* Register   * Advanced search 
Search for:


Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies. Board index » Archiv Go to page Previous  1 ... 29, 30, 31, 32, 33  Next
Author Message
PostPosted: Tue Feb 01, 2011 4:14 pm
 
Newbie

Joined: Wed Jun 16, 2010 6:01 pm
Posts: 2
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
crimem se staneš pokud máš zaplý war-> jakoby atakneš garda

_________________
Mesias - 20+ zerg - tupá ork ve službách Gurdoka
Katík je pls!


Top
 Profile ICQ  
 
Ads
PostPosted: Tue Feb 01, 2011 5:17 pm
 
Adept
Adept

Joined: Fri Dec 19, 2008 1:00 pm
Posts: 472
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
pokusis sa o vrazdu, zavola na treba straze,stan sa z teba criminal
cim by si chcel byt?

_________________
Neexistuju bugy, len zle pochopene RP dovody. :D

Ten kto sa hra zadarmo nema pravo ziadat, moze len navrhnut,alebo poprosit o zmenu.


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Tue Feb 01, 2011 7:00 pm
 
Adept
Adept

Joined: Fri Dec 19, 2008 1:00 pm
Posts: 472
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
slumber wrote:
hh, hannah nepis, ty si uplne trotl... kdyby gm chteli, aby za zautoceni na hrace byl ze me criminal, tak za atak nebude agresor flag, ty ses myslim nekde bouchl...


keby si bol hned crim, zautocili by na teba guardi,ne?
zautocis, si agressor -hrac sa rozhodne ta zabit, alebo privolat straze a vtedy zcrimnes a straze ta zabiju
keby reagovali na tag agresor, zabili by ta rovno
keby si nezcrimol pri privolani strazi, utocili by na teba?

_________________
Neexistuju bugy, len zle pochopene RP dovody. :D

Ten kto sa hra zadarmo nema pravo ziadat, moze len navrhnut,alebo poprosit o zmenu.


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Tue Feb 01, 2011 7:43 pm
 
Adept
Adept

Joined: Mon Feb 20, 2006 7:42 pm
Posts: 277
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Pokud zautocis na hrace je z tebe agrasor. Status agresora plati pouze proti tomu hraci na ktereho jsi zautocil (pripadne jeho partu). Ten se te muze rozhodnout zabit, kdyz to dokaze sam ma jedine on pravo te vybrat a davat ti pripadne RK dle libosti (stejnou dobu jako jako mas status crima). Nebo se muze rozhodnout zavolat na tebe straze. V takovem pripade se z tebe stava zlocinec (status criminal), muzou na tebe utocit libovolni hraci a automaticky po tobe jdou guardi/jailor. Kdyz zemres muze te kdokoliv vybrat a davat ti RK dle libosti.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Sat Feb 05, 2011 8:11 pm
 
Adept
Adept
User avatar

Joined: Sat Aug 20, 2005 6:23 pm
Posts: 335
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 1
Nevim teda jestli je to přímo bug, ale.... V soutěsce pod paganem, jak je kvest s chameleonima hadama, z jednoho nepadaj šupiny. Ti hadi se pak musejí zabíjet natřikrát, což mi přide z rp hlediska kvestu hrozně nelogický. Už u kvestů, kde se musí chodit navíckrát je to hrozná hloupost (impove nad pc ruinama např.)
edit: ješte k jednomu kvestu. Když někdo upraví kvest, konkrétně požadavky na to, co chce npc doníst, tak je taky docela fajn to změnit v kvestlogu - kvest Nekromanceer shání přísady (lebky a mozky)

_________________
Image


Top
 Profile WWW ICQ  
 
PostPosted: Tue Mar 01, 2011 8:13 pm
 
Newbie

Joined: Wed Jan 13, 2010 10:33 pm
Posts: 6
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
návod na zbugování hevyny:
Atack hráče a po menší pauze nahození hevyny. Tímto dosáhneme, že na hevynu se nevztahuje timer. Čorka z hidu natáhne hevynu (nemusí být ani v hidu), člověk uvidí, že ji tahá a chce resetnout timer, tak běží mimo obrazovku. Jakmile se vrátí - bác hevyna, proti čemu se už špatně reaguje, kor ve vetech.
Toto by se dalo použít i u jiných zbraní, ale u hevyny je to nejvíc znát. Co jsem si všiml používá to velký počet hráčů, nechci jmenovat.
Druhý způsob: nahodím hevynu a atacknu třeba ptáčka a odběhnu z obrazovky. Když na mě posléze někdo zapne war, tak hned vystřelím.
Chtěl bych aspoň vysvětlení gm, jestli to tak má fungovat, nebo je nekde chyba.

_________________
Macho - ranger
Flp - druid
Musado - rogue


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Tue Mar 01, 2011 9:53 pm
 
Newbie

Joined: Tue Aug 21, 2007 3:40 pm
Posts: 6
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Pokud vim GM o tomto vedi....


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Tue Mar 01, 2011 11:00 pm
 
Master
Master
User avatar

Joined: Tue Apr 04, 2006 3:15 pm
Posts: 696
Location: Vsetín
Online: 00:00:00
Status: banned
Reg. players: 0
Lumpal wrote:
....


O prvnim GM's vedi. A timto postem urcite jejich snazeni urychlis. Protoze to ted zacne pouzivat ten zbytek lidi co o tom jeste nevedely.

U druheho pripadu pochybuju ze to bug je. Tezko rict. Me osobne to jako bug neprijde. Proste corka ma zaply war a jakmile ji nekdo attackne tak nasleduje automaticky protiutok. Takto to funguje i u waru.

_________________
Image
Rock is overpowerd, please nerf. Paper is fine. Yours, Scissors.


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Tue Mar 01, 2011 11:25 pm
 
Master
Master
User avatar

Joined: Thu Jun 23, 2005 7:52 pm
Posts: 889
Location: Zlín
Online: 00:14:54
Status: active
Reg. players: 0
Co se ti na tom zda za bug? presne jak Ecclesiastic pise. Kdyz s corkou ataknu stojiciho berka s war modem tak hned dostanu pecku a omlatim se o nej. U te roguny to funguje stejne. Nebo to s tim berkem je taky bug? :shock:


Spis bych resil to ze nekteri pouzivaji jine podpurne programy pro UO nez razor.

_________________
Image


Last edited by kraftas on Tue Mar 01, 2011 11:31 pm, edited 2 times in total.

Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Tue Mar 01, 2011 11:27 pm
 
Adept
Adept
User avatar

Joined: Mon Feb 21, 2011 5:22 pm
Posts: 460
Location: OE city
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Ten bug je daleko rozsahlejsi, nez je zde popsane a ten typan, co to sem psal, je hnup, protoze to mel poslat jen a pouze GMkum. Takove veci se do verejne sekce nepisou.
2 Kraftas: Vystrelis instantne jen pokud mas na nekoho/neco "naprah". Kdyz mas za rangu/roguu pekne hevynu v ruce a jenom zaply war a nekdo te attackne , tak nevystrelis. to je ten rozdil.
Kdyz v ruce melee zbran a jenom zaply war,tak to taky neda hnedka pecku kdyz mne nekdo prasti.

_________________
Jsem zpět !! Kuře si tě najde
Image


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed Mar 02, 2011 8:01 am
 
Scout
Scout

Joined: Tue Dec 04, 2007 7:07 am
Posts: 35
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
cAH wrote:
Ten bug je daleko rozsahlejsi, nez je zde popsane a ten typan, co to sem psal, je hnup, protoze to mel poslat jen a pouze GMkum. Takove veci se do verejne sekce nepisou.
2 Kraftas: Vystrelis instantne jen pokud mas na nekoho/neco "naprah". Kdyz mas za rangu/roguu pekne hevynu v ruce a jenom zaply war a nekdo te attackne , tak nevystrelis. to je ten rozdil.
Kdyz v ruce melee zbran a jenom zaply war,tak to taky neda hnedka pecku kdyz mne nekdo prasti.


mas pravdu ze to melo jit primo GMku, bohuzel uz se tak stalo nekolikrat a stale nic a to jsme jen chteli vedet zda se to muze pouzivat ci nikoliv, ani na toto odpoved nebyla. pouziva to hromada lidi, u nas sem doporucil nepouzivat a zatim to drzi i kdyz se mi nelibi ze vseci ostatni to berou jako samozrejmost, to ze to ten typan jak ty rikas sem postnul je super vec, pac kdyz to zacne pouzivat i ten co o tom nemel ani paru, tak GM potrestaji 3/4 corek a nebo to konecne opravi pripadne vyjdou s nejakym stanoviskem

kazdopadne doufam ze to nedopadne jako s herkou a druidem, at se to tu zase za par let nezhada bylo by lepsi rovnou napsat povoleno \ zakazano

_________________
Grifin
Tussaud

Ripoff


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed Mar 02, 2011 10:24 am
 
Developer team leader
Developer team leader
User avatar

Joined: Thu Jul 03, 2008 10:36 pm
Posts: 440
Online: 354:08:47
Status: banned
Reg. players: 0
Vsechno tyhle veci se povazuji za chyby. Melo by byt opraveno toto (kdyz tak to klidne s kamarady testnete ve hre a napiste, jestli to porad blbne):

- attack se zbrani 1 -> odbehnuti -> dress zbran 2 (treba hxb) -> pockani na timer zbrane -> pribehnuti -> instant rana
- attack se zbrani 1 -> kratoucka pauza -> dress zbran 2 (treba hxb) -> odbehnuti -> nejaka casova prodleva, snaha obeti o zresetovani zbrane utocnika -> pribehnuti -> instant rana

Na to s tim attacknutim prvni nejakeho npc, aby se pak neresetoval prvni timer v pvp, se podivam co nejdriv budu moct, to bude asi trochu orisek :-)

Klidne zkousejte a hlaste cokoliv se vam nezda. Cim presneji napisete postup, kterym podezreleho chovani zbrani dosahnete, tim lepe. Ted uz je to asi jedno tak to piste klidne i sem na forum, budu se to snazit opravovat co nejrychleji.

_________________
Image


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed Mar 02, 2011 10:40 am
 
Master
Master
User avatar

Joined: Sun Jul 23, 2006 9:52 pm
Posts: 875
Online: 00:00:00
Status: banned
Reg. players: 1
Ja vim jak zabít magy co kouzli fire/poison zdi i s 1 lvl noobikem (pokud mam stesti) :wink:
Jestli o tomhle bugu GM nevi tak PM kde se muzeme domluvit na nazorne ukazce (kdyz me date urcity skilly na postavu at to nedelam na milion pokusu) nebo se to pokusim nejak popsat ;)

_________________
Neverminde wrote:
Ja se snad vztekam? Ne jen se vztekam nad vasi demenci


Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed Mar 02, 2011 12:43 pm
 
Adept
Adept
User avatar

Joined: Mon Feb 21, 2011 5:22 pm
Posts: 460
Location: OE city
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
prispevel editovan cAHem.
Chevalem potvrzeno, ze se nejedna o bug.

_________________
Jsem zpět !! Kuře si tě najde
Image


Last edited by cAH on Wed Mar 02, 2011 4:48 pm, edited 2 times in total.

Top
 Profile  
 
PostPosted: Wed Mar 02, 2011 4:24 pm
 
Developer team leader
Developer team leader
User avatar

Joined: Thu Jul 03, 2008 10:36 pm
Posts: 440
Online: 354:08:47
Status: banned
Reg. players: 0
4154: naco cekas, proc to nepises do PM rovnou?

cAH: Ta situace co popisujes je technicky v poradku - tim technicky myslim, ze to neni zpusobeno zadnou chybou, bugem ve skriptech. Nema to nic spolecneho s "weapon reset" skripty, ktere maji za ukol dohlizet na resetovani naprahu zbrane v pvp, kdyz se presvihne pri utoceni nejaka vzdalenost. Da se mozna v navrzich diskutovat o tom, jestli by nebylo vhodne tento system zmenit a nejak resetovat strelne zbrane i pri ztrate LOS v dobe vystrelu.

Ad ta pauza pro vystrel...no, neco takoveho tam mame, ale asi to neni moc ucinne ...kdyz se tak na to divam napada me mozna jedno vylepseni, uvidme jestli bude fungovat :-)

_________________
Image


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri Mar 04, 2011 9:35 am
 
Developer team leader
Developer team leader
User avatar

Joined: Thu Jul 03, 2008 10:36 pm
Posts: 440
Online: 354:08:47
Status: banned
Reg. players: 0
Lumpal wrote:
návod na zbugování hevyny:
...
Druhý způsob: nahodím hevynu a atacknu třeba ptáčka a odběhnu z obrazovky. Když na mě posléze někdo zapne war, tak hned vystřelím.
Chtěl bych aspoň vysvětlení gm, jestli to tak má fungovat, nebo je nekde chyba.


Tohle by melo byt rovnez opraveno, nestydte se kdyz tak to ruzne zkouset a experimentovat (ale ne v realnem boji) a hlasit nejake podivnosti nebo chyby.

_________________
Image


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri Mar 04, 2011 11:01 am
 
Adept
Adept

Joined: Sun Apr 02, 2006 6:35 pm
Posts: 399
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
V bývalém dole u earth mágů se spawnuje lamka. Vzhledem k tomu, že se tam nedá nijak dostat, mi to přijde jako bug. Již jsem na to upozorňoval.


Top
 Profile  
 
PostPosted: Fri Mar 04, 2011 12:01 pm
 
Skilled
Skilled

Joined: Wed Jan 07, 2009 6:45 pm
Posts: 94
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Llamka? Nedávno jsem tam tracknul koně.


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Sun Mar 13, 2011 2:21 am
 
Adept
Adept
User avatar

Joined: Mon Feb 21, 2011 5:22 pm
Posts: 460
Location: OE city
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
bug v CTF arene
pokud hrac zautoci na healera a ten jej zabije, obdrzi exp lost. V mem pripade kolem 100 expu,takze zrejme pvp lost.
U bankeru jsem nezkousel.


Healer muze byt ataknut nahodou, napriklad mass kouzlem jako fire lance.

_________________
Jsem zpět !! Kuře si tě najde
Image


Top
 Profile  
 
PostPosted: Mon Mar 14, 2011 4:47 pm
 
Skučil

Joined: Sat May 30, 2009 4:26 pm
Posts: 317
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
myslim ze problem bude v danom skripte kde ma nastavene reset timeru pri urcitej vzdialenosti.

Dalsi sposob ako resetnut timer je nasledovny: Ataknem hraca odbehnem a mackam atak last a divam se nalevo kdy mi skonci psani hlasky reset weapon, prestanu mackat pribehnu a prask rana. Problem je v skripte ktory staci opravit alebo najst inu alternativu napr:reset weapon pri atack last/nahozeni zbrane...

_________________
High server? heh?!


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Sun Mar 20, 2011 2:23 pm
 
Adept
Adept
User avatar

Joined: Sun Feb 17, 2008 1:33 am
Posts: 259
Location: Senec, SK
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 1
Airmag pri inscipcii empowered zvitkov nenapise hysteriu pre seba, ale pre icemaga.

_________________
Ultima Offline...


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Mon Mar 21, 2011 12:31 pm
 
Adept
Adept
User avatar

Joined: Sat Aug 20, 2005 6:23 pm
Posts: 335
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 1
Situace: mám dva bulky se stejnou komoditou. V bulku A jich je potřeba (např.: ) 8 a v bulku B (to je už jedno) 7. Vyrobim první várkou 10 kusů-> dva kusy mi padnou do batohu jako předbytek z bulku A. Jenže tyhle dva kusy už nejdou vložit do bulku B.

_________________
Image


Top
 Profile WWW ICQ  
 
PostPosted: Mon Mar 21, 2011 2:18 pm
 
Newbie

Joined: Tue May 04, 2004 12:32 pm
Posts: 5
Online: 08:56:32
Status: banned
Reg. players: 0
To mi funguje bez problemu. U jakyho skillu ti to nejde?


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Mon Mar 21, 2011 3:17 pm
 
Adept
Adept

Joined: Fri Dec 19, 2008 1:00 pm
Posts: 472
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 0
Blender wrote:
Situace: mám dva bulky se stejnou komoditou. V bulku A jich je potřeba (např.: ) 8 a v bulku B (to je už jedno) 7. Vyrobim první várkou 10 kusů-> dva kusy mi padnou do batohu jako předbytek z bulku A. Jenže tyhle dva kusy už nejdou vložit do bulku B.


sipy,hypna,shurikeny,lockpicky a podobne,ze?

_________________
Neexistuju bugy, len zle pochopene RP dovody. :D

Ten kto sa hra zadarmo nema pravo ziadat, moze len navrhnut,alebo poprosit o zmenu.


Top
 Profile ICQ  
 
PostPosted: Mon Mar 21, 2011 4:52 pm
 
Adept
Adept
User avatar

Joined: Sat Aug 20, 2005 6:23 pm
Posts: 335
Online: 00:00:00
Status: active
Reg. players: 1
Hannah wrote:
sipy,hypna,shurikeny,lockpicky a podobne,ze?


ano ano, to jsem zapomněl napsat. Je to při engineeringu u těch výrobků co se vyrábí po více kusech najednou (jak píše hannah). U tinkeringu si nejsem jistej teď, ale mam pocit, že i tam.

_________________
Image


Top
 Profile WWW ICQ  
 
Ads
Post new topic This topic is locked, you cannot edit posts or make further replies.  Page 32 of 33
 [ 804 posts ]  Go to page Previous  1 ... 29, 30, 31, 32, 33  Next

Board index » Archiv
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum

SitemapIndex SitemapIndex
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

phpBB SEO Valid XHTML 1.0 Transitional Valid CSS!
Highly modified by Pirozek