/boosts Veteran > interference into league
a blue player heals /boosts league player > interference into league

a Veteran who became a Master heals/boosts Master > OK
a Master heals/boosts Veteran who became a Master > OK, if vet doesnt fight with another vet

Aa Veteran who became a Master loots Master > OK
a Master loots Veteran who became a Master > OK
ä blue player loots crimminal league player > OK

an agressor league player can be looted only if U kill him alone. Also if U became a crimminal or U R in a party with league player > breaking the law :)" title="Smile

PK is hunting league player, no league match > OK
PK is looting league player > OK
PK is hunting league player in league match > league players stop the fight - if someone don`t stop the fight > helping to PK > U became a PK with jail.

PK is higher than league, so when league player with PK is killing another league player > helping to PK
PK can attack whatever he wants.

Breaking the laws is a crimminal act !


Top
 Profile ICQ  
 
Ads
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  Page 1 of 1
 [ 8 posts ] 

Board index » Archiv
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

SitemapIndex SitemapIndex
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO Valid XHTML 1.0 Transitional Valid CSS!
Highly modified by Pirozek